Ремонт на ГНП (главата)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Ремонт на ГНП (главата)
Здравейте всички,
искам да попитам на някой правилили са му главата на ГНП, защото ми предлагат да пренавият намотките вътре, които са в самата глава и щяло да се оправи всичко (топьл старт, клатене на празни обороти)?
искам да попитам на някой правилили са му главата на ГНП, защото ми предлагат да пренавият намотките вътре, които са в самата глава и щяло да се оправи всичко (топьл старт, клатене на празни обороти)?

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
До сега никой, май, не е докладвал за такава процедура.
Сподели, ако обичаш, малко подробности - кой, къде и за колко пари ти предлага този ремонт?
Аз, лично, не съм ентусиаст точно в това начинание. Но ако си решил твърдо да пробваш този вариант, пиши после за резултата. Защото за нова "плочка" смяната излиза 1150 лв. - все пак си е сериозна сума!
Интересно ще бъде за всички нас да узнаем резултата и малко подробности - разходи по ремонта, качеството на работа при диагностика, колко време след ремонта се очаква да изкара и т.н.
Сподели, ако обичаш, малко подробности - кой, къде и за колко пари ти предлага този ремонт?
Аз, лично, не съм ентусиаст точно в това начинание. Но ако си решил твърдо да пробваш този вариант, пиши после за резултата. Защото за нова "плочка" смяната излиза 1150 лв. - все пак си е сериозна сума!
Интересно ще бъде за всички нас да узнаем резултата и малко подробности - разходи по ремонта, качеството на работа при диагностика, колко време след ремонта се очаква да изкара и т.н.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Засега го обмислям като вариант. Става вьпрос за смешна сума, другата седмица ще говоря с това момче по обстойно, но ми казаха че вече е правил няколко помпи. Като науча повече ще пиша, че аман от това забиване, клатене и т.н. Колега ти като си сменил главата имаш ли ги тия проблеми?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
I.V.G. написа:Засега го обмислям като вариант. Става вьпрос за смешна сума, другата седмица ще говоря с това момче по обстойно, но ми казаха че вече е правил няколко помпи. Като науча повече ще пиша, че аман от това забиване, клатене и т.н. Колега ти като си сменил главата имаш ли ги тия проблеми?
И тресеше, и забиаше, и клатеше купето, и ...! Ужас!!!
Сега е като чисто нов самолет!
Като се смени пло4ката колата наистина става друга,ако старата е била дефектна.За ремонта ли4но на старата ми пло4ка съм пробвал-проблема не е в пренавиване на намотките,а наи-отгоре има 4етец с 84етки(пластини)които са с два моста(по 4 4етки),те се движат по графитни магистрали,които се протъркват с те4ение на времето.Възможно е и някоя от 4етките(г-образни)да се от4упила и пак да не дава верига.Ако графитните магистрали на платката не са протъркани,извиват се мн.малко 4етките за да дава по-хубава верига и се полу4ава.Намоткита се познават лесно дали са за пренавиване-сваля се капака на пло4ката и се затваря веригата на магистралите(с някаква пластина)при кола на контакт 4етеца трябва да реагира.Старата ми пло4ка стои без 4етец,мога да ти я дам за 4асти(намотките са здрави)
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани