Пали трудно, няма загуба на мощност...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 04 Май 2022, 20:26

Мен ме е срам малко да кажа, че сега си спомням :mhihi: но когато купих колата ( 4 години ), я дадах на приятел в сервиз да извършва дейности по колата, и тогава той ми беше казал, че е сменил също възвратния клапан на рейката, смисъл този който изхвърля гориво при високо налягане в рейката... Просто сам си правя колата попринцип, но тогава я дадах на сервиз и съвсем забравих за това. Вероятно е сложил кранче ментак и пак тече, първо това ще проверя в петък.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 06 Май 2022, 15:43

Здравейте, днес направих теста с винтила на рейката. Оказа се, че накрайника ми автовентил е запушен и не успях да замеря точното налягане, но според мен няма нужното налягане. Прочетох, че помпата трябва да прави 3.5 бара, толкова ли трябва да е налягането в рейката? Определено няма толкова, защото само плюе през клапанчето(мисля си че по-скоро трябва да излиза като мъгла горивото при такова налягане)... Маи ще излезе помпа!
Не е от изпарител/газово, защото вчера завих крана на бутилката, и изчаках на запален двг да обърне сама на бензин; днес запали по същия труден начин. Изглежда помпата въпреки, че работи, не прави нужното налягане. Тъй като повече нямам време да се занимавам с колата този уикенд, ще Ви пиша, когато реша проблема, за да кажа какъв е бил. Благодаря Ви за вниманието!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от georgi_1986 » 06 Май 2022, 16:08

Изразходи ли стария и сложи ли Нов бензин?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 06 Май 2022, 17:03

georgi_1986 написа:Изразходи ли стария и сложи ли Нов бензин?


Да, залепнала беше стрелката на горивото вчера, 62 литра заредих, няма ефект от новия бензин. Мисля, че помпата не прави достатъчно високо налягане или има лек теч някъде в горивната система. Сещате ли се как бих могъл да се уверя дали е помпа, някакъв тест? Веднъж я вадих, изчистих филтърчето, няма закъсан маркуч или нещо, попринцип работи. Другия уикенд вече ще се занимая с колата, може да купя помпа втора ръка, защото не съм сигурен че е от нея...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 1.01.2016
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: е60 530i

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от philip_vd » 07 Май 2022, 6:36

Моята също въртеше 5 секунди при всяко първо палене и после нямаше проблем. Смених помпата в резервоара и от тогава (повече от 3 години) пали като кибрит. Купи си от по-скъпите помпи, че има и китайски боклуци. Колата е БМВ 523 1997г. с газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от drifty » 07 Май 2022, 11:09

От датчик колянов вал по-скоро би палила трудно топла, а не студена.
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от c04 » 08 Май 2022, 9:10

drifty написа:От датчик колянов вал по-скоро би палила трудно топла, а не студена.

Всъщност не е ли обратното - от колянов студена, а от разпределителен топла. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Hip-hopotam » 13 Май 2022, 18:35

Изхаби бензина почти до 0 и налей 10-15 литра както писа колега по горе.
При мен е редовно това и за това гледам да сипвам по 15на литра и да го освежавам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 16 Май 2022, 20:23

Колеги, от помпата беше проблема! Купих една втораупотреба, защото не бях сигурен дали е от това. С новата/стара помпа нещата се оправиха, благодаря на всички, които писаха в темата! :)
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.09.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 530d

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от cvetan.cvetanov_ » 17 Май 2022, 12:24

Здравейте, моята 530д палеше трудно, когато е студена.. След това спря да пали въобще. Напълних резервоара и смених помпата в резервоара и тази под шофьора, но без резултат. Вижда се, че има гориво на призрачния маркуч, след горивния филтър обаче рейла е празен. Отвих тръбичката, която го пълни и един приятел въртеше на стартера и нафта няма… Дали е заминало ГНП-то ? Говорих с един “майстор” и той каза, че дюзите са проблем.. възможно ли е това ? Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от vladobate » 20 Май 2022, 9:45

Да допълня темата като за последно. След качествено почистване на бензинови дюзи пали чакмак от четвърт.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook