Проблем с падане на акумулатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с падане на акумулатора
Здравейте,има проблем с падане на акумулатора. Няма утечка,алтернатора зарежда,акумулатора държи за сега. Търся добър жичкаджия в София,без Карс дон там не ми решиха проблема. Човек който е запознат с болежките на Е39.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Проблем с падане на акумулатора
А акумулатора колко си сигурен, че е ок ? На мен така ми падна 2-3 пъти, "още живот има акумулатора", ама като купих нов и спря да пада.

Re: Проблем с падане на акумулатора
Това ми казаха от сервиза за акумулатори и 30лв за услугата. Два дни седя при тях да го тестват и дозаредят.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Проблем с падане на акумулатора
Щом няма разход на ток в покой и колата зарежда, не се сещам какво друго може да е. Не се сещам Е39 да страдат от такива неща като цяло. На мен седанът ми изкара доста години с един акумулатор и дори сега пали с него, но ако стоиш 10-15 минути на радио и умира. Сега с нов акумулатор си пали след месец без проблем. Комбито зимата за няколко дни му пада акумулатора, лятото няма никакви проблеми. Та и аз си мисля, че там е проблемът.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Проблем с падане на акумулатора
kerker написа:Това ми казаха от сервиза за акумулатори
И на мен така 2-3 пъти казаха. После взех една Варта и повече не съм имал проблеми. Колко годишен е вече ?

Re: Проблем с падане на акумулатора
Не съществува такъв случай, в който здрав акумулатор пада без да има утечка.
Как трябва да се постъпи:
Проверка дали колата заспива след 17 минути липса на активност.
а) Ако е автомат, лесно се вижда по това дали изгасва светодиода до скоростния лост.
б) Ако е ръчка, дали изгасва осветлението на врътката за фаровете или пък интериорното осветление при отворена врата. Колата заспива дори при отворена врата.
Ако колата не заспива, се търси кой модул или заради коя от шините тя не заспива. Диагностика, грешки, неотговарящи модули. През диагностика дори може да се приспива колата принудително, за да не чака човек 17 минути.
Ако колата заспива:
Измерване на токът на утечката при заспал автомобил. Най-лесно според мен е с амперклещи, които могат да измерват постоянен ток, защото тогава нищо не разкачаш, нищо не събуждаш при малко невнимание, както например е при измерване с шунт през мултиметър.
Оригинално токът на утечка при заспала кола трябва да е 30-40mA, но винаги са малко повече, т.е. приеми за нормално всичко под 80mA, а и за да пада акумулаторът, 100% ще са много повече, например над 300mA.
След това, проверява се по кой точно от големите предпазители в багажника протича този ток на утечката. После проверяваш във WDS какво е свързано след този предпазител или пък пиши тук, аз ще го проверя.
Това са големите предпазители след акумулатора. Има и други големи, но през тези тръгва всичко.
Как трябва да се постъпи:

а) Ако е автомат, лесно се вижда по това дали изгасва светодиода до скоростния лост.
б) Ако е ръчка, дали изгасва осветлението на врътката за фаровете или пък интериорното осветление при отворена врата. Колата заспива дори при отворена врата.


Измерване на токът на утечката при заспал автомобил. Най-лесно според мен е с амперклещи, които могат да измерват постоянен ток, защото тогава нищо не разкачаш, нищо не събуждаш при малко невнимание, както например е при измерване с шунт през мултиметър.
Оригинално токът на утечка при заспала кола трябва да е 30-40mA, но винаги са малко повече, т.е. приеми за нормално всичко под 80mA, а и за да пада акумулаторът, 100% ще са много повече, например над 300mA.
След това, проверява се по кой точно от големите предпазители в багажника протича този ток на утечката. После проверяваш във WDS какво е свързано след този предпазител или пък пиши тук, аз ще го проверя.
Това са големите предпазители след акумулатора. Има и други големи, но през тези тръгва всичко.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани