Проблем Xenon

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 15 Яну 2007, 9:18

Виждам, 4е тук има големи разбирачи, колеги не се опитвайте да налучквате, няма да стане така!
И колегата с килоомоите - може ли една крушка да бъде килооми!!!!!
Като не разбираш, не коментирай!
Слага се 22 ома 5 вата на радиатор за калника от вътрешната страна последователно и проблема е решен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 17 Яну 2007, 17:17

bate borko написа:22 ома 5вата на радиатор за калника от вътрешната страна последователно и проблема е решен


Бате Борко, можеш ли да го обесниш малко по-подробно, че нещо не мога да захапим :uups: :roll:
Последна промяна shenko на 22 Яну 2007, 9:12, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 17 Яну 2007, 21:37

Проблемът е, че тези резистори се нагряват адски много и за това трябва да се сложат на калника или върху друга метална повърхност и да нямат допир с нещо друго :confused:
Brutal
Motor
Works

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 18 Яну 2007, 1:07

PUTER написа:Проблемът е че тези резистори се нагряват адски много и за това трябва да се сложат на калника или върху друга метална повърхност и да нямат допир с нещо друго :confused:

Мерси колега, че отговори вместо мен :D
Резисторите се слагат на алуминиев радиатор и отвътре на калника има технологични отвори с резба-слагате ги там с по един болт и проблема е решен :mhihi:
Значи, това което ви казвам е за ксенон свален от друго бмв, не за тези които се продават като универсални, може и за тях да стане но гаранция не давам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 18 Яну 2007, 10:35

Проблема е решен прави се така...

http://www.bmwtips.com/

ТУКА ГО ИМА ОПИСАНО СЪС СНИМКИ ЗА ДЕБИЛИ
На баласта си слагаш оригиналният кабел а релето паралелно на него и готово кви 22ома кви радиатори.

Поздрави и благодаря на всички включили се в темата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 23 Яну 2007, 9:24

колеги помагайте, как мога да намеря туй:
Изображение

в сайта, който е дал колегата Rado1 пише Hella resistor packs, но немога да го намеря никъде :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 31 Яну 2007, 10:49

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95

Етого тука заедно с датчика за ниво и кабела..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 31 Яну 2007, 17:08

Да,ама ти нали се сещаш че този датчик е почти невъзможно да го сложиш...или поне никой който слага ксенон не го прави :lol:
Brutal
Motor
Works

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 07 Фев 2007, 9:43

Значи проблма с грепките се решава лесно, без съпротивления и разни други глупости. Става си оригинално срещу 50 лв, но остава проблема със запалването на светлините - консумацията е мн. голяма и се получава удар в чек контрола, което води до проблем с уредите.
Дотук ОК и се почна едно ходене по мъките и накрая решихме проблема срещу 30 лв.

1. Закачаш баластите директно, отиваш в Дару да ти прекодират таблото и чека. Така проблема с чека изчезва, но остава проблема с консумацията.
2. Две релета, бай-пас на "+" на крушките, към директен "+" и ОК. Няма грешки, даже като изгори баласт или крушка си показва (изписва).



Късмет на всички!

За инфо: 0897847571

От модераторския екип:

Моля спазвайте правилата!
Следващият ти пост написан с главни букви, ще бъде изтриван без предупреждение!!!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook