За показанията на таблото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: гр.Лозница, обл.Разград
Пол: Мъж
Кара: E-39 и Е-38
Детайли за колата: Е-39 - 520, 09.1998г., бензин/газ, прекрасна, жал ми е да я продам
Е-38 - 740, 1995г., бензин/газ, автомат, още по-прекрасна (за мен)

За показанията на таблото

Мнение от Bobi 70 » 26 Окт 2007, 20:52

Имал ли е някой подобен проблем? БМВ- 520и - 98г. На таблото - картинката с колата - светят ми само вратите и багажника. Беше изгорял LCM-а (така я купих) смених го, фара се оправи а индикациите за изгорели крушки или други проблеми там - не работи. Може ли някой да предположи от какво е? няма изгорели бушони. Знаете ли дали има някое реле или др. :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: гр.Лозница, обл.Разград
Пол: Мъж
Кара: E-39 и Е-38
Детайли за колата: Е-39 - 520, 09.1998г., бензин/газ, прекрасна, жал ми е да я продам
Е-38 - 740, 1995г., бензин/газ, автомат, още по-прекрасна (за мен)

Мнение от Bobi 70 » 27 Окт 2007, 15:18

Когато направя тест на таблото - всичко си работи.
Значи проблема не е и там (в таблото).
Дайте някакви идеи !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 27 Окт 2007, 18:19

Сигурен ли си че LCM-a е точно като оригиналният който смени ??? Може цифричките с малко да се размнават и от това да е проблема или изкарай и вкарай пак буксите на LCM-a.
Моя съвет е да си сложиш стария(оригиналния) и да го поправиш срещу седем лева. Като я купих моята кола и двата фара светеха постоянно на дълги.
Тук съм описал всичко - заместители на чиповете за дългите и също има описание в темата кои точно са чиповете за смяна.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=45
Последна промяна emok на 27 Окт 2007, 18:27, променена общо 1 път
Доста кончета в един обор.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: plovdiv

Мнение от E39 » 27 Окт 2007, 18:23

Сори не мога да ти помогна по твоя въпрос но те моля да ми обясниш как се прави този тест на таблото че искам да се науча колата ми е е39 520и '97 благодаря преджарително.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: гр.Лозница, обл.Разград
Пол: Мъж
Кара: E-39 и Е-38
Детайли за колата: Е-39 - 520, 09.1998г., бензин/газ, прекрасна, жал ми е да я продам
Е-38 - 740, 1995г., бензин/газ, автомат, още по-прекрасна (за мен)

Мнение от Bobi 70 » 27 Окт 2007, 18:35

Благодаря за съвета Емо, ще опитам да подменя чиповете на стария LCM, въпреки че и с него пак не светеха.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: гр.Лозница, обл.Разград
Пол: Мъж
Кара: E-39 и Е-38
Детайли за колата: Е-39 - 520, 09.1998г., бензин/газ, прекрасна, жал ми е да я продам
Е-38 - 740, 1995г., бензин/газ, автомат, още по-прекрасна (за мен)

Мнение от Bobi 70 » 27 Окт 2007, 18:46

по отношение на теста - беше описано в някой пост от форума. Там става въпрос за другото табло (с двете врътки) - мисля че не е като твоето и моето ( с една) . Въпреки това, принципа е същия - даваш на контакт, задържаш натиснато копчето ( от което нулираш пробега на километри) и след малко отдолу ти дава - тест 1, още едно натискане - тест 2 ( този на таблото) - оставяш всичко и след малко става "дискотека с уредите ти", т.н. до тест - 19 - поне при мен. Опитай и с търсачката да намериш поста, там бе описано и кой тест за какво е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: plovdiv

Мнение от E39 » 27 Окт 2007, 22:33

Благодаря ти Боби за отговора да моето табло е с една врътка жив и здрав

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: За показанията на таблото

Мнение от pazokolarov » 28 Окт 2007, 18:02

Bobi 70 написа:Имал ли е някой подобен проблем? БМВ- 520и - 98г. На таблото - картинката с колата - светят ми само вратите и багажника. Беше изгорял LCM-а (така я купих) смених го, фара се оправи а индикациите за изгорели крушки или други проблеми там - не работи. Може ли някой да предположи от какво е? няма изгорели бушони. Знаете ли дали има някое реле или др. :help:

След смяна ЛЦМ модула трябва да се прекодира. Ако не е свършена тая работа с новият ти модул (и модула е какъвто трябва да е ), вероятно това е причината. Свържи се със sacks за помощ.
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: гр.Лозница, обл.Разград
Пол: Мъж
Кара: E-39 и Е-38
Детайли за колата: Е-39 - 520, 09.1998г., бензин/газ, прекрасна, жал ми е да я продам
Е-38 - 740, 1995г., бензин/газ, автомат, още по-прекрасна (за мен)

Мнение от Bobi 70 » 01 Ное 2007, 12:21

абсолютно вярно - само със смяната на модула не всичко се оправи - трябва и прекодиране - сега всичко е ОК :D .
отново - БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се тук!

Пропуснах само да кажа /и аз / извън тази тема/ - незнам кой го измисли това за датчика на дясната седалка /за възд.възг/ но - поклон до земята - вече не ме заслепява !

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook