Е39 ксенонови фарове с проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Е39 ксенонови фарове с проблем
Здравейте!
Карам от доста години Е39 525д,2001 и от известно време имам проблем с управлението на ксеноновите фарове.
Фаровете са явно ретрофит,някой е правил доработки.
Изчетох доста теми по въпроса,както и прегледах някои четежи.
За моят модел би трябвало да имам два датчик-кантара на предна и задна ос,както и модул А53(LWR)
към ,който отиват сигналите от двата сензора.
Обаче при мен има само един датчик-кантар на задната ос(HELLA) и няма отделен модул А53(LWR)
Сигнала от датчика на задната ос отива директно в лайт модула,който е модел LCM III A LWR.
Фаровете са оригинални на HELLA и винаги при даване на контакт се движат нагоре- надолу,обаче при движение или
при промяна на товара в багажника няма никаква автоматична регулировка.
Датчикът ми е за смяна,но е по различен от оригиналният и за момента не успявам да го намеря.С осем пина е,
но на практика се използват само 3 пина,както е при оригиналният датчик.Буксата към датчика е оригинална на BMW,но жилата на кабела са с различни цветови кодове спрямо това което е в схемите за Е39.
Гледах колата с INPA и съответно имаше грешка за прекъснат кабел към датчик-кантара.В последствие се оказа,
че причината е в датчика(имаше вода и корозия по платката).
Има ли възможност за преглед на живите данни от този датчик с INPA,след като нямам отделен модул A53(LWR)?
Доста търсих ,но не можах да намеря модел кола ,на който да съществува система с един датчик...
Как трябва да действа системата с един датчик в сравнение с тази с два датчика?
Какви са разликите между двата типа системи и въобще от каква кола са били взети частите и са били сложени на моята?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Карам от доста години Е39 525д,2001 и от известно време имам проблем с управлението на ксеноновите фарове.
Фаровете са явно ретрофит,някой е правил доработки.
Изчетох доста теми по въпроса,както и прегледах някои четежи.
За моят модел би трябвало да имам два датчик-кантара на предна и задна ос,както и модул А53(LWR)
към ,който отиват сигналите от двата сензора.
Обаче при мен има само един датчик-кантар на задната ос(HELLA) и няма отделен модул А53(LWR)
Сигнала от датчика на задната ос отива директно в лайт модула,който е модел LCM III A LWR.
Фаровете са оригинални на HELLA и винаги при даване на контакт се движат нагоре- надолу,обаче при движение или
при промяна на товара в багажника няма никаква автоматична регулировка.
Датчикът ми е за смяна,но е по различен от оригиналният и за момента не успявам да го намеря.С осем пина е,
но на практика се използват само 3 пина,както е при оригиналният датчик.Буксата към датчика е оригинална на BMW,но жилата на кабела са с различни цветови кодове спрямо това което е в схемите за Е39.
Гледах колата с INPA и съответно имаше грешка за прекъснат кабел към датчик-кантара.В последствие се оказа,
че причината е в датчика(имаше вода и корозия по платката).
Има ли възможност за преглед на живите данни от този датчик с INPA,след като нямам отделен модул A53(LWR)?
Доста търсих ,но не можах да намеря модел кола ,на който да съществува система с един датчик...
Как трябва да действа системата с един датчик в сравнение с тази с два датчика?
Какви са разликите между двата типа системи и въобще от каква кола са били взети частите и са били сложени на моята?
Благодаря предварително на отзовалите се!
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани