Датчик външна температура и липса на коне
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Датчик външна температура и липса на коне
1. Значи имам си аз проблем със старта под 10 градуса - трябва да врътна няколко пъти че да запали и като запали в началото работи на по-малко цилиндри, прекъсва и се опитва да гасне докато не стигне средата на синьото - четох че при тдс-ите имало такъв датчик и колкото по-студено е пуска по-богата смес, та въпроса ми е тва датчика под десния калник ли е (моят е изряден) или става дума за друг такъв които се ползва само за тая работа.
2. Имам и проблем с разхода 18-20 градско при съвсем нормално каране клонящо към "галене" и 10.5 при извънградско със 110 на автопилот при липса на трафик (винаги пътувам към 2-3 през ноща) конете също не са като на 150 коньова кола, тази неделя даже се влоши положението - натисна ли педала на газта повече от 1/3 започва да прекъсва няма никаква мощност и дори на малко баирче се налагаше да слизам до 3-та за да го кача. По едно време спрях и откачих МАФ-а и ЧУДО колата тръгна като нова, и мощност и скорост и разхода на 7.9-8.2, но лошото е че нали си е адаптивна и се адаптира към тая хитрост само за 15-20 километра после положението пак същото няма разлика със или без МАФ. В единия сервиз сваляха свещите (не са на повече от 700 километра) и бяха бели, при което майстора там (така му викам щот не му знам името) ми вика "Тая кола е супер ние нищо не можем да направим за нея" а аз доколкото знам бели свещи означават бедна смес.Ходих на кви ли не диагностики и секи вика "сичко е ок, колата е перфектна" да ама не (както викаше П.Бочаров), най-накрая в БМВ -Интеркар Плевен (евала на пичовете много ми харесаха) ми казаха че има проблем с някакъв пластмасов клапан за вентилацията на картерните газове от които се ошашквал дебитомера и на компа излиза че колата дърпа въздух като за 4 - цилиндров мотор (тя и така върви, че и по-зле). В оня сервиз с "майстора" мериха двете ламбда сонди и в началото им бяха лоши показанита , но след като загря малко колата "майстора" каза че работели перфектно и двете, в БМВ сервиза на компа излиза ламбда нот актив ( и двете). Утре (петък) имам час при докторите (те поне заслужават докторска титла) в БМВ за смяна на клапанчето и ще видим какъв ще е ефекта, но лошото е че ми казаха че проблема с паленето (виж т.1) определено не е от клапана за картерните газове та дайте идея някои имал ли е такъв проблем (или подобен)
2. Имам и проблем с разхода 18-20 градско при съвсем нормално каране клонящо към "галене" и 10.5 при извънградско със 110 на автопилот при липса на трафик (винаги пътувам към 2-3 през ноща) конете също не са като на 150 коньова кола, тази неделя даже се влоши положението - натисна ли педала на газта повече от 1/3 започва да прекъсва няма никаква мощност и дори на малко баирче се налагаше да слизам до 3-та за да го кача. По едно време спрях и откачих МАФ-а и ЧУДО колата тръгна като нова, и мощност и скорост и разхода на 7.9-8.2, но лошото е че нали си е адаптивна и се адаптира към тая хитрост само за 15-20 километра после положението пак същото няма разлика със или без МАФ. В единия сервиз сваляха свещите (не са на повече от 700 километра) и бяха бели, при което майстора там (така му викам щот не му знам името) ми вика "Тая кола е супер ние нищо не можем да направим за нея" а аз доколкото знам бели свещи означават бедна смес.Ходих на кви ли не диагностики и секи вика "сичко е ок, колата е перфектна" да ама не (както викаше П.Бочаров), най-накрая в БМВ -Интеркар Плевен (евала на пичовете много ми харесаха) ми казаха че има проблем с някакъв пластмасов клапан за вентилацията на картерните газове от които се ошашквал дебитомера и на компа излиза че колата дърпа въздух като за 4 - цилиндров мотор (тя и така върви, че и по-зле). В оня сервиз с "майстора" мериха двете ламбда сонди и в началото им бяха лоши показанита , но след като загря малко колата "майстора" каза че работели перфектно и двете, в БМВ сервиза на компа излиза ламбда нот актив ( и двете). Утре (петък) имам час при докторите (те поне заслужават докторска титла) в БМВ за смяна на клапанчето и ще видим какъв ще е ефекта, но лошото е че ми казаха че проблема с паленето (виж т.1) определено не е от клапана за картерните газове та дайте идея някои имал ли е такъв проблем (или подобен)
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
недостиг на гориво. филтър, помпа, маркучи, дюзи.
отиди да ти видят налягането или започвай от най-евтиното. ако не си сменял филтър скоро го направи..
иначе нямам готово решение...ще има ходене по мъките сигурно
Успех!
отиди да ти видят налягането или започвай от най-евтиното. ако не си сменял филтър скоро го направи..
иначе нямам готово решение...ще има ходене по мъките сигурно

Успех!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
и аз се бях замислил за бензиновия филтър, но след като изключих дебитомера 15-20км. колата вървеше доста прилично. Въпреки това ще го сменя - дано има ефект.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Замери си и налягането на помпата ,почисти си дюзите ... и виж ламбдата сигурно е откачена щом дава нот актив .. макар че колата върви добре и без нея (да не се бърка с дефектирала такава ,тогава върви зле)
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
1.Не е тоя датчик за който си мислиш,нашия е забит в главата(не е тоя за външната температура дето го отчита на борда)
2.Ултразвук на дюзи,въздушен и горивен филтър и виж дали ти работи ламбда-та - тя прави разхода вълшебен,ако имаш катализатор го отстрани,АРГ ако имаш също (незнам на бензиновите къде е) http://i.data.bg/07/02/26/253735_orig.jpg
2.Ултразвук на дюзи,въздушен и горивен филтър и виж дали ти работи ламбда-та - тя прави разхода вълшебен,ако имаш катализатор го отстрани,АРГ ако имаш също (незнам на бензиновите къде е) http://i.data.bg/07/02/26/253735_orig.jpg
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Може да са ти тръгнали и бобините да ги свалят и да видят дали са правили пробиви личи си по пластмасата - петна с по различен цвят не трябва да има. Да проверят и почистят регулатора за празен ход.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани