Проблем Xenon
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
Виждам, 4е тук има големи разбирачи, колеги не се опитвайте да налучквате, няма да стане така!
И колегата с килоомоите - може ли една крушка да бъде килооми!!!!!
Като не разбираш, не коментирай!
Слага се 22 ома 5 вата на радиатор за калника от вътрешната страна последователно и проблема е решен.
И колегата с килоомоите - може ли една крушка да бъде килооми!!!!!
Като не разбираш, не коментирай!
Слага се 22 ома 5 вата на радиатор за калника от вътрешната страна последователно и проблема е решен.
bate borko написа:22 ома 5вата на радиатор за калника от вътрешната страна последователно и проблема е решен
Бате Борко, можеш ли да го обесниш малко по-подробно, че нещо не мога да захапим


Последна промяна shenko на 22 Яну 2007, 9:12, променена общо 1 път
- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
Проблемът е, че тези резистори се нагряват адски много и за това трябва да се сложат на калника или върху друга метална повърхност и да нямат допир с нещо друго 

- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
PUTER написа:Проблемът е че тези резистори се нагряват адски много и за това трябва да се сложат на калника или върху друга метална повърхност и да нямат допир с нещо друго
Мерси колега, че отговори вместо мен

Резисторите се слагат на алуминиев радиатор и отвътре на калника има технологични отвори с резба-слагате ги там с по един болт и проблема е решен

Значи, това което ви казвам е за ксенон свален от друго бмв, не за тези които се продават като универсални, може и за тях да стане но гаранция не давам.
Проблема е решен прави се така...
http://www.bmwtips.com/
ТУКА ГО ИМА ОПИСАНО СЪС СНИМКИ ЗА ДЕБИЛИ
На баласта си слагаш оригиналният кабел а релето паралелно на него и готово кви 22ома кви радиатори.
Поздрави и благодаря на всички включили се в темата
http://www.bmwtips.com/
ТУКА ГО ИМА ОПИСАНО СЪС СНИМКИ ЗА ДЕБИЛИ
На баласта си слагаш оригиналният кабел а релето паралелно на него и готово кви 22ома кви радиатори.
Поздрави и благодаря на всички включили се в темата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95
Етого тука заедно с датчика за ниво и кабела..
Етого тука заедно с датчика за ниво и кабела..
- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
Да,ама ти нали се сещаш че този датчик е почти невъзможно да го сложиш...или поне никой който слага ксенон не го прави 

Значи проблма с грепките се решава лесно, без съпротивления и разни други глупости. Става си оригинално срещу 50 лв, но остава проблема със запалването на светлините - консумацията е мн. голяма и се получава удар в чек контрола, което води до проблем с уредите.
Дотук ОК и се почна едно ходене по мъките и накрая решихме проблема срещу 30 лв.
1. Закачаш баластите директно, отиваш в Дару да ти прекодират таблото и чека. Така проблема с чека изчезва, но остава проблема с консумацията.
2. Две релета, бай-пас на "+" на крушките, към директен "+" и ОК. Няма грешки, даже като изгори баласт или крушка си показва (изписва).
Късмет на всички!
За инфо: 0897847571
От модераторския екип:
Моля спазвайте правилата!
Следващият ти пост написан с главни букви, ще бъде изтриван без предупреждение!!!
Дотук ОК и се почна едно ходене по мъките и накрая решихме проблема срещу 30 лв.
1. Закачаш баластите директно, отиваш в Дару да ти прекодират таблото и чека. Така проблема с чека изчезва, но остава проблема с консумацията.
2. Две релета, бай-пас на "+" на крушките, към директен "+" и ОК. Няма грешки, даже като изгори баласт или крушка си показва (изписва).
Късмет на всички!
За инфо: 0897847571
От модераторския екип:
Моля спазвайте правилата!
Следващият ти пост написан с главни букви, ще бъде изтриван без предупреждение!!!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани