До колегите с 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.12.2005

Мнение от marione » 09 Окт 2007, 23:06

Може ли нещо да питам колегата с джантите 18-ки.
моите летните са 16-ки, а зимните са ми 15-ки и с зимните колата вози много по -меко и по-конфортно и на пролет като сложа 16-ките и направо се едно съм се качил в каруца първата седмица докато свикна, а наистина с тях седи доста по-добре.
Та да питам, как е с 18-ки джанти?
Не ти ли изпадат пломбите по нашите пътища, защото не съм се качвал на Е39 с 18-ки джанти.
И друго да питам, при тази доста по-твърда возия не се ли разбива по бързо окачването, което както и да го мисля трябва да е така.
А наистина с 18-ки стои невероятно, лепи ми погледа все едно е друга кола особенно с някои по засукани джанти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Окт 2007, 10:15

колега ти сам си усетил какво е от 15' на 16' , представи си на 18' как ще е. моита вози твърдо, но е и със Спортно окачване , возя и малко дете и макар по-твърдата возия съм избрал сигурността, гумите са за мокра настилка с камери (нема пукане..) и на мокро неделята трябваше да ходя извън СФ и после да се върна , на отиване кротко че имаше катастрофи и катаджии разхода ми падна на 6.8 , а бях изминал само 50 км извън сф посока пакистан (перник :mhihi: )
навръщане НЕДЕЛЯ слетобяд яко народ , от 3 лентов път бех в 3-та лента нема такова задръстване, яко газ спирачки, по завоите след радомир посока СФ с 140 по мократа настилка и колата НЯМА мърдане (7.3 скочи разхода след тия задръствания на владая княжево) ма тва е на борд компю.
така че избираш или сигорното и красивото или конфортното :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Окт 2007, 10:25

ето ти разликата колата с 18ки + спортно и кола фабрично излязала от завода, по предниците коя колко е висока ше познаеш :mhihi:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 10 Окт 2007, 11:28

BMW-E39 написа:колега ти сам си усетил какво е от 15' на 16' , представи си на 18' как ще е. моита вози твърдо, но е и със Спортно окачване , возя и малко дете и макар по-твърдата возия съм избрал сигурността, гумите са за мокра настилка с камери (нема пукане..) и на мокро неделята трябваше да ходя извън СФ и после да се върна , на отиване кротко че имаше катастрофи и катаджии разхода ми падна на 6.8 , а бях изминал само 50 км извън сф посока пакистан (перник :mhihi: )
навръщане НЕДЕЛЯ слетобяд яко народ , от 3 лентов път бех в 3-та лента нема такова задръстване, яко газ спирачки, по завоите след радомир посока СФ с 140 по мократа настилка и колата НЯМА мърдане (7.3 скочи разхода след тия задръствания на владая княжево) ма тва е на борд компю.
така че избираш или сигорното и красивото или конфортното :winky:

как ги правите тея разходи :dunno:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Окт 2007, 19:04

Монка разхода показа така на борда, са за първи път пробвах колко наи малко ше даде и толко , 6.8 :mhihi:
е не знам дали е истина или не :roll: ама в софия ми показва между 9 и 10 ...
иначе си го обяснявам от друга гледна точка разхода :
и ти да направиш 206 CC на сол и ти ше караш с 90-100 :mhihi:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 10 Окт 2007, 20:38

Абе наистина и аз започвам да се чудя как ги правите тия разходи 9-10л градско,при положение че в София е едно невероятно задръстване :shock:
:shock: Всеки знае че най економичния двигател е дизела,а моя харчи 13.5л стига до 14л като има много задръстване и тези дани са ми и по книжката....,а един Форд Фиеста 97г.,който карам от време на време с двигател 1.3 16V ми харчи 9-10л. градско, нормално каране.
Всичките купуват дизел,защото харчи по малко, а се оказа че бензина харчи по малко от дизела :mhihi:
Да не сте сложили на БМВ-тата 1.3 бензин :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Окт 2007, 20:52

ми тука в Банкя нема много сфетофари , дори има само един ЖП сфетофар :mhihi: на които никога не спирам ахаха .. . ма си е от София де :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 10 Окт 2007, 23:13

Lucky написа:Конете можеш да ги замериш в сервиза на Ники Златков има дино стенд тъкмо ще сравниме с мойта графика. Мойте коне на гумите бяха 131 броя. Ако имаш скапана дюза това ще се усеща по неравномерна работа на мотора. Изхвърли катализатора или си поръчай от Magnaflow нов. Джантите спъват доста осезаемо аз като се кача от 15" на 16" все едно някой ме дърпа отзад а за 18" сигурно е още по зле. Придържай се към размери на гумите дадени от производителя.
По принцип ако ти е много крива геометрията може да затормозява вървенето но това ще търка много яко гуми и не вярвам това да е случая при тебе.


добре не мога да разбера защо гумите влияят като те са по високи но пък са нископрофилни, същата дебелина като моите 15ки и са и по спесификация?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 10 Окт 2007, 23:18

BMW-E39 написа:ето ти разликата колата с 18ки + спортно и кола фабрично излязала от завода, по предниците коя колко е висока ше познаеш :mhihi:

Изображение


добре те като са 18ки ама нископрофилни са високи колко 16 /60 или 15/65 или малко по високи не би трябвало да има разлика колко дарпа колата ако сложиш 255 тогава е друга история. Ина4е колата ти от лубопитство коя година е? и тия ангелски очи не са оригинални нали? за колко ги взе ако не е таина

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Окт 2007, 9:32

slav4o1 написа:
Lucky написа:Конете можеш да ги замериш в сервиза на Ники Златков има дино стенд тъкмо ще сравниме с мойта графика. Мойте коне на гумите бяха 131 броя. Ако имаш скапана дюза това ще се усеща по неравномерна работа на мотора. Изхвърли катализатора или си поръчай от Magnaflow нов. Джантите спъват доста осезаемо аз като се кача от 15" на 16" все едно някой ме дърпа отзад а за 18" сигурно е още по зле. Придържай се към размери на гумите дадени от производителя.
По принцип ако ти е много крива геометрията може да затормозява вървенето но това ще търка много яко гуми и не вярвам това да е случая при тебе.


добре не мога да разбера защо гумите влияят като те са по високи но пък са нископрофилни, същата дебелина като моите 15ки и са и по спесификация?


Ако са препоръчаните от БМВ размери при 15" имаш 20,5см широчинна на протектора, а при 18" имаш 24,5 примерно по широката гума има по - голямо съпротивление при търкаляне освен това масата на 18" жанта + гума е по-голяма от 15" жанта + гума. Майсторите казват че неокачената маса /гуми, жанти, спирачни дискове/ влияе много на демаража дори при сравнително малка промяна има голяма инертност и по трудно се развърта. Горе долу същата причина поради която слагат олекотен маховик. Това съм чел, а дали това е причината :dunno:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook