Датчик външна температура и липса на коне

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Датчик външна температура и липса на коне

Мнение от spacepl » 15 Ное 2007, 10:34

1. Значи имам си аз проблем със старта под 10 градуса - трябва да врътна няколко пъти че да запали и като запали в началото работи на по-малко цилиндри, прекъсва и се опитва да гасне докато не стигне средата на синьото - четох че при тдс-ите имало такъв датчик и колкото по-студено е пуска по-богата смес, та въпроса ми е тва датчика под десния калник ли е (моят е изряден) или става дума за друг такъв които се ползва само за тая работа.

2. Имам и проблем с разхода 18-20 градско при съвсем нормално каране клонящо към "галене" и 10.5 при извънградско със 110 на автопилот при липса на трафик (винаги пътувам към 2-3 през ноща) конете също не са като на 150 коньова кола, тази неделя даже се влоши положението - натисна ли педала на газта повече от 1/3 започва да прекъсва няма никаква мощност и дори на малко баирче се налагаше да слизам до 3-та за да го кача. По едно време спрях и откачих МАФ-а и ЧУДО колата тръгна като нова, и мощност и скорост и разхода на 7.9-8.2, но лошото е че нали си е адаптивна и се адаптира към тая хитрост само за 15-20 километра после положението пак същото няма разлика със или без МАФ. В единия сервиз сваляха свещите (не са на повече от 700 километра) и бяха бели, при което майстора там (така му викам щот не му знам името) ми вика "Тая кола е супер ние нищо не можем да направим за нея" а аз доколкото знам бели свещи означават бедна смес.Ходих на кви ли не диагностики и секи вика "сичко е ок, колата е перфектна" да ама не (както викаше П.Бочаров), най-накрая в БМВ -Интеркар Плевен (евала на пичовете много ми харесаха) ми казаха че има проблем с някакъв пластмасов клапан за вентилацията на картерните газове от които се ошашквал дебитомера и на компа излиза че колата дърпа въздух като за 4 - цилиндров мотор (тя и така върви, че и по-зле). В оня сервиз с "майстора" мериха двете ламбда сонди и в началото им бяха лоши показанита , но след като загря малко колата "майстора" каза че работели перфектно и двете, в БМВ сервиза на компа излиза ламбда нот актив ( и двете). Утре (петък) имам час при докторите (те поне заслужават докторска титла) в БМВ за смяна на клапанчето и ще видим какъв ще е ефекта, но лошото е че ми казаха че проблема с паленето (виж т.1) определено не е от клапана за картерните газове та дайте идея някои имал ли е такъв проблем (или подобен)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 15 Ное 2007, 13:33

недостиг на гориво. филтър, помпа, маркучи, дюзи.
отиди да ти видят налягането или започвай от най-евтиното. ако не си сменял филтър скоро го направи..
иначе нямам готово решение...ще има ходене по мъките сигурно :(
Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 15 Ное 2007, 13:57

и аз се бях замислил за бензиновия филтър, но след като изключих дебитомера 15-20км. колата вървеше доста прилично. Въпреки това ще го сменя - дано има ефект.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Ное 2007, 14:18

Требва си една диагностика: Датчици, ламбда сонди и т.н. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 15 Ное 2007, 19:04

и един ултразвук на дюзи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Ное 2007, 20:10

Замери си и налягането на помпата ,почисти си дюзите ... и виж ламбдата сигурно е откачена щом дава нот актив .. макар че колата върви добре и без нея (да не се бърка с дефектирала такава ,тогава върви зле)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 15 Ное 2007, 21:24

Това тук е форум за знаещи и незнаещи,
а на теб ти трябва добър инжекционен севиз. :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 16 Ное 2007, 8:46

1.Не е тоя датчик за който си мислиш,нашия е забит в главата(не е тоя за външната температура дето го отчита на борда)
2.Ултразвук на дюзи,въздушен и горивен филтър и виж дали ти работи ламбда-та - тя прави разхода вълшебен,ако имаш катализатор го отстрани,АРГ ако имаш също (незнам на бензиновите къде е) http://i.data.bg/07/02/26/253735_orig.jpg

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 16 Ное 2007, 9:46

Може да са ти тръгнали и бобините да ги свалят и да видят дали са правили пробиви личи си по пластмасата - петна с по различен цвят не трябва да има. Да проверят и почистят регулатора за празен ход.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook