Майстор електричар

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Майстор електричар

Мнение от red_bull92 » 13 Авг 2016, 12:37

Здравейте, имам обичайния проблем за Е39 нещо да ми дърпа от акумулатора и като не карам колата 1 ден на следващия няма ток да запали. Карах я на един местен майстор да я види, но не можа да намери проблема. Колата след 16-тата минута, като всичко е заспало държи напрежение 320 не знам каква мерна единица беше... 1-во свалиха предпазителите, но проблема не се установи, после модулите (които можах да се сетя) и пак не се откри проблема. Може би или е някой модул за който не сме се сетили или е някъде по кабелите :dunno: Та въпросът ми е някой да препоръча майстор в София, който може да открие проблема и да го премахне, че чисто новият акумулатор няма да издържи много така...
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Майстор електричар

Мнение от oci » 13 Авг 2016, 13:17

Откачи буксата на таралежа да видиш дали консумацията ще падне.
Не трябва след 16-тата минута консумацията да надвишава 0.05 ампера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Майстор електричар

Мнение от Nickelback » 13 Авг 2016, 15:16

Ако не е таралежа и случайно си с китайска перка на климатика я откачи и пак мери. Може да се изненадаш :)
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Майстор електричар

Мнение от red_bull92 » 13 Авг 2016, 16:19

Замислям се за ксенона понеже е китайски и еинджълайса, а и не е направен както трябва, въпреки че майстора при който карах колата каза, че няма как да е от ксенона и ейнджълайса :dunno:
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Майстор електричар

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 14 Авг 2016, 12:11

Ще ти бъде нужен още 1 човек за съдействие и мултицет. Ще бъде нужно да оставите отворена пасажерската врата и да заключите колата ,като преди това сте отоворили багажника и заключите палчето на багажника да може след 16 -тата минута да се симулира заспиване на модулите. Тогава почвате да вадите бушон по бушо и да следите промяна в консумацията, там където падне на приемливата граница е проблемната част. Имай предвид ,че ако си има телефон и са отрязали само кабелите ,пак черпи ток или е имало някоя неоригинална аларма и не е премахната изцяло. Другия вариант е таралежа,той също си има бушон

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Майстор електричар

Мнение от gentata » 14 Авг 2016, 20:07

За да "заспи" колата не е нужно да се затвяря и заключва всичко, просто не трябва да има изменение на отворено/затворено положение на вратите и задния капак (багажника), да не се натискат никакви бутони вътре и на дистанционното и т.н. И така да речем след 16-тата минута всички модули трябва да са се изключили т.е. консумацията да е минимална непревишаваща 50-60mА (0.05-0.06A), колкото по-малко толкова по-добре.

ПП. Тези консумации в покой от порядъка на 1-2mA (0.001-0.002А) и дори 0.00, които някои из темите за това са посочили просто не са реални при факта че тези коли са натъпкани с толкова много електроника. Но явно щом е имало такива измервания явно нещо с измерването не е било наред.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Майстор електричар

Мнение от red_bull92 » 14 Авг 2016, 23:40

Zlatiyan_Genchev написа:Ще ти бъде нужен още 1 човек за съдействие и мултицет. Ще бъде нужно да оставите отворена пасажерската врата и да заключите колата ,като преди това сте отоворили багажника и заключите палчето на багажника да може след 16 -тата минута да се симулира заспиване на модулите. Тогава почвате да вадите бушон по бушо и да следите промяна в консумацията, там където падне на приемливата граница е проблемната част. Имай предвид ,че ако си има телефон и са отрязали само кабелите ,пак черпи ток или е имало някоя неоригинална аларма и не е премахната изцяло. Другия вариант е таралежа,той също си има бушон

Колата е с оригинална работеща аларма, също така няма телефон и няма нищо подсказващо, че е имала телефон някога. Иначе единствените неоригинални неща по колата са ксенона и ейнджълайс-а и газовата уредба. Друго добавяно няма. Също така ще сменявам фаровете с фейслифтови с оригинален ксенон и оригинален ксенон, така че още един предполагаем виновник ще отпадне. Мен ме съмнява таралежа и еинджълайса понеже на левия фар му е разната буксата на габарита и е слагано реле и някакъв допълнителен кабел, който не знам къде отива, които захранват ангелските очи.... :dunno: Друго, което ми прави впечатление е, че като дам на контакт и ключа за светлините светва без да съм го завъртял на габарит или светлини. Това фабрично така ли си е или да търся проблема по този допълнителен кабел? Утре ще направя снимки.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Майстор електричар

Мнение от Stennli » 15 Авг 2016, 6:51

За музиката нищо не писа.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Майстор електричар

Мнение от red_bull92 » 15 Авг 2016, 8:32

Музиката също си е оригиналната. Колата си е с оригиналния касетофон, колоните и пищялките са оригинални, няма добавяни буфери и др....
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Майстор електричар

Мнение от VladiE » 16 Авг 2016, 8:33

А сигурен ли си в акумулаторът? Ако е сдал багажа, нормално е да пада.

Изпратено от моя GT-N7105

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Майстор електричар

Мнение от red_bull92 » 16 Авг 2016, 8:54

Акумулатора е чисто нов на 6 месеца .....
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Майстор електричар

Мнение от Z3Ro* » 16 Авг 2016, 10:32

Това, че ключът на фаровете светва, е нормално... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Майстор електричар

Мнение от GEORGBMW » 28 Авг 2016, 0:51

заспиват или не модулите може да има проблем и със стари кондензатори, много ясно, тия коли не са в първа младост, и от там капацитета на кондензаторите в колата се променя с годините но при мен така става, при мен не знам модулите заспиват ли, защото, аз изобщо не си закл колата защото е в гараж и пак си пада акумулатора, сега таралежа е на ремонт и пак е голяма консумацията, къде ли не ходих, да я гледат и накрая един познат Ел техник, за капак ми каза че от стари кондензатори било, върви го разбери ми то сигурно има много кондензатори по колата с тая електроника с тия модули може да ти се завие свят, не се изключва утечка, накрая ми иде да сложа отзад на акумулатора една ключ маса и да изолирам тоя акумулатор от колата, писна ми, три акумулатора смених и все тая,бях се навил тогава да взема мерцедес пак до 2000г,че се отказах заради жена ми че тая била с кожен салон с Ел щора парк троник, ала бала послушах я ,и направих грешка,сякаш при мерцедесите до2000г няма толкоз електроника

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Майстор електричар

Мнение от dreadx » 28 Авг 2016, 13:30

Добре де, има начин да се види какво заспива, какво не заспива - виж говори с някой от форумните майстори, дето по-са им свикнали на магариите на БМВ-тата - и на мен, ако ми се случи, ще има да го търся две седмици. Пък ако трябва да ходиш на майстор, дето не се е занимавал с БМВ-та, работата ще отиде до нова година. Във форума са дискутирани проблемните места на E39, започни от тях. Ако е нещо различно, е нормално да не се хване веднага (ама няма къде да избега).
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Майстор електричар

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 28 Авг 2016, 18:09

Вадене на бушон по бушон и следене на консумацията след 16 -тата минута след като е заключена колата за да изключи всички модули.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook