Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
досега пак я карах колата малко до Юндола, като дам на контакт се чува по буботещ щум от преди от помпата..нз коя е сигурно подкачващата...., но ми направи впечатление че като е студена си върви без проблем и педала на газтта е мн чувствителен и колата е мн пъргава няма прекусвания има постоянна тяга до 4500 оборота....на завоите обаче след като направи темп на двигателя 90 градуса и си загря нормално, започна пак да зацикля.....помпя педала на газтта-няма никои, трябжа да натисна до края,че да включи на по ниска предавка и да изтегли и малко по късно на връщане отново натискам до край и на 3000 оборота почва да прекусва и няма ряз.....мн странно като е студена върви, загрее ли започват проблемите..... Мисълтта ми е навръщане като мина през тоя сервиз в пловдив, дали на диагностиката ще покаже в коя помпа точно е проблема след като колата не винаги ги прави тези номера с прекусванията и губенето на тяга??? и тез помпи за високо и ниско налягане верно ли е, че се сменят задължително и двете???
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Ти много много не ходи с колата, ами я сменяй тази помпа, че от нея колата не пали като здаде багажа .... да не нощуваш със мечките някъде горе на Юндола
На диагностика трябва да имаш записани грешки.

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Ясно
ама коя е значи точно помпата за смяна ще се разбере по записаните грешки на диагностиката и тогава ще видим дали ще сменям и 2-те помпи за ниско и високо налягане

- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Точно така колега ,но по симптомите които описваш е почти 100% помпата под седалката на водача.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
здр. моят проблем е същият като на колегата но на място като се остави колата на ком, за диагностика се вижда че се вдига налягането до към 2.34 бар, но до момента до който не се подаде гас. и ттогава налягането пада до 1.70 бар.Помпа под шоф. седалка съм я сменял преди около 4 години.но преди около 2 години колата почна да гасне под 15 лит. и си я карам така.Въпроса ми е следния,възможно ли е заради помпата в рез. да не може да се качи налягането,за да сменя само нея или трябва да се сменят и двете помпи
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани