Смяна клапан картерни газове 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Смяна клапан картерни газове 520i
zarobg написа:Здравейте, моля за съвет за клапана на картерните газове. Купил съм го с маркучите обаче немога да го сложа, проблема е че няма къде да вържа маркуч номер 3 от схемата по горе.
Я дай малко повече снимки на преправянията по всмукателния колектор, че ми стана интересно? Добре е да дадеш и малко снимки или някаква скица на промените по системата за картерните газове, че това с тройника не ми стана ясно. Иначе по добре не дупчи гофрирания маркуч да си нямаш ядове после.
И за колегата с филтъра за да не сме съвсем оффтопик - филтъра се сменя и без да се свалят колекторите но е сравнително трудно! Аз два пъти я извършвах тази операция и двата пъти беше с доста пцувни

- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна клапан картерни газове 520i
Промяната на картерните газове - всъщност на мястото на клапана има една тетека ,маркуча който излиза от вануса и трябва да отива в клапана влиза в една тетка (троник) , от тройника маркуча който трябва да връща обратно в колектора всъщност си виси във въздуха и от време на време пърха кат параход
другия който отвежда маслото си е вързън към щеката , само че кво отвежда не е ясно. Нямам чертежи ето едни снимки, http://prikachi.com/images.php?images/305/5281305f.jpg http://prikachi.com/images.php?images/306/5281306N.jpg. Ако не се разбира нищо мога да сваля филтърната кутия и да снимам, аз изобщо не разбира тея неща за кво са и как функционират и незнам как да обесня по хубаво а колата е купих така и досега си върви супер. имах един проблем само и той се оказа че е в патрона на ключа за палене, смених го и край с проблемите.
Колеги няква идея какво да го правя тоя клапан ???
Колеги смятам да пробвам така
2- ри вариянат вързвъм клапана и оставям маркуч номер 3 да си виси във въздуха( пускам го надоло и толкова) да очаквам ли някви проблеми ако е така ?
- тоест макуча който трябва да върне газовете обратно в въздушния колектор ще остане незакачен (както си е сега ) но клапане ще държи затворен двигателя когато не работи ЕДИНСТВЕНО МНОГО МЕ ПРИТЕСНЯВА - Метан дали може да остане събран там от кадето засмуква клапана ,маркуч номер 2 по схемата и да земе да гръмне нещо ??? някой може ли да помогне ?

Колеги няква идея какво да го правя тоя клапан ???
Колеги смятам да пробвам така
2- ри вариянат вързвъм клапана и оставям маркуч номер 3 да си виси във въздуха( пускам го надоло и толкова) да очаквам ли някви проблеми ако е така ?
- тоест макуча който трябва да върне газовете обратно в въздушния колектор ще остане незакачен (както си е сега ) но клапане ще държи затворен двигателя когато не работи ЕДИНСТВЕНО МНОГО МЕ ПРИТЕСНЯВА - Метан дали може да остане събран там от кадето засмуква клапана ,маркуч номер 2 по схемата и да земе да гръмне нещо ??? някой може ли да помогне ?
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
Re: Смяна клапан картерни газове 520i
Здравейте на всички..Колата която карам е БМВ Е46 бензин,кабрио 2003 год..Тази от снимката...
Интересувам се при мен има ли този клапан за картерните газове,защото ако го имам искам и аз да го сменя..Благодаря предварително...
Интересувам се при мен има ли този клапан за картерните газове,защото ако го имам искам и аз да го сменя..Благодаря предварително...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани