Съединител вибрации
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Съединител вибрации
Привет,
От известно време имам вибрации, когато потеглям от място на "първа". Проблема произлиза от съединителя ( вероятно пружинките) тъй, като несъм сменял на Е39 какво точно съдържа съединителя. В ЕТК-то виждам маховик. Какво представлява това нещо. До колкото разбрах пружините са в него а не на диска, както е при Е36 примерно. Необходимо ли е да сменял целия съединител, или мога да мина само с този въпросен маховик, при положение че аксиалния лагер и феродовия диск за здрави?
Някой може ли да каже приблизителна цена на маховик или в краен случай целия съединител, говорим за заместител не оригинален от ДаруКар, там цената я видях
Вибрациите могат ли да произтичат от друг компонент. Смених гуменото каре на кардана преди 2 дни.
От известно време имам вибрации, когато потеглям от място на "първа". Проблема произлиза от съединителя ( вероятно пружинките) тъй, като несъм сменял на Е39 какво точно съдържа съединителя. В ЕТК-то виждам маховик. Какво представлява това нещо. До колкото разбрах пружините са в него а не на диска, както е при Е36 примерно. Необходимо ли е да сменял целия съединител, или мога да мина само с този въпросен маховик, при положение че аксиалния лагер и феродовия диск за здрави?
Някой може ли да каже приблизителна цена на маховик или в краен случай целия съединител, говорим за заместител не оригинален от ДаруКар, там цената я видях

Вибрациите могат ли да произтичат от друг компонент. Смених гуменото каре на кардана преди 2 дни.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Пробвай първо със смяна на лагер, феродов диск и притискателен диск. Остави маховика за краен случай че е дебело. Марката е Закс
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ICE,
Прегледах темата Детски болести. Интересува ме колко струва този маховик. От него ли произтичат вибрациите. В ТИС-са пружините неса в самия маховик. Питам защото сменят други части по колата но майстора каза че ми е тръгнал съединителя щото има вибрации и сигурно е така. Но той спомена този маховик, който аз немамирам в ЕТк-то а разбирам че е доста солен, като цена. Та това ме интересува. В ЕТК съединителя е от 4 компонента. Но не и маховик. Какво да сменя зада изчезнат тези вибрации>?
Прегледах темата Детски болести. Интересува ме колко струва този маховик. От него ли произтичат вибрациите. В ТИС-са пружините неса в самия маховик. Питам защото сменят други части по колата но майстора каза че ми е тръгнал съединителя щото има вибрации и сигурно е така. Но той спомена този маховик, който аз немамирам в ЕТк-то а разбирам че е доста солен, като цена. Та това ме интересува. В ЕТК съединителя е от 4 компонента. Но не и маховик. Какво да сменя зада изчезнат тези вибрации>?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
За да сме 100% сигурни, че говорим за едно и също нещо, пак да те попитам, прочете ли тази тема:
Нов съединител - проблем със скоростите
Е, не е описан точно твоя проблем, но пък има доста идеи, относно проблемите...
Нов съединител - проблем със скоростите
Е, не е описан точно твоя проблем, но пък има доста идеи, относно проблемите...

ICE написа:За да сме 100% сигурни, че говорим за едно и също нещо, пак да те попитам, прочете ли тази тема:
Нов съединител - проблем със скоростите
Е, не е описан точно твоя проблем, но пък има доста идеи, относно проблемите...
ICE прочетох темата. Именно в снимките и описанията на колегата забелязах че демферните пружини неса на маховика. Несъм свалял скоростната кутия и несъм сигурен за състоянието на аксиалния лагер и феродовия диск. Но ако съдя по това че нямам шум и съединителя си отделя нормално си мисля че има още хляб в него. Единственото нещо което се получава и много ме дразни е вибрацията. А тя произлиза именно от демферните пружини.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
jery написа:Притрисането на първа се получава когато феродовия диск и притискателния диск не лягат плътно(надраскан или крив феродов или притискателен диск),другото е когато омекнат демферните пружини,разрешението е : СМЯНА...Но в никакъв случай това няма нищо общо с Маховика...Смени си майстора...
Ето това ме интересуваше! Jery благодаря ти за инфото.

[quote="jery"]Притрисането на първа се получава когато феродовия диск и притискателния диск не лягат плътно (надраскан или крив феродов или притискателен диск), другото е когато омекнат демферните пружини.
[u]Разрешението е:[/u]
СМЯНА...Но в никакъв случай това няма нищо общо с Маховика...Смени си майстора...[/quote]
Колега, обясни моля те, по-подробно за демпферите. Симптомите са , че след палене на студен двигател, при работа на място се чува потропване откъм съединителя. Като се натисне съединителят потропването спира. Като се отпусне, започва пак. Има известно забавяне (инерция) съответно при появата и спирането на шума. След като колата загрее този шум изчезва. Казаха ми че е от дампферите. Те на маховика ли са? И могат ли да се рециклират? Проблемите с тях фатални ли са, или може да с кара така? Няма притрисане или други проблеми със съединителя, освен че отделя малко високо.
[u]Разрешението е:[/u]
СМЯНА...Но в никакъв случай това няма нищо общо с Маховика...Смени си майстора...[/quote]
Колега, обясни моля те, по-подробно за демпферите. Симптомите са , че след палене на студен двигател, при работа на място се чува потропване откъм съединителя. Като се натисне съединителят потропването спира. Като се отпусне, започва пак. Има известно забавяне (инерция) съответно при появата и спирането на шума. След като колата загрее този шум изчезва. Казаха ми че е от дампферите. Те на маховика ли са? И могат ли да се рециклират? Проблемите с тях фатални ли са, или може да с кара така? Няма притрисане или други проблеми със съединителя, освен че отделя малко високо.
- Гост
-
Да питам и аз по повод съединителя!
Чуваше се съвсем леко свистене като си държа крака върху педала на съединителя!Изобщо не натискам-просто съм го подпрял!Като натисна да превключа-свистенето се усилва!Като пусна-пак спира!
От седмица-две ,обаче почна да се чува и без да пипам педала!
Некой да има идея къв ще да е дрета!?!?? Мисля си за лагер ,ма да питам!
Чуваше се съвсем леко свистене като си държа крака върху педала на съединителя!Изобщо не натискам-просто съм го подпрял!Като натисна да превключа-свистенето се усилва!Като пусна-пак спира!
От седмица-две ,обаче почна да се чува и без да пипам педала!
Некой да има идея къв ще да е дрета!?!?? Мисля си за лагер ,ма да питам!
Относно тропането в съединителя, а при натискане спира, това е лагер. Демферните пружини не се намират на маховика, а на феродовия диск и не подлежат на ремонт. Когато съединителя отделя високо, това е признак, че се е износил, скоро започва да буксува. Сваляш скоростите сменяш феродов и притискателен диск,съответно и лагера и си готов...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани