Излизам от сянката!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Излизам от сянката!
Здравейте колеги!Най накрая и аз да се похваля с новата ми придобивка.Купих колата още есента,но имах много работа по нея,която още така и не съм довършил.Остават ми само дребни неща като джантите и халогените.Иначе с фейслифта вече съм почти готов.Смених неща като фарове,стопове,брони,добавих второ гърне с аспух(иначе зимата на някой светофар щях да ставам за смях),ангелски очи които са в цвета на купето и др такива нещица в М-стил.Според мен колата доби добър външен вид и не влиза в класацията"селски тунинг".От доста време следя форума,защото мисля,че повечето тъпи въпроси идват от недостатъчно четене...Мисля че тук открих и тепърва ще намирам много сродни души и братя по съдба.Успех на всички,безаварийно шофиране,незабравими и многобройни баварски километри!БМВ не е просто кола,това е религия!
- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Бравос за инициятивата. По добър път си тръгнал. Аз лично не съм много фен на задната броня ама като гледам в ЕU тя е доста популярна. Сега само и трябват едни хубави джанти, окачване и нов трим (щото тоя с хрома хич не го бива)
и ще е супер.
ооо и забравих да питам това тия прагове наистина ли така се монтират щото ги гледах на една дръга и пак бяха така ама не знам що ми приличат на обърнати? Имам предвит резката под предната врата ли трябва да е, щото ми се струва че ще е по разумно да е под задната

ооо и забравих да питам това тия прагове наистина ли така се монтират щото ги гледах на една дръга и пак бяха така ама не знам що ми приличат на обърнати? Имам предвит резката под предната врата ли трябва да е, щото ми се струва че ще е по разумно да е под задната

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Браво - колицата изглежда арна!
Не ми харесва задната броня, но това е въпрос на вкус. Не ми харесват също и лайсните отстрани, по мое мнение ще бъде по добре да си вземеш от shadow-line модела. Хубаво е да смениш и бъбрека отпред с facelift-модела
в рамките на шегата ... и най-вече града да смениш
Не ми харесва задната броня, но това е въпрос на вкус. Не ми харесват също и лайсните отстрани, по мое мнение ще бъде по добре да си вземеш от shadow-line модела. Хубаво е да смениш и бъбрека отпред с facelift-модела

в рамките на шегата ... и най-вече града да смениш

- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Бре и на мене ми хареса,я само кажи колко пари излезе ъпгрейда на задната броня заедно с тия 4 ауспуха?



Благодаря на всички колеги,които писаха в темата! Определено имам още доста работа по колата. Лайсните също са на дневен ред, окачването по-натам. Повечето от нещата като брони, прагове, добавката на задната броня, накрайниците на ауспуха ги взех от http://www.redline-tuning.com/. Лично аз предпочетох тунинга на Rieger. Тук праговете са точно по този начин, а мисля,че имаше вариант на шнитцер, които бяха обърнати, но при тях и добавката на предната броня е в по-друг стил. Имат малко по-изострени форми. На Рийгер само не ми хареса дъската за гладене на задния багайник и предпочетох малкото антикрило на М-серията. А и според мен при тунинга трябва колата така да се пипне, че да допадне най-вече на вкуса на този който я кара... Иначе като цени са тези плюс около 100-150 лв на част за боя, дооправяне и др. Всеки майстор взима различно. Аз ги правих при познати,които наистина пипат добре... Педставителя за БГ е колега от форума и мисля, че беше Брейтън от Хасково, много печен, но и на него още не съм му се похвалил... А общата цена не съм я смятал. Да не се ядосвам излишно. А и тя още не е крайна
С удоволствие бих отговорил и на др въпроси!

Извеждането на второ гърне става сравнително лесно. Горе-долу по средата на колата има У-образна част, която е затапена в дясно, а лявата отива към гърнето в ляво. Маха се затапената част и от там се хваща пътя към второто гърне в дясно... Съжалвам, че наистина не мога да ви кажа точната сума за всичко, но мисля, че всеки може да я сметне за себе си. Дадох няколко жокера.
Всеки има свои познати, някои си правят сами колите... А аз съм просто зъболекар с бензин в кръвта.

Всеки има свои познати, някои си правят сами колите... А аз съм просто зъболекар с бензин в кръвта.

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Оправи лайсните, сложи широкия бъбрек, сложи едни красиви джанти и колата ще стана едно малко слънце
Много е хубава, успех занапред 


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани