Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Колеги може ли да се монтира такава система за запалване на автомобила каквато има при е60 например, която като завъртиш ключа автоматично си върти стартера и съответно пали без да се налага да се държи ключа. Много ми харесва тази екстра и се чудя дали неможе да се ретрофитне едно такова модулче в е39.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Това го има и в Е39 при V8 двигателите. Как може да се сложи на 6так обаче не мога да кажа, но едва ли е невъзможно.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Явно има някакъв модул който управлява стартера и съзщевременно взима информаия дали колата подгрява в момента за да знае кога да стартира и кога да спре примерно ако незапали след едно въртене
някой по-запознат ако има да сподели

Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
http://www.meeknet.co.uk/E38/M62%20Engine%20Details.pdf
Ето ти информация (предпоследната функция).
ПП: Изглежда ми повече от възможно да се направи модул, който да имитира работата на фабрично действащата такава система. Успех!
Ето ти информация (предпоследната функция).
ПП: Изглежда ми повече от възможно да се направи модул, който да имитира работата на фабрично действащата такава система. Успех!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Прави се модул, пише се софтуер за него и двигателя- максимум за два часа работа. 

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Не е проблемът за 2-та часа работа по написването на софтуера, а къде ще надупчим таблото, за да монтираме лампичката, която ще показва грешка в случай, че не успее да запали.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Някой го беше правил за е36
Моята идея е да се взаиства от е60 в смисъл ако може да се свали от някоя кола която го има и да се сложи на е39.
Моята идея е да се взаиства от е60 в смисъл ако може да се свали от някоя кола която го има и да се сложи на е39.
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Bigdady, колега, не е допълнителен модул, който просто да пренесеш от е60. Май просто обичаш да си фантазираш, в което няма нищо лошо, разбира се. Успех с идеите!
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Няма да си давам мнението за "ползата" от подобни "екстри". Хвани някой, дето може да пише софтуер за Ардуино и му дай 100 лв. да ти я направи и да ти я монтира на колата.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
PeReZ написа:Bigdady, колега, не е допълнителен модул, който просто да пренесеш от е60. Май просто обичаш да си фантазираш, в което няма нищо лошо, разбира се. Успех с идеите!
За съжаление нито съм програмист нито разбирам толкова от програмиране. Единствено имам опит в ретрофити от донор коли. За това и съм пуснал тема за да каже всеки каквото знае.
Господа програмистите не мислете , че всеки е специалист във вашата област.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Отдавна го замислях този проек за старата Е36ца, но тя беше с ръчна скоростна кутия и реших, че не си струва усилията.
Сега обаче ще взема да го реализирам на Е39ката, защото е автомат и ще стане лесно. Дори се чудя, дали да не забия функция за дистанционно палене
П.П. Ретрофит на система от друга кола на Е39 с шестак няма да стане. То дори не е ретрофит, защото всичко се управлява от ДМЕ/ДДЕ, а пренаписването на софтуера му не е лесна работа.
Сега обаче ще взема да го реализирам на Е39ката, защото е автомат и ще стане лесно. Дори се чудя, дали да не забия функция за дистанционно палене

П.П. Ретрофит на система от друга кола на Е39 с шестак няма да стане. То дори не е ретрофит, защото всичко се управлява от ДМЕ/ДДЕ, а пренаписването на софтуера му не е лесна работа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
При дистанционното палене няма ли опасност някой да ти счупи джама, да влезе вътре и да ти подкара колата?
Предполагам че искаш да я палиш дистанционно, за да подгрява през зимата, преди тръгване. - по-добре си
монтирай печка, ако нямаш.
Предполагам че искаш да я палиш дистанционно, за да подгрява през зимата, преди тръгване. - по-добре си
монтирай печка, ако нямаш.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
dreadx написа:При дистанционното палене няма ли опасност някой да ти счупи джама, да влезе вътре и да ти подкара колата?
Предполагам че искаш да я палиш дистанционно, за да подгрява през зимата, преди тръгване. - по-добре си
монтирай печка, ако нямаш.
Винаги има опасност някой да ти счупи джама и да ти подкара колата, дори и без да има дистанционно палене.
Не искам да подгрява през зимата, за тази цел си имам печка, но през лятото с удоволствие ще се охлаждам
Идеята за дистанционно палене беше поредната "екстра", която ми роди главата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
stony1 написа:...защото всичко се управлява от ДМЕ/ДДЕ, а пренаписването на софтуера му не е лесна работа.
Стига с глупостите, бе пич, спри се малко

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ретрофит на модул за палене без да се държи стартера
Nickelback написа:stony1 написа:...защото всичко се управлява от ДМЕ/ДДЕ, а пренаписването на софтуера му не е лесна работа.
Стига с глупостите, бе пич, спри се малко
Какъв ти е проблема бе пич? Кое тчоно е глупост или ти не можеш да дефинираш това понятие?
Кое точно от написаното е глупост?
Това, че паленето се управлява от ДМЕ/ДДЕ?
Това, че управлението при осемцилиндровите двигатели е разлино от това при шетцилиндровите?
Това, че не е лесно да седнеш и да напишеш софтуер за управление на двигател с вътрешно горена, а в случая - нов софтуер за управление на шетцилиндров двигател с възможност за стратиране на двигателя без задържане на ключа, както е при М5?
Ако имаш да казваш нещо по темата - кажи го. Ако можеш да помогнеш на колегата за реализиране на идеята - помогни му. Стига с тази Българщина - или си помагаме и проектите вървят или не се нагрубяваме!
За да не пълним темата с повече спам, може да ми отговориш на ЛС, ако не може да ми се обадиш по телефона, а може и да се видим на по питие и да си изясним позициите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани