Ремонт на ГНП (главата)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Ремонт на ГНП (главата)

Мнение от I.V.G. » 18 Окт 2007, 8:32

Здравейте всички,
искам да попитам на някой правилили са му главата на ГНП, защото ми предлагат да пренавият намотките вътре, които са в самата глава и щяло да се оправи всичко (топьл старт, клатене на празни обороти)? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Окт 2007, 10:44

До сега никой, май, не е докладвал за такава процедура.
Сподели, ако обичаш, малко подробности - кой, къде и за колко пари ти предлага този ремонт?
Аз, лично, не съм ентусиаст точно в това начинание. Но ако си решил твърдо да пробваш този вариант, пиши после за резултата. Защото за нова "плочка" смяната излиза 1150 лв. - все пак си е сериозна сума!
Интересно ще бъде за всички нас да узнаем резултата и малко подробности - разходи по ремонта, качеството на работа при диагностика, колко време след ремонта се очаква да изкара и т.н.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 18 Окт 2007, 15:19

Засега го обмислям като вариант. Става вьпрос за смешна сума, другата седмица ще говоря с това момче по обстойно, но ми казаха че вече е правил няколко помпи. Като науча повече ще пиша, че аман от това забиване, клатене и т.н. Колега ти като си сменил главата имаш ли ги тия проблеми?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Окт 2007, 19:10

I.V.G. написа:Засега го обмислям като вариант. Става вьпрос за смешна сума, другата седмица ще говоря с това момче по обстойно, но ми казаха че вече е правил няколко помпи. Като науча повече ще пиша, че аман от това забиване, клатене и т.н. Колега ти като си сменил главата имаш ли ги тия проблеми?

И тресеше, и забиаше, и клатеше купето, и ...! Ужас!!!
Сега е като чисто нов самолет!
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Ное 2007, 12:02

Като се смени пло4ката колата наистина става друга,ако старата е била дефектна.За ремонта ли4но на старата ми пло4ка съм пробвал-проблема не е в пренавиване на намотките,а наи-отгоре има 4етец с 84етки(пластини)които са с два моста(по 4 4етки),те се движат по графитни магистрали,които се протъркват с те4ение на времето.Възможно е и някоя от 4етките(г-образни)да се от4упила и пак да не дава верига.Ако графитните магистрали на платката не са протъркани,извиват се мн.малко 4етките за да дава по-хубава верига и се полу4ава.Намоткита се познават лесно дали са за пренавиване-сваля се капака на пло4ката и се затваря веригата на магистралите(с някаква пластина)при кола на контакт 4етеца трябва да реагира.Старата ми пло4ка стои без 4етец,мога да ти я дам за 4асти(намотките са здрави)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook