Скърцане (поскърцване) на предните врати?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Тази пластмаса от вътрешната страна (откъм седалката) е на щипки, с една отверка лекичко я махащ. Горната пластмаса, където пище БМВ мисля, че и тя е на щипки...
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мога да бръкна с пръстите под пластмасата откъм седалката (говоря за тази която покрива уплътнението, тя ми пречи; другата "BMW" после), но в началото е хваната някак много здраво и не разбирам как да го направя. Ако бръкна с отверки от външната страна се опасявам че ще се счупи пластмасата. Какъв е принципа, отвън навътре или обратно откъм седалката навън?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
ICE написа:Мога да бръкна с пръстите под пластмасата откъм седалката (говоря за тази която покрива уплътнението, тя ми пречи; другата "BMW" после), но в началото е хваната някак много здраво и не разбирам как да го направя. Ако бръкна с отверки от външната страна се опасявам че ще се счупи пластмасата. Какъв е принципа, отвън навътре или обратно откъм седалката навън?
ами ТИС показва, че тя е на 3 щипки ... пише ако счупиш някоя да я смениш

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
CheGevara,
Продължавам да се мъча да се сваля пласмасовата част, която покрива прага. Ти ми прати снимка от твоя TIS, но не. И реших, че има нещо от процеса, което изпускам и го потърсих при мен и какво мислиш открих, че аз в моя TIS (версия 3.4.0 от 11.2002 и заредена на CD на 11.2003) я нямам тази тема
Дърпах, бърках с отверки, пластмасата чак започна да побелява от напрежение, но нищо. Пък не е като да съм с две вързани ръце.... Все съм разглобявал, ама това ми разгонва фамилията. Какво ми убягва?
Дай/те съвет, какво да правя и как да го разглобя?
Кой е свалял тази джаджа -
!!!
ПП. Твоя TIS коя версия е?
Продължавам да се мъча да се сваля пласмасовата част, която покрива прага. Ти ми прати снимка от твоя TIS, но не. И реших, че има нещо от процеса, което изпускам и го потърсих при мен и какво мислиш открих, че аз в моя TIS (версия 3.4.0 от 11.2002 и заредена на CD на 11.2003) я нямам тази тема

Дърпах, бърках с отверки, пластмасата чак започна да побелява от напрежение, но нищо. Пък не е като да съм с две вързани ръце.... Все съм разглобявал, ама това ми разгонва фамилията. Какво ми убягва?
Дай/те съвет, какво да правя и как да го разглобя?
Кой е свалял тази джаджа -

ПП. Твоя TIS коя версия е?
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
На снимката R51 0559, трите белички гадинки(едното е изнесено с черна стрелка). По огъването на лайстната можеш горе-долу точно да разбереш местата на трите щипки. Доколкото си спомням (3-4 години оттогава) - хващаш максимално навътре до щипката и дърпаш зверски. Но, по-добре да се настроиш, че ще счупиш и лайстната, и щипките. Щото силата, с която излизат, си е доста голяма. Свалял съм и на четирите врати - Е30, но е същото закрепване като на снимката. Някъде излиза щипката от прага, някъде излиза лайстната от щипката. Щипката от прага най-лесно се вади с "конски" клещи.
При grnka сигурно е сваляна и после не е закрепена здраво (и за вкарването на щипките се иска доста сила).
При grnka сигурно е сваляна и после не е закрепена здраво (и за вкарването на щипките се иска доста сила).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ivantchoG написа:....По огъването на лайстната можеш горе-долу точно да разбереш местата на трите щипки. Доколкото си спомням .... хващаш максимално навътре до щипката и дърпаш зверски. Но, по-добре да се настроиш, че ще счупиш и лайстната, и щипките. Щото силата, с която излизат, си е доста голяма.... Някъде излиза щипката от прага, някъде излиза лайстната от щипката. Щипката от прага най-лесно се вади с "конски" клещи.
Зверски

Да счупя лайсната

Май излиза, че е по-добре първо да си намеря резервна и чак тогава да я скубя тази

Последна промяна ICE на 06 Фев 2006, 13:51, променена общо 2 пъти
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Е, това беше,
Днес след като видях какъв ден е, реших, че е време да се престраша и да сваля пустата лайсна.
След зверско дърпане, ама не можете да си представите какви усилия положих, най-накрая успях да я демонтирам!
Смених си уплътнението и сега ..... ми е гот, ама много гот.
Благодаря на всички за съветите.
Днес след като видях какъв ден е, реших, че е време да се престраша и да сваля пустата лайсна.
След зверско дърпане, ама не можете да си представите какви усилия положих, най-накрая успях да я демонтирам!
Смених си уплътнението и сега ..... ми е гот, ама много гот.
Благодаря на всички за съветите.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

Ако все още имате проблем със скърцането на вратите, тогава навийте 2 до 4 намотки с черен (за предпочитане) изолирбанд на тези
пластмасови ролки, които са монтирани на колонките на колата (за предни врати говорим) и на тях се "заключват" ключалките/бравите на самите врати!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
я да утичним само - имате скърцане или потропване на вратите? В движение или на място като я отворите?
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Понеже така и така отворихте темата, да ви кажа какво мисля да направя аз - уплътнение си намерих за 70 лева и се уговорих с един приятел, дето е разглобявал там, да ми го смени.
Освен това мисля да разменя ролките (или както там се казват), където се захващат ключалките на предната и задната врата - на задната врата са доста по-малко износени и шума трябва да намалее значително. Има една подробност, че тези ролки са с датчици за затворена врата и не се свалят много лесно заради жиците, а и отвътре имали гайки, които изпадали след като отвиеш болтчетата и трябва да се свалят корите на централната колонка. Сега събирам 70 лева за уплътнение
Освен това мисля да разменя ролките (или както там се казват), където се захващат ключалките на предната и задната врата - на задната врата са доста по-малко износени и шума трябва да намалее значително. Има една подробност, че тези ролки са с датчици за затворена врата и не се свалят много лесно заради жиците, а и отвътре имали гайки, които изпадали след като отвиеш болтчетата и трябва да се свалят корите на централната колонка. Сега събирам 70 лева за уплътнение

Touring & windsurf club
Georgieff написа:Понеже така и така отворихте темата, да ви кажа какво мисля да направя аз - уплътнение си намерих за 70 лева и се уговорих с един приятел, дето е разглобявал там, да ми го смени.
Освен това мисля да разменя ролките (или както там се казват), където се захващат ключалките на предната и задната врата - на задната врата са доста по-малко износени и шума трябва да намалее значително. Има една подробност, че тези ролки са с датчици за затворена врата и не се свалят много лесно заради жиците, а и отвътре имали гайки, които изпадали след като отвиеш болтчетата и трябва да се свалят корите на централната колонка. Сега събирам 70 лева за уплътнение
Кажи къде има такива уплътнения?
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани