Скърцане (поскърцване) на предните врати?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 09 Яну 2005, 18:16

Тази пластмаса от вътрешната страна (откъм седалката) е на щипки, с една отверка лекичко я махащ. Горната пластмаса, където пище БМВ мисля, че и тя е на щипки...

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Яну 2005, 18:33

Мога да бръкна с пръстите под пластмасата откъм седалката (говоря за тази която покрива уплътнението, тя ми пречи; другата "BMW" после), но в началото е хваната някак много здраво и не разбирам как да го направя. Ако бръкна с отверки от външната страна се опасявам че ще се счупи пластмасата. Какъв е принципа, отвън навътре или обратно откъм седалката навън?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 09 Яну 2005, 18:47

ICE написа:Мога да бръкна с пръстите под пластмасата откъм седалката (говоря за тази която покрива уплътнението, тя ми пречи; другата "BMW" после), но в началото е хваната някак много здраво и не разбирам как да го направя. Ако бръкна с отверки от външната страна се опасявам че ще се счупи пластмасата. Какъв е принципа, отвън навътре или обратно откъм седалката навън?

ами ТИС показва, че тя е на 3 щипки ... пише ако счупиш някоя да я смениш :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Мар 2005, 17:28

CheGevara,
Продължавам да се мъча да се сваля пласмасовата част, която покрива прага. Ти ми прати снимка от твоя TIS, но не. И реших, че има нещо от процеса, което изпускам и го потърсих при мен и какво мислиш открих, че аз в моя TIS (версия 3.4.0 от 11.2002 и заредена на CD на 11.2003) я нямам тази тема :dunno:
Дърпах, бърках с отверки, пластмасата чак започна да побелява от напрежение, но нищо. Пък не е като да съм с две вързани ръце.... Все съм разглобявал, ама това ми разгонва фамилията. Какво ми убягва?
Дай/те съвет, какво да правя и как да го разглобя?
Кой е свалял тази джаджа - :help: !!!
ПП. Твоя TIS коя версия е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 05 Мар 2005, 20:38

еми аз я свалих без да искам с подметката на обувките и счупих щипките..също така и от лявата страна я няма и махагона взе да се отлепва...всичките чарколяци които са ми паднали ги събрах на една картонена кутия в багажника да ги оправя...някой ден! :lol:

при мен лесно излезе сигурно има някоя цака

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Мар 2005, 20:53

На снимката R51 0559, трите белички гадинки(едното е изнесено с черна стрелка). По огъването на лайстната можеш горе-долу точно да разбереш местата на трите щипки. Доколкото си спомням (3-4 години оттогава) - хващаш максимално навътре до щипката и дърпаш зверски. Но, по-добре да се настроиш, че ще счупиш и лайстната, и щипките. Щото силата, с която излизат, си е доста голяма. Свалял съм и на четирите врати - Е30, но е същото закрепване като на снимката. Някъде излиза щипката от прага, някъде излиза лайстната от щипката. Щипката от прага най-лесно се вади с "конски" клещи.

При grnka сигурно е сваляна и после не е закрепена здраво (и за вкарването на щипките се иска доста сила).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 06 Мар 2005, 17:13

ivantchoG написа:....По огъването на лайстната можеш горе-долу точно да разбереш местата на трите щипки. Доколкото си спомням .... хващаш максимално навътре до щипката и дърпаш зверски. Но, по-добре да се настроиш, че ще счупиш и лайстната, и щипките. Щото силата, с която излизат, си е доста голяма.... Някъде излиза щипката от прага, някъде излиза лайстната от щипката. Щипката от прага най-лесно се вади с "конски" клещи.

Зверски :?:
Да счупя лайсната :?:
Май излиза, че е по-добре първо да си намеря резервна и чак тогава да я скубя тази :idea:
Последна промяна ICE на 06 Фев 2006, 13:51, променена общо 2 пъти

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 17 Мар 2005, 19:23

Е, това беше,
Днес след като видях какъв ден е, реших, че е време да се престраша и да сваля пустата лайсна.
След зверско дърпане, ама не можете да си представите какви усилия положих, най-накрая успях да я демонтирам!


Смених си уплътнението и сега ..... ми е гот, ама много гот.

Благодаря на всички за съветите.
:yes:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Юни 2006, 23:52

:idea: Edit 2006

Ако все още имате проблем със скърцането на вратите, тогава навийте 2 до 4 намотки с черен (за предпочитане) изолирбанд на тези
пластмасови ролки, които са монтирани на колонките на колата (за предни врати говорим) и на тях се "заключват" ключалките/бравите на самите врати!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Юни 2006, 23:53

Отварям темата по желание на Еxclusive! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: София

Мнение от exclusive » 13 Юни 2006, 9:02

Благодаря ти че я отвори! Значи последната инструкция я изпълних но не се получи!

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 13 Юни 2006, 11:28

я да утичним само - имате скърцане или потропване на вратите? В движение или на място като я отворите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 13 Юни 2006, 12:36

Понеже така и така отворихте темата, да ви кажа какво мисля да направя аз - уплътнение си намерих за 70 лева и се уговорих с един приятел, дето е разглобявал там, да ми го смени.
Освен това мисля да разменя ролките (или както там се казват), където се захващат ключалките на предната и задната врата - на задната врата са доста по-малко износени и шума трябва да намалее значително. Има една подробност, че тези ролки са с датчици за затворена врата и не се свалят много лесно заради жиците, а и отвътре имали гайки, които изпадали след като отвиеш болтчетата и трябва да се свалят корите на централната колонка. Сега събирам 70 лева за уплътнение :)
Touring & windsurf club

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: София

Мнение от exclusive » 13 Юни 2006, 16:44

CheGevara написа:я да утичним само - имате скърцане или потропване на вратите? В движение или на място като я отворите?

Само някакво скърцане на предната дясна врата по време на движение!Още не съм сменил уплЪтненията ама навих изолирбанд черен на ролките ама няма ефект!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: София

Мнение от exclusive » 13 Юни 2006, 16:46

Georgieff написа:Понеже така и така отворихте темата, да ви кажа какво мисля да направя аз - уплътнение си намерих за 70 лева и се уговорих с един приятел, дето е разглобявал там, да ми го смени.
Освен това мисля да разменя ролките (или както там се казват), където се захващат ключалките на предната и задната врата - на задната врата са доста по-малко износени и шума трябва да намалее значително. Има една подробност, че тези ролки са с датчици за затворена врата и не се свалят много лесно заради жиците, а и отвътре имали гайки, които изпадали след като отвиеш болтчетата и трябва да се свалят корите на централната колонка. Сега събирам 70 лева за уплътнение :)

Кажи къде има такива уплътнения?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook