Angel eyes
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Angel eyes
Здравейте колеги. Предложете какви крушки да си взема за ейнджъла. Някой ако има впечатления, че взех да се обърквам вече. Става въпрос за лед крушки, може би от тези с трафчета, където са. Или нещо друго. Колата е е39 и моите вече едва мъждукат. Има ли такива в жълт цвят, защото ми се иска да се запази оригиналния вид на колата ако ли не евентуално бели ще са. Ако имате впечатления нещо за цена да споделите и от къде сте пазарували. Аз съм от София иначе.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Angel eyes
hummer написа:Ако има някой от тия скъпите 150+ да каже стават ли за дневни ,или няма смисъл
+1
Моите все още светят добре,но във слънчеви дни не се открояват толкова добре,че да става за каране само на тях.
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Angel eyes
Пробвал съм 40w. Не стават за дневни, нямаше и по-мощни. Сега съм с 10w и светят прилично, не и за дневни разбира се. Говорим за оригинален фейс Хела фар.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Angel eyes
Имам 5W лед в цвят амбър от али експрес. Не светят зле, но не стават за дневни в слънчеви дни
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Angel eyes
ivailo0 написа:Пробвал съм 40w. Не стават за дневни, нямаше и по-мощни. Сега съм с 10w и светят прилично, не и за дневни разбира се. Говорим за оригинален фейс Хела фар.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Е има ли разлика между 40 ватовите и тези от 10 вата? Или само в обозначенията и цената е разликата.
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Angel eyes
Даже 60W са били. Старите ми са 10w. Сами преценете разликите. Цената беше към 70 долара. Това е снимка от диспута с китаеца, накрая му ги върнах.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Angel eyes
И все пак има ли някакъв вариант фабричните ангелски да се превърнат в дневни светлини понеже и на мен ми стана интересно
Re: Angel eyes
Има,даваш ги на gereka да ти сложи Лед или ccfl на мястото на фабричните рингове и ще имаш дневни.
Re: Angel eyes
g_dobreff написа:И все пак има ли някакъв вариант фабричните ангелски да се превърнат в дневни светлини понеже и на мен ми стана интересно
не, освен ако не си пука, тогава си карай на енджъли..
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Angel eyes
И аз искам жълт ейнджъл айс да свети по-силно, но досега не съм намерил работещо решение за това за Е39. Още като смених фаровете с чисто нови преди няколко години, ейнджълите си светеха като сега.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Angel eyes
g_dobreff написа:И все пак има ли някакъв вариант фабричните ангелски да се превърнат в дневни светлини понеже и на мен ми стана интересно
Не няма, защото трябва да отговарят на някои изисквания. В Е39 тази функция е отредене на дългите, които могат да се настроят на определен % интензивност или на късите, които да се включват атоматично при контакт - 2ро положение на ключа и да се изключват при изключване на контакта. Всяко преправяне на габарита си е лична инициатива, но габарита си остава габарит.
jorfii написа:ivailo0 написа:Пробвал съм 40w. Не стават за дневни, нямаше и по-мощни. Сега съм с 10w и светят прилично, не и за дневни разбира се. Говорим за оригинален фейс Хела фар.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Е има ли разлика между 40 ватовите и тези от 10 вата? Или само в обозначенията и цената е разликата.
Има разлика и тя се състои в това, че 10W при захранване 12V ни дава ток 0,83А, което е супер за алтернатора на колата. При 40W и захранване 12V, токът е 3,33А, което е четири пъти повече. Това е единствената разлика по така зададените параметри.
Сега е време да поговорм за интензитета на светлината, които разглеждайки светлинни източници е свързан с яркоста на горепосочените светоизточници. Яркостта обаче не се обяснява с мощността (в която се включва и мощността на управляващите вериги, баласти) на горепосочените светоизточници. Яркостта на една равномерно светеща повърхност е 1 cd/m2, когато в перпендикулярна посока от 1 m2 се получава интензивност 1 cd.
Казано иначе - няма значение колко са мощни, важно е колко са ярки.
Не трябва да се пропуска и един много важен елемент на дневните светлини - те светят по ярко от габарита, но късите светлини са по-ярки от дневните светлини. В този ред на мисли, при проектиране на габаритите като дневни светлини, в случая ейнджъл айс, те трябва да светят по-ятко отколото при работа като габарит и да се включват при второ положение на контактния ключ, а при включване на габрита и късите светлини, ринговете трябва да намалят интезитета си. Реално това е заложено в по-новите модели на БМВ.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани