3 въпроса за борд компютър, сензор чистачки и крайно гърне
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
3 въпроса за борд компютър, сензор чистачки и крайно гърне
Здравейте колеги. Имам три питания, за някой може да са глупави, но все пак ми трябва отговор.
Колата е 3.0d 2000 година.
1. Спря да ми работи борда на таблото, като натисна BC бутона на лоста за мигачите. С големият борд съм. Седи черен дисплей. Външната температура работи. Километрите сегашни и минали, също. НО, когато натисна BC бутона, нищо не се показва на дисплея. Проверих бушоните в жабката и са ок. Смених лоста с друг лост, да видя дали ще има промяна, няма, продължава да не сработва. Самият лост функционира, пускат се мигачите, дългите и т.н. Не се усеща да е счупен. До последно работеше и изведнъж спря. Направих и хард ресет с плюса на акумулатора и пак не иска. Идеи?
2. Сензора за чистачките също спря. Като пусна лоста една идея нагоре, работи на равни интервали, а не както беше по сензор - по бързо и по бавно автоматично. Абсолютно нищо не съм пипал по инсталацията. Бушоните са ок. На трите степени на лоста, чистачките си работят прекрасно. Просто на първа степен, работи на равни интервали и не се влияе от силата на дъжда, скролчето също не виждам да прави нещо като му местя чертите | - || и т.н. Пак ... идеи?
3. Както казах колата е 3.0d. Понеже съм с М броня, задното гърне, накрайника се крие и седи като дупка. Взех едно от един колега, двуцевка от 3.5d e60. Гърнето на пръв поглед е същото на визия, просто от а60 е двуцевка, която мисля че ще седи супер, а мойто си е с трабата забита към асфалта. Това е разликата, поне на пръв поглед. Питането е, има ли разлика в тези гърнета, при рязането и заварването ще се сблъскам ли с разлики и как реално ще седи на колата, ще пасне ли на дупката, захвата за тампоните различен ли е и т.н.? Ако някой е минал през това вече, нека сподели.
Благодаря ви предварително за отговорите!
Колата е 3.0d 2000 година.
1. Спря да ми работи борда на таблото, като натисна BC бутона на лоста за мигачите. С големият борд съм. Седи черен дисплей. Външната температура работи. Километрите сегашни и минали, също. НО, когато натисна BC бутона, нищо не се показва на дисплея. Проверих бушоните в жабката и са ок. Смених лоста с друг лост, да видя дали ще има промяна, няма, продължава да не сработва. Самият лост функционира, пускат се мигачите, дългите и т.н. Не се усеща да е счупен. До последно работеше и изведнъж спря. Направих и хард ресет с плюса на акумулатора и пак не иска. Идеи?
2. Сензора за чистачките също спря. Като пусна лоста една идея нагоре, работи на равни интервали, а не както беше по сензор - по бързо и по бавно автоматично. Абсолютно нищо не съм пипал по инсталацията. Бушоните са ок. На трите степени на лоста, чистачките си работят прекрасно. Просто на първа степен, работи на равни интервали и не се влияе от силата на дъжда, скролчето също не виждам да прави нещо като му местя чертите | - || и т.н. Пак ... идеи?
3. Както казах колата е 3.0d. Понеже съм с М броня, задното гърне, накрайника се крие и седи като дупка. Взех едно от един колега, двуцевка от 3.5d e60. Гърнето на пръв поглед е същото на визия, просто от а60 е двуцевка, която мисля че ще седи супер, а мойто си е с трабата забита към асфалта. Това е разликата, поне на пръв поглед. Питането е, има ли разлика в тези гърнета, при рязането и заварването ще се сблъскам ли с разлики и как реално ще седи на колата, ще пасне ли на дупката, захвата за тампоните различен ли е и т.н.? Ако някой е минал през това вече, нека сподели.
Благодаря ви предварително за отговорите!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: 3 въпроса за борд компютър, сензор чистачки и крайно гър
Първия и втория проблем най-вероятно са свързани.
Трябва ти някои електричар, или човек които се занимава с подобни проблеми.
Може да е от някои проблемен модул или от клеморед. Аз имах загуба на клаксон, круиз контрол, задна ел.щора и забравих още какво и след смяна на клеморед се оправи.
Може би един бмв скенер би те ориентирал.
Трябва ти някои електричар, или човек които се занимава с подобни проблеми.
Може да е от някои проблемен модул или от клеморед. Аз имах загуба на клаксон, круиз контрол, задна ел.щора и забравих още какво и след смяна на клеморед се оправи.
Може би един бмв скенер би те ориентирал.
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: 3 въпроса за борд компютър, сензор чистачки и крайно гър
По отношение проблем 1.
Преди време и при мен спря, свалих лоста, разглобих и се оказа едното кабелче към бутона прекъснато. Ти казваш си пробвал с друг лост, той сигурен ли си дали е изряден?
Преди време и при мен спря, свалих лоста, разглобих и се оказа едното кабелче към бутона прекъснато. Ти казваш си пробвал с друг лост, той сигурен ли си дали е изряден?
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: 3 въпроса за борд компютър, сензор чистачки и крайно гър
Ами да ти кажа, не колега. Не съм сигурен. То даже е различно от мойто, но буксата стана и пак не сработваше. Утре ще сваля ръчката и ще видя какво става по кабелите...
Точка 3, гърнето пасна и го направихме супер. И звука се промени и стана супер готин.
Точка 3, гърнето пасна и го направихме супер. И звука се промени и стана супер готин.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани