Проблем с перка на климтик 2.5 / 163hp / РАЗРЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 9.03.2022
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525D

Проблем с перка на климтик 2.5 / 163hp / РАЗРЕШЕН

Мнение от Tonski » 10 Юли 2025, 14:29

Здравейте,

Публикувам тази тема от личен опит и за да спестя, ако мога на някой колеги, които като мен търкалят тези стари лачени баби хахаха.
Та всичко започна с едно пълнене на фреон, при което човека който извършваше процедурата наду системата и видя че перката не се включва и ме пренасочи към еладжия, който да ми я смени.
Ноо аз съм мазохист и реших да се захвана сам с проблема.
Първо проверих абсолютно всичко по ел. инсталацията - бушони, релета, букси. Оказа се че всичко е наред. И единственото решение беше перката. Купих нова перка, имам предвид нова нова, като за мое щастие се оказа, че нищо че съм фейслифт съм с 4 пина, т.е. по-евтиния вариянт. Разликата между 4 и 3 пина е че 4 пиновата има 3 степени, 3 пиновата имаше по спомен 16 и е драстично по-скъпа нова.
Смених перката всичко точно, но отново не тръгваше. След проверка на абсолютно цялата система и разговори с колеги единственото нещо което беше останало е управлението вътре в купето /климатроника/.
Намерих един колега, който ми зае неговото за проба и ВОАЛА тръгна всичко както си трябва.
Та намерих втора употреба, КОДИРАХ го /да кодира се/, както се кодира абс модула напримерно и всичко заспа.

Надявам се да съм полезен на някого!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 29.12.2016

Re: Проблем с перка на климтик 2.5 / 163hp / РАЗРЕШЕН

Мнение от wdas » 12 Юли 2025, 7:13

Аз веднъж го играх също това, като цяло започваш от бушоните, но веднага след това даваш ток на перката на пинчетата за да знаеш дали е от нея проблема и да избегнеш купуване на цяла перка и тя нова не е 50лв.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook