Въпрос за катализатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
Въпрос за катализатор
Здравейте колеги,
четох доста теми за катализаторите, но повечето бяха за бензинови автомобили. Може ли някой да ми каже какво ще се получи ако махна катализатора на 525TDS и сложа примерно резонаторно гърне. В смисъл пречи ли на колата и т.н..
Благодаря предварително
четох доста теми за катализаторите, но повечето бяха за бензинови автомобили. Може ли някой да ми каже какво ще се получи ако махна катализатора на 525TDS и сложа примерно резонаторно гърне. В смисъл пречи ли на колата и т.н..
Благодаря предварително
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
незнам дискусията за катализаторите дали да я отвея в посока дали няма да има проблеми с прегледа след някой и друг месец
засега на всеки от сервизите му е все едно за изгорелите газове, но като въведат автоматични системи за прегледи на газовете!?! Тогава колите автоматично отиват в най-ниския клас на чистота и плащате огромен данък. да не говорим че и чужбина няма да ви пускат ... това са все мисли де ...
по темата: каквото важи за бензина това е и за дизела

засега на всеки от сервизите му е все едно за изгорелите газове, но като въведат автоматични системи за прегледи на газовете!?! Тогава колите автоматично отиват в най-ниския клас на чистота и плащате огромен данък. да не говорим че и чужбина няма да ви пускат ... това са все мисли де ...
по темата: каквото важи за бензина това е и за дизела
- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
В смисъл важи и за дизела? Предните ми коли бяха бензинови и махането на катализатора определено се отрази в положителна насока на ускорението и еластичноста на колата. Чудех се само да не се повреди нещо дизеловия автомобил от тази интервенция. 

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
То за данъка незнам колко ще го направят ако си под нормите за газовете, при 410 лева сега няма за къде да изтръпвам. До колкото знам този двигател има две ламбда содни преди катализарота и след него. До колко знам няма ядове като го махнеш самия катализатор колата разбира се че ще върви по-добре особено ако е на повечко километри(знам че по-принцип че катализатора се сменя на 100-150 000 километра щото почва след това да спъва двигателя ), но до колкото знам проблема идва с тези сонди по-точно тази след катализатора която отчита чистотата на газовете и дава информация на компа как работи двигателя и после трябва да ходиш да ти програмират нещо по компа да го лъжеш и от там идват проблемите. Нека някой дето е по-вътре в нещата да сподели повече информация.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
jivko81 написа:В смисъл важи и за дизела? Предните ми коли бяха бензинови и махането на катализатора определено се отрази в положителна насока на ускорението и еластичноста на колата. Чудех се само да не се повреди нещо дизеловия автомобил от тази интервенция.
Ще пуши повече, няма да въври кой знае колко повече, а след година ще се чудиш защо си го махнал, понеже няма да можеш да минеш год.преглед!
Успех!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
jivko81 написа:Мерси за отговора, разубеди на набързо. Ще се карам с него
И аз така реших за себе си! :winky:
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани