Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			27 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Здравеейте! Имам един проблем с моята баварка.Колата е 525 тдс комби въздушни възглавници.Преди около месец ми гръмна едната.Може ли да се сложат пружини ,и трябва ли да се преправя или ще си паснат стандартно от друга баварка.Ако ги е сменял някой моля да пише как се сменят и като пари колко излиза.Благодаря предварително!! 
  
  
			
		
  
  
- ERNEST
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 32
 - Регистриран на: 30.09.2010
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 523i Touring
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
не си ли искаш комфорта на въздушното окачване? по-добре си смени само възглавницата втора употреба и заспиваш
			Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
		Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
- turbo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2067
 - Регистриран на: 20.01.2006
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: МПС-та
 - Мечтае да кара: самолет
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Е, че то пък има ли комфорт във въздушното окачване?
			БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kamendc
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 234
 - Регистриран на: 16.07.2009
 - Местоположение: София
 - Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
не е приятно колега, ама даваш 380 лева за нова и караш. аз така направих лятото.
можеш да вземеш стара, ама... я кара до другото лято, я не. и като се спука на път за морето например (като мен) ще съжалиш.
			
		можеш да вземеш стара, ама... я кара до другото лято, я не. и като се спука на път за морето например (като мен) ще съжалиш.
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Така е наистина е по добре да се смени с нова. Но сега сменяш едната срещу 400 лв и след ден два гарми другата и пак проблем. И затова ме интерисува дали изобщто става да се подмени с пружини и да си решиш проблема . Моля все пак някои ако го е правил нека ми пише как става и колко ще ми струва. Благодаря!!!!!!stilian79 написа:Здравеейте! Имам един проблем с моята баварка.Колата е 525 тдс комби въздушни възглавници.Преди около месец ми гръмна едната.Може ли да се сложат пружини ,и трябва ли да се преправя или ще си паснат стандартно от друга баварка.Ако ги е сменял някой моля да пише как се сменят и като пари колко излиза.Благодаря предварително!!![]()
![]()
  
  
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Колеги някой правил ли е тази процедура със замяната на въздушните възглавници с пружини? Знаете ли какво точно трябва да се преправи за да станат нещата. И другия ми въпрос е как да разбера дали ми е спукана възглавницата.Сега в момента компресова се чува почти на всяка неравност или завой,ясно е ,че някоя възглавница изпуща,но как да разбера коя е.Колата не стои наклонена на никъде права си е като я гледам отзад. 
			
		
- turbo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2067
 - Регистриран на: 20.01.2006
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: МПС-та
 - Мечтае да кара: самолет
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
По принцип не е невъзможно да се смени едната, НО...
На едно 530d след сменяне на едната възглавница и запалване на колата, тя се вдигна ОК. Проблемът дойде при оглед на канала, за да се види дали всичко е наред... Е те тогава гръмна тази дето не беше сменяна
 Добре, че на момчето му нямаше нищо.
Мисълта ми е, че много трябва да се внимава с тея възглавници и реално стара възглавница си изглежда наистина зле. Ако се сменят с втора употреба трябва добре да се прецени дали си струва.
			На едно 530d след сменяне на едната възглавница и запалване на колата, тя се вдигна ОК. Проблемът дойде при оглед на канала, за да се види дали всичко е наред... Е те тогава гръмна тази дето не беше сменяна
Мисълта ми е, че много трябва да се внимава с тея възглавници и реално стара възглавница си изглежда наистина зле. Ако се сменят с втора употреба трябва добре да се прецени дали си струва.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Какви са признаците на спукана или издишаща възглавница.Светва ли някаква лампа или колата се накланя,какво точно става.При мен единствено компресора се чува през 10 сек да помпи,на неравности дори и малки,даже и на завои тука из града пак помпи.Това ме навежда на мисълта,че някоя възглавница изпуща,но се чудя коя.
			
		- turbo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2067
 - Регистриран на: 20.01.2006
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: МПС-та
 - Мечтае да кара: самолет
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Като я оставиш на равно и на другия ден трябва да е виснала от едната страна или от двете.
			БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Оставям я дори 2-3 дни и не висва никъде,нито от едната страна,нито от двете.А компресора помпи през 10 сек и на неравности също.
			
		- toshkobmwf10
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 24
 - Регистриран на: 9.08.2013
 - Местоположение: Ямбол
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 520
 - Мечтае да кара: Самолет
 - Детайли за колата: M52
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
колега виш дали компресора не ти е развален нещо , самата вазглавница се даржи на 1 болт в багажника има капаче към тях  , а ако възглавницата е пукната или издиша ако я оставиш за един ден ще висне и ще се забележи , а да се сложат пружини е голяма играчка и изисква преправяне
			
		- Conqueror
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 535
 - Регистриран на: 15.09.2011
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колело
 - Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
сигурно издиша от някаде отиди на канал и ги погледни проблемната би трябвало да е нацепена като на стара цинганка петите http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=291345 ето ти една тема може да ти е полезна сещам се и за теми тук във форума но предполагам знаеш къде е търсачката 
Един приятел на скоро попищя от възглавници на фордчето Уиндстар пратих го при един чичка от там си взе прожинки и вече 3 та година е с пружини не вярвам да е голяма философия и за е39 ката
разгледай и тази тема viewtopic.php?f=16&t=345054
			
Един приятел на скоро попищя от възглавници на фордчето Уиндстар пратих го при един чичка от там си взе прожинки и вече 3 та година е с пружини не вярвам да е голяма философия и за е39 ката
разгледай и тази тема viewtopic.php?f=16&t=345054

- gentata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1658
 - Регистриран на: 4.11.2009
 - Местоположение: Край морето
 - Пол: Мъж
 - Кара: седнал
 - Детайли за колата: Правиланта 39-ка
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Нормално е да се включва компресора от време на време. Просто системата гони разни зададени нива. Щом няма грешки и не свети лампата на таблото значи всичко си е наред. Колегата @hobotqnin май е правил тази процедура мисля. Това е предположение понеже темата, която е пуснал няма завършек т.е. не е споделил крайния резултат.
 
			
		
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
Здравейте колеги.Моля някой със здрави възглавници и изправен компресор,т.е. всичко по тази система му е наред,да сподели колко често трябва да помпи компресора при ненатоварена кола,например само с шофьора и пасажера,без никакъв багаж в багажника.И изобщо компресора чува ли се като помпи,защото ми казаха,че не трябва да го чувам въобще,а моя си бръмчи отзад точно като моторче(компресор). 
			
		
- Conqueror
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 535
 - Регистриран на: 15.09.2011
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колело
 - Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
 
Re: Смяна на въздушни възглавници с пружини.
няма такъв филм да не го чуваш иначе зависи как и къде си спрял но е нормално да се пуска през сутрин две ако се катериш по бордюрите
			
			27 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	