Въпрос за 520i, E39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за 520i, E39
Колеги, решил съм да ставам собственик на BMW, вчера гледах едно 520i Е39 ,но има нещо което ме притесни. Колата беше студена, след като я запалиха изкарах щеката за маслото и колата промен оборотите /паднаха/ и си усещаше леко подухване от там, също така се чуваше и леко бълбукане.Когато поставих отново щеката колата пак върна първоначалните си обороти.Това нормално ли е?



- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Кат си купя е39 щи кажа.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Мисля, че трябва да си зададеш въпроса във подфорум е39 

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за 520i, E39
genchovw написа:Колеги, решил съм да ставам собственик на BMW, вчера гледах едно 520i Е39 ,но има нещо което ме притесни. Колата беше студена, след като я запалиха изкарах щеката за маслото и колата промен оборотите /паднаха/ и си усещаше леко подухване от там, също така се чуваше и леко бълбукане.Когато поставих отново щеката колата пак върна първоначалните си обороти.Това нормално ли е?![]()
При загрял двигател, когато махнеш щеката нормално оборотите падат, като двигателя се стреми към угасване. След секунда-две оборотите се нормализират. Важно е да се отбележи, че трябва да има просмукване на въздух през отвора на тръбата, в която влиза щеката. В никакъв случай не трябва да духа оттам.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за 520i, E39
За да си сигурен, че двигателя е изправен, след, като е работил известно време извади щеката. Омасляването не бива да е много над максимума. В противен случай не се занимавай с тази кола, защото както омасляването над максимума, така и продухването през отвора на щеката означава, че има неуплатнение в системата бутало-сегменти-цилиндър и този двигател е годен само за основен ремонт
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани