Е39 ксенонови фарове с проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Е39 ксенонови фарове с проблем
Здравейте!
Карам от доста години Е39 525д,2001 и от известно време имам проблем с управлението на ксеноновите фарове.
Фаровете са явно ретрофит,някой е правил доработки.
Изчетох доста теми по въпроса,както и прегледах някои четежи.
За моят модел би трябвало да имам два датчик-кантара на предна и задна ос,както и модул А53(LWR)
към ,който отиват сигналите от двата сензора.
Обаче при мен има само един датчик-кантар на задната ос(HELLA) и няма отделен модул А53(LWR)
Сигнала от датчика на задната ос отива директно в лайт модула,който е модел LCM III A LWR.
Фаровете са оригинални на HELLA и винаги при даване на контакт се движат нагоре- надолу,обаче при движение или
при промяна на товара в багажника няма никаква автоматична регулировка.
Датчикът ми е за смяна,но е по различен от оригиналният и за момента не успявам да го намеря.С осем пина е,
но на практика се използват само 3 пина,както е при оригиналният датчик.Буксата към датчика е оригинална на BMW,но жилата на кабела са с различни цветови кодове спрямо това което е в схемите за Е39.
Гледах колата с INPA и съответно имаше грешка за прекъснат кабел към датчик-кантара.В последствие се оказа,
че причината е в датчика(имаше вода и корозия по платката).
Има ли възможност за преглед на живите данни от този датчик с INPA,след като нямам отделен модул A53(LWR)?
Доста търсих ,но не можах да намеря модел кола ,на който да съществува система с един датчик...
Как трябва да действа системата с един датчик в сравнение с тази с два датчика?
Какви са разликите между двата типа системи и въобще от каква кола са били взети частите и са били сложени на моята?
Благодаря предварително на отзовалите се!

Карам от доста години Е39 525д,2001 и от известно време имам проблем с управлението на ксеноновите фарове.
Фаровете са явно ретрофит,някой е правил доработки.
Изчетох доста теми по въпроса,както и прегледах някои четежи.
За моят модел би трябвало да имам два датчик-кантара на предна и задна ос,както и модул А53(LWR)
към ,който отиват сигналите от двата сензора.
Обаче при мен има само един датчик-кантар на задната ос(HELLA) и няма отделен модул А53(LWR)
Сигнала от датчика на задната ос отива директно в лайт модула,който е модел LCM III A LWR.
Фаровете са оригинални на HELLA и винаги при даване на контакт се движат нагоре- надолу,обаче при движение или
при промяна на товара в багажника няма никаква автоматична регулировка.
Датчикът ми е за смяна,но е по различен от оригиналният и за момента не успявам да го намеря.С осем пина е,
но на практика се използват само 3 пина,както е при оригиналният датчик.Буксата към датчика е оригинална на BMW,но жилата на кабела са с различни цветови кодове спрямо това което е в схемите за Е39.
Гледах колата с INPA и съответно имаше грешка за прекъснат кабел към датчик-кантара.В последствие се оказа,
че причината е в датчика(имаше вода и корозия по платката).
Има ли възможност за преглед на живите данни от този датчик с INPA,след като нямам отделен модул A53(LWR)?
Доста търсих ,но не можах да намеря модел кола ,на който да съществува система с един датчик...
Как трябва да действа системата с един датчик в сравнение с тази с два датчика?
Какви са разликите между двата типа системи и въобще от каква кола са били взети частите и са били сложени на моята?
Благодаря предварително на отзовалите се!

- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Е39 ксенонови фарове с проблем
Здравейте!
След доста търсене мистерията взе да се разбулва.
Оказва се ,че имам инсталиран оригинален ретрофит кит за системата за автоматично регулиране на височината на ксеноновите фарове.
Този ретрофит е само с един датчик на задният мост.
Датчикът е с номер :63120010307
Понеже е ретрофит се оказва,че е много труден за откриване втора употреба и все още не мога да го намеря.
Та въпросът ми е дали този датчик може да се замени примерно с подобен датчик с номер:37146784696 или 37146784697?
Знам ,че присъединителните букси са различни и ще трябва да се заменят,като въпросът ми е кой кабел на кой пин ще трябва да се монтира?
Някой дали може да даде съвет?
След доста търсене мистерията взе да се разбулва.

Оказва се ,че имам инсталиран оригинален ретрофит кит за системата за автоматично регулиране на височината на ксеноновите фарове.
Този ретрофит е само с един датчик на задният мост.
Датчикът е с номер :63120010307
Понеже е ретрофит се оказва,че е много труден за откриване втора употреба и все още не мога да го намеря.
Та въпросът ми е дали този датчик може да се замени примерно с подобен датчик с номер:37146784696 или 37146784697?
Знам ,че присъединителните букси са различни и ще трябва да се заменят,като въпросът ми е кой кабел на кой пин ще трябва да се монтира?
Някой дали може да даде съвет?
- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Е39 ксенонови фарове с проблем
Здравейте,колеги!:
В крайна сметка се оказва,че датчика за който говорих няма заместител.
Намерих инструкции на BMW за инсталиране на ретрофита на ксеноновите фарове за Е39 и Е38.
Темата се изчерпа.Благодаря на всички които помогнаха!

В крайна сметка се оказва,че датчика за който говорих няма заместител.
Намерих инструкции на BMW за инсталиране на ретрофита на ксеноновите фарове за Е39 и Е38.
Темата се изчерпа.Благодаря на всички които помогнаха!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Е39 ксенонови фарове с проблем
Тази тема ме удря право в емоциите
При мен системата е оригинална, с двата кантара - от известно време левия фар пада до най-долно положение, а десният стои в някакво никакво положение и вечер пак нищо не виждам, а скапаните фарове ги рециклирах неотдавна и по принцип светят..
Чак се чудя да видя кои букси отговарят за моторчетата и да ги извадя и ръчно да ги настроя докато стигна до тях..

При мен системата е оригинална, с двата кантара - от известно време левия фар пада до най-долно положение, а десният стои в някакво никакво положение и вечер пак нищо не виждам, а скапаните фарове ги рециклирах неотдавна и по принцип светят..
Чак се чудя да видя кои букси отговарят за моторчетата и да ги извадя и ръчно да ги настроя докато стигна до тях..

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Е39 ксенонови фарове с проблем
drifty написа:Тази тема ме удря право в емоциите![]()
При мен системата е оригинална, с двата кантара - от известно време левия фар пада до най-долно положение, а десният стои в някакво никакво положение и вечер пак нищо не виждам, а скапаните фарове ги рециклирах неотдавна и по принцип светят..
Чак се чудя да видя кои букси отговарят за моторчетата и да ги извадя и ръчно да ги настроя докато стигна до тях..
Някакво развитие по въпроса? При мен положението е същото, но на Е53. Десния свети ниско долу, но се движи при контакт. Левия свети на място, но пък не помръдва… Това е от няколко месеца, преди това всичко беше наред. Фаровете съм ги рециклирал лично, сложих биксенон лупи, нови стъкла, регулирах ги и до скоро се радвах на хубави фарове. Започва да ме дразни този проблем и ще взема да изключа машинките за регулиране, ще ги настроя и ще си карам. Обаче ще че дразни да знам, че имам тази система, но е неработеща.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Е39 ксенонови фарове с проблем
Не съм ги пипал, колега. Като сменях зимните гуми се мъчих да разкача кантарите да видя да не са "забили" и да се раздвижат, но без успех, не помръдват буксите". А ми е студено сега да си играя да човъркам и съм го оставил за по-топло време.
При мен се появи този проблем след като колата стоя 2-3 месеца без да се кара, преди това се е случвало няколко пъти да забият муцуна фаровете, но след 1-2 паления се оправяха. Сега са постоянно в долно положение, дори май левия вече и не се калибрира дори преди да падне ниско долу..
При мен се появи този проблем след като колата стоя 2-3 месеца без да се кара, преди това се е случвало няколко пъти да забият муцуна фаровете, но след 1-2 паления се оправяха. Сега са постоянно в долно положение, дори май левия вече и не се калибрира дори преди да падне ниско долу..

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Е39 ксенонови фарове с проблем
Аз онзи ден реших проблема. Оказа се, че буксата на машинката за регулиране на левия фар е откачена. Сложих я на място и сега са на еднаква височина и се движат нормално при палене.
Като идея можеш да погледнеш кантарите през инпа - стойностите им трябва да са около 2V и при разклащане на колата да си променят стойностите.
Като идея можеш да погледнеш кантарите през инпа - стойностите им трябва да са около 2V и при разклащане на колата да си променят стойностите.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани