Проблем с електрониката на БМВ 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Проблем с електрониката на БМВ 520i

Мнение от slav4o1 » 10 Окт 2007, 23:37

Имам следния проблем и незнам вече какво да правя , имам 520и 97ма и ми свети удивителната на таблото така от тука я водя колата в сервиза ЮВЕ, там на компютъра нищо не ми казват гасят я за малко и до там. В сервиза на БМВ на ботевградско ми казват че ми е барникано по таблото и там е проблема. На други места ми казват че тази лампа е за смяна на накладките. Смених накладки с оригинални + датчиците разбира се и не изгасна , казаха ми че след 1000-2000км изгасвало, навъртях ги и пак свети. Оня ден стана следното качвам се в колата и гледам лампата изгасна и тъкмо се зарадвах кат разбрах че като пусна мигача в колата нито свети на таблото че е пуснат , нито се чува звука, пускам аварииките и те така. Звукът които се чува при забравени фарове също го няма. Мигача виждам в отражението на колата пред мен на светофара че работа но много бавно светва и изгасва, тогава карах и на халогени + габарити и гледам на отражението , фара ми (късите) десния присветва и изгасва, попбърках се направо . Това преди работа, оставих колата , след 7 4аса бачкане всичко си е като преди лампата е пусната и другото си е наред. След този случай пак тази лампа изгасна но този път мигача си мигаше нормално но пак не се чуваше, хората ми казват качи я на компютър, ама на 3 компютъра я качих и не знаят. Купих си ХЕИНС мануал - книга на която е описано всичко по колата и мисля тия дни да го отворя това табло и да видя ако има нещо очевидно нередно. Също така при рязки завои се чува някакъв предмет зад таблото да се подмятква наляво надясно и тука вече наистина се съмнявам че има нещо.

Благодаря на всички които прочетоха проблема ми и на всички които ще дадат полезен съвет че вече издивях дайе сега ще отида да пусна на контакт, че ми е любопитно дали ще светне или ще загасне.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от burkov » 11 Окт 2007, 9:14

Не мога да кажа дали това е 100% причината, но при няколко коли(не бмв) с които съм имал такива ядове проблема е бил в кофти маса

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Окт 2007, 9:15

За електрически проблеми се ходи в Дару или Камор, иначе другите се пробват по колата ти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 11 Окт 2007, 9:31

Lucky написа:За електрически проблеми се ходи в Дару или Камор, иначе другите се пробват по колата ти.
:yes:

От модераторския екип:
Позволените размери на Аватара са 100х100!
Поправи си аватара!
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: София

Мнение от V8 » 11 Окт 2007, 10:32

Lucky написа:За електрически проблеми се ходи в Дару или Камор, иначе другите се пробват по колата ти.

х 3

при проблеми Камората или Дару
излиза по-евтино накрая а и без ядовете. Личен опит.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 10.07.2007

Мнение от neno » 12 Окт 2007, 9:10

То момчето е в Англия,ще му трябва друг сервиз.успех ти пожелавам дано се оправи този гаден проблем.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 13 Окт 2007, 20:28

Юве, ботевградско в Англия :?:
я смени дилъра

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 13 Окт 2007, 22:42

Значи чукането може да е останало от предишен демонтаж на таблото (по ред причини), и в последствие да не е "заключена" някоя от буксите на таблото отзад. Когато не е заключена една букса, то тя не прави добър контакт. Оттам би могъл да ти проблемът! 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 15 Окт 2007, 14:18

ICE написа:Значи чукането може да е останало от предишен демонтаж на таблото (по ред причини), и в последствие да не е "заключена" някоя от буксите на таблото отзад. Когато не е заключена една букса, то тя не прави добър контакт. Оттам би могъл да ти проблемът! 8)


значи свалих таблото и двете букси отзад са си заключени. Със сигурност проблема е съвсем малък някъде не прави добър контакт и не ми се ще по тази причина да ходя тука на сервиз, цената е 90-100 паунда на час което никак не е малко! Свалих таблото ама не посмях да го отворя да видя вътре този предмет които се чува при рязки завои. На ботевградско в сервиза като си бях в България ми казаха че по таблото ми е проблема след като го качиха на компа и сега се чуда тука има морги да отида да купа ново табло 30-40 паунда ще ми вземат по добре от колкото 1200 за ново в БГ (толкова ми казаха в сервиза на ботевградско).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: Проблем с електрониката на БМВ 520i

Мнение от slav4o1 » 17 Окт 2007, 8:34

slav4o1 написа:Имам следния проблем и незнам вече какво да правя , имам 520и 97ма и ми свети удивителната на таблото така от тука я водя колата в сервиза ЮВЕ, там на компютъра нищо не ми казват гасят я за малко и до там. В сервиза на БМВ на ботевградско ми казват че ми е барникано по таблото и там е проблема. На други места ми казват че тази лампа е за смяна на накладките. Смених накладки с оригинални + датчиците разбира се и не изгасна , казаха ми че след 1000-2000км изгасвало, навъртях ги и пак свети. Оня ден стана следното качвам се в колата и гледам лампата изгасна и тъкмо се зарадвах кат разбрах че като пусна мигача в колата нито свети на таблото че е пуснат , нито се чува звука, пускам аварииките и те така. Звукът които се чува при забравени фарове също го няма. Мигача виждам в отражението на колата пред мен на светофара че работа но много бавно светва и изгасва, тогава карах и на халогени + габарити и гледам на отражението , фара ми (късите) десния присветва и изгасва, попбърках се направо . Това преди работа, оставих колата , след 7 4аса бачкане всичко си е като преди лампата е пусната и другото си е наред. След този случай пак тази лампа изгасна но този път мигача си мигаше нормално но пак не се чуваше, хората ми казват качи я на компютър, ама на 3 компютъра я качих и не знаят. Купих си ХЕИНС мануал - книга на която е описано всичко по колата и мисля тия дни да го отворя това табло и да видя ако има нещо очевидно нередно. Също така при рязки завои се чува някакъв предмет зад таблото да се подмятква наляво надясно и тука вече наистина се съмнявам че има нещо.

Благодаря на всички които прочетоха проблема ми и на всички които ще дадат полезен съвет че вече издивях дайе сега ще отида да пусна на контакт, че ми е любопитно дали ще светне или ще загасне.



Вече направо ще се побъркам с тази кола: значи купих я със светеш Еърбег на таблото, хубаво направих диагностика компютърът показа прецакан пиропатрон макар че не беше изгърмял разбира се. Хубаво смених го занулиха ми Еърбега изгасна така карах час някъде и пак ми светна! Връщам се в сервиза обясниха ми че буксата се е разместила при разместването на седалките и пак ми го занулиха с Комп.. Хубаво оттогава(преди 2 месеца някъде) няма проблем и до днешния ден мърдах седалката и паля и тази лампичка пак светна направо ми иде да хвана един пирон и с чука да потроша всички тия лампички. Не мога да разбера защо е толкова чувствително и при мърдане на седалка светва което значи краи, сервиз му е маиката. Някакви идеи защо наистина става така, дали е това е нормално. В Типс и Трикс прочетох да извадя акумулатора и да свържа + и - заедно и рестартва всички грешки това ще пробвам дано работи. Други идеи?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook