До колегите с 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Може ли нещо да питам колегата с джантите 18-ки.
моите летните са 16-ки, а зимните са ми 15-ки и с зимните колата вози много по -меко и по-конфортно и на пролет като сложа 16-ките и направо се едно съм се качил в каруца първата седмица докато свикна, а наистина с тях седи доста по-добре.
Та да питам, как е с 18-ки джанти?
Не ти ли изпадат пломбите по нашите пътища, защото не съм се качвал на Е39 с 18-ки джанти.
И друго да питам, при тази доста по-твърда возия не се ли разбива по бързо окачването, което както и да го мисля трябва да е така.
А наистина с 18-ки стои невероятно, лепи ми погледа все едно е друга кола особенно с някои по засукани джанти.
моите летните са 16-ки, а зимните са ми 15-ки и с зимните колата вози много по -меко и по-конфортно и на пролет като сложа 16-ките и направо се едно съм се качил в каруца първата седмица докато свикна, а наистина с тях седи доста по-добре.
Та да питам, как е с 18-ки джанти?
Не ти ли изпадат пломбите по нашите пътища, защото не съм се качвал на Е39 с 18-ки джанти.
И друго да питам, при тази доста по-твърда возия не се ли разбива по бързо окачването, което както и да го мисля трябва да е така.
А наистина с 18-ки стои невероятно, лепи ми погледа все едно е друга кола особенно с някои по засукани джанти.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега ти сам си усетил какво е от 15' на 16' , представи си на 18' как ще е. моита вози твърдо, но е и със Спортно окачване , возя и малко дете и макар по-твърдата возия съм избрал сигурността, гумите са за мокра настилка с камери (нема пукане..) и на мокро неделята трябваше да ходя извън СФ и после да се върна , на отиване кротко че имаше катастрофи и катаджии разхода ми падна на 6.8 , а бях изминал само 50 км извън сф посока пакистан (перник
)
навръщане НЕДЕЛЯ слетобяд яко народ , от 3 лентов път бех в 3-та лента нема такова задръстване, яко газ спирачки, по завоите след радомир посока СФ с 140 по мократа настилка и колата НЯМА мърдане (7.3 скочи разхода след тия задръствания на владая княжево) ма тва е на борд компю.
така че избираш или сигорното и красивото или конфортното

навръщане НЕДЕЛЯ слетобяд яко народ , от 3 лентов път бех в 3-та лента нема такова задръстване, яко газ спирачки, по завоите след радомир посока СФ с 140 по мократа настилка и колата НЯМА мърдане (7.3 скочи разхода след тия задръствания на владая княжево) ма тва е на борд компю.
така че избираш или сигорното и красивото или конфортното

- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
BMW-E39 написа:колега ти сам си усетил какво е от 15' на 16' , представи си на 18' как ще е. моита вози твърдо, но е и със Спортно окачване , возя и малко дете и макар по-твърдата возия съм избрал сигурността, гумите са за мокра настилка с камери (нема пукане..) и на мокро неделята трябваше да ходя извън СФ и после да се върна , на отиване кротко че имаше катастрофи и катаджии разхода ми падна на 6.8 , а бях изминал само 50 км извън сф посока пакистан (перник)
навръщане НЕДЕЛЯ слетобяд яко народ , от 3 лентов път бех в 3-та лента нема такова задръстване, яко газ спирачки, по завоите след радомир посока СФ с 140 по мократа настилка и колата НЯМА мърдане (7.3 скочи разхода след тия задръствания на владая княжево) ма тва е на борд компю.
така че избираш или сигорното и красивото или конфортното
как ги правите тея разходи

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

Абе наистина и аз започвам да се чудя как ги правите тия разходи 9-10л градско,при положение че в София е едно невероятно задръстване
Всеки знае че най економичния двигател е дизела,а моя харчи 13.5л стига до 14л като има много задръстване и тези дани са ми и по книжката....,а един Форд Фиеста 97г.,който карам от време на време с двигател 1.3 16V ми харчи 9-10л. градско, нормално каране.
Всичките купуват дизел,защото харчи по малко, а се оказа че бензина харчи по малко от дизела
Да не сте сложили на БМВ-тата 1.3 бензин


Всичките купуват дизел,защото харчи по малко, а се оказа че бензина харчи по малко от дизела

Да не сте сложили на БМВ-тата 1.3 бензин

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
ми тука в Банкя нема много сфетофари , дори има само един ЖП сфетофар
на които никога не спирам ахаха .. . ма си е от София де 


Lucky написа:Конете можеш да ги замериш в сервиза на Ники Златков има дино стенд тъкмо ще сравниме с мойта графика. Мойте коне на гумите бяха 131 броя. Ако имаш скапана дюза това ще се усеща по неравномерна работа на мотора. Изхвърли катализатора или си поръчай от Magnaflow нов. Джантите спъват доста осезаемо аз като се кача от 15" на 16" все едно някой ме дърпа отзад а за 18" сигурно е още по зле. Придържай се към размери на гумите дадени от производителя.
По принцип ако ти е много крива геометрията може да затормозява вървенето но това ще търка много яко гуми и не вярвам това да е случая при тебе.
добре не мога да разбера защо гумите влияят като те са по високи но пък са нископрофилни, същата дебелина като моите 15ки и са и по спесификация?
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
slav4o1 написа:Lucky написа:Конете можеш да ги замериш в сервиза на Ники Златков има дино стенд тъкмо ще сравниме с мойта графика. Мойте коне на гумите бяха 131 броя. Ако имаш скапана дюза това ще се усеща по неравномерна работа на мотора. Изхвърли катализатора или си поръчай от Magnaflow нов. Джантите спъват доста осезаемо аз като се кача от 15" на 16" все едно някой ме дърпа отзад а за 18" сигурно е още по зле. Придържай се към размери на гумите дадени от производителя.
По принцип ако ти е много крива геометрията може да затормозява вървенето но това ще търка много яко гуми и не вярвам това да е случая при тебе.
добре не мога да разбера защо гумите влияят като те са по високи но пък са нископрофилни, същата дебелина като моите 15ки и са и по спесификация?
Ако са препоръчаните от БМВ размери при 15" имаш 20,5см широчинна на протектора, а при 18" имаш 24,5 примерно по широката гума има по - голямо съпротивление при търкаляне освен това масата на 18" жанта + гума е по-голяма от 15" жанта + гума. Майсторите казват че неокачената маса /гуми, жанти, спирачни дискове/ влияе много на демаража дори при сравнително малка промяна има голяма инертност и по трудно се развърта. Горе долу същата причина поради която слагат олекотен маховик. Това съм чел, а дали това е причината

40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани