Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Здравейте,
Автомобилът е с M57D30 184к.с.
Смених турбо тъй като старото беше започнало да вие. Сложих 2-ра ръка което на пръв поглед няма луфтове, омасляване и е с работеща геометрия. Маркучите не съм ги сменял, а проверих всеки и са ок. ОБАЧЕ естествено нищо не се получава от първия път и съм в задънена улица.
Проблемът е следният: При нормално каране като заваря педала за мокета колата набира едвам-едвам и дори не си прави труда да върне скорост(автомат - ок е), но при връщане на газта и подаване отново си ускорява както трябва?
Закачих на ИНПА - само 1 грешка 256 AIR MASS METER при обороти 820 и Coolant temp - 20.42C, което ме навежда на мисълта, че би трябвало да няма общо?, а е по-скоро записана при запалването на колата когато я събрахме.
Ще се радвам на всякаква информация/идеи и т.н.
П.С електромагнитния клапан на турбото е моя стария и си работеше перфектно на старото.
Автомобилът е с M57D30 184к.с.
Смених турбо тъй като старото беше започнало да вие. Сложих 2-ра ръка което на пръв поглед няма луфтове, омасляване и е с работеща геометрия. Маркучите не съм ги сменял, а проверих всеки и са ок. ОБАЧЕ естествено нищо не се получава от първия път и съм в задънена улица.
Проблемът е следният: При нормално каране като заваря педала за мокета колата набира едвам-едвам и дори не си прави труда да върне скорост(автомат - ок е), но при връщане на газта и подаване отново си ускорява както трябва?
Закачих на ИНПА - само 1 грешка 256 AIR MASS METER при обороти 820 и Coolant temp - 20.42C, което ме навежда на мисълта, че би трябвало да няма общо?, а е по-скоро записана при запалването на колата когато я събрахме.
Ще се радвам на всякаква информация/идеи и т.н.
П.С електромагнитния клапан на турбото е моя стария и си работеше перфектно на старото.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Виж я на живи данни какви стойности дава за налягането на турбото, за дебитомера и за налягането на горивото - в рейла и преди него... На около 2200 оборота трябва да прави 1100 милиграма на такт за дебитомера, около 2100-2200 мбара за турбото, към 1300 бара в рейла и около 3.8-4 преди него.
Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Може ли да ме ориентираш кое от всичките да гледам тъй като не съм толкова вещ в тези неща.
Снимката е от снощи и стойностите са от покой и без газ.
Снимката е от снощи и стойностите са от покой и без газ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Rail pressure е налягане в рейла, pre supply под него е предналягането. Soll и ist air mass са стойностите на дебитомера - искано и реално количество. Soll и ist charge air pressure са налягането от турбото - искано и реално. Колата ти има ли егр и катализатор? Питам, понеже стойностите на реално количество въздух за дебитомера са близки до исканите, а това е така при работещ егр. Стойностите за реално налягане пък са по-ниски на празен ход от исканите, а един от моментите, в които се получава това, е запушване на генерацията, най-често на катализатора...
Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Автомобила е с работещ ЕГР и има всичките катализатори. Колектора е сменен с такъв без вихрови клапи.
Re: Турбо-надува при повторно подаване на газ M57D30
Ъпдейт
Проблема беше, че на турбото липсваше болта за реглаж на геометрията/налягане?. Сменихме турбото и всичко е окей.
Проблема беше, че на турбото липсваше болта за реглаж на геометрията/налягане?. Сменихме турбото и всичко е окей.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани