Въпрос за катализатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Въпрос за катализатор

Мнение от jivko81 » 30 Яну 2007, 9:10

Здравейте колеги,
четох доста теми за катализаторите, но повечето бяха за бензинови автомобили. Може ли някой да ми каже какво ще се получи ако махна катализатора на 525TDS и сложа примерно резонаторно гърне. В смисъл пречи ли на колата и т.н..
Благодаря предварително

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 30 Яну 2007, 9:55

незнам дискусията за катализаторите дали да я отвея в посока дали няма да има проблеми с прегледа след някой и друг месец ;)
засега на всеки от сервизите му е все едно за изгорелите газове, но като въведат автоматични системи за прегледи на газовете!?! Тогава колите автоматично отиват в най-ниския клас на чистота и плащате огромен данък. да не говорим че и чужбина няма да ви пускат ... това са все мисли де ...

по темата: каквото важи за бензина това е и за дизела

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 30 Яну 2007, 13:05

В смисъл важи и за дизела? Предните ми коли бяха бензинови и махането на катализатора определено се отрази в положителна насока на ускорението и еластичноста на колата. Чудех се само да не се повреди нещо дизеловия автомобил от тази интервенция. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 31 Яну 2007, 9:31

:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 31 Яну 2007, 10:46

То за данъка незнам колко ще го направят ако си под нормите за газовете, при 410 лева сега няма за къде да изтръпвам. До колкото знам този двигател има две ламбда содни преди катализарота и след него. До колко знам няма ядове като го махнеш самия катализатор колата разбира се че ще върви по-добре особено ако е на повечко километри(знам че по-принцип че катализатора се сменя на 100-150 000 километра щото почва след това да спъва двигателя ), но до колкото знам проблема идва с тези сонди по-точно тази след катализатора която отчита чистотата на газовете и дава информация на компа как работи двигателя и после трябва да ходиш да ти програмират нещо по компа да го лъжеш и от там идват проблемите. Нека някой дето е по-вътре в нещата да сподели повече информация.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Фев 2007, 20:01

jivko81 написа:В смисъл важи и за дизела? Предните ми коли бяха бензинови и махането на катализатора определено се отрази в положителна насока на ускорението и еластичноста на колата. Чудех се само да не се повреди нещо дизеловия автомобил от тази интервенция. :D

Ще пуши повече, няма да въври кой знае колко повече, а след година ще се чудиш защо си го махнал, понеже няма да можеш да минеш год.преглед!
Успех!
8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 05 Фев 2007, 9:17

Мерси за отговора, разубеди на набързо. Ще се карам с него

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Фев 2007, 0:19

jivko81 написа:Мерси за отговора, разубеди на набързо. Ще се карам с него

И аз така реших за себе си! :winky:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook