Примигване на лампата на маслото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Примигване на лампата на маслото
Здравейте
имам един проблем с колата (525д 2002 г), който не мога да реша от повече от година. Колата е на доста км, но съм я поддържал винаги, тъй като я карам от много време. Лампата на маслото примигва при свободен ход, когато е горещо и карам колата по планински път (примерно се кача от София към Алеко). Този проблем се появи миналата година и първо почнах със смяна на масло (винаги ползвам кастрол 5х40), след това смених датчик на маслото и О-пръстените на масления филтър (и тези малките). Проблем си остана, даже зачести. След това смених маслената помпа (имаше следи, че нещо е минало през нея и беше наранена), мериха налягането и всичко беше ОК . Тази година дори свалих всички радиатори и ги измих хубаво (а водния дори го смених, че се беше спукал)
Сега обаче пак като стана горещо и карам колата по изкачване се появява този проблем - като спра и примигне 2-3 пъти и толкова. Това, което ми направи впечатление, че има и някаква миризма на като на изгоряло феродо и като подам газ отзад колата изкарва някакъв сив пушек. И това за кратко и после всичко изчезва като се поохлади малко колата (иначе стрелката на температурата не мърда от средата). Зимата този проблем изчезва и се чудя дали има нещо общо с охлаждането на колата ?
имате ли идея от какво може да е този проблем (едното е действително проблем в мотора) ? Иначе колата си върви нормално и двигателя работи нормално
Мерси!
имам един проблем с колата (525д 2002 г), който не мога да реша от повече от година. Колата е на доста км, но съм я поддържал винаги, тъй като я карам от много време. Лампата на маслото примигва при свободен ход, когато е горещо и карам колата по планински път (примерно се кача от София към Алеко). Този проблем се появи миналата година и първо почнах със смяна на масло (винаги ползвам кастрол 5х40), след това смених датчик на маслото и О-пръстените на масления филтър (и тези малките). Проблем си остана, даже зачести. След това смених маслената помпа (имаше следи, че нещо е минало през нея и беше наранена), мериха налягането и всичко беше ОК . Тази година дори свалих всички радиатори и ги измих хубаво (а водния дори го смених, че се беше спукал)
Сега обаче пак като стана горещо и карам колата по изкачване се появява този проблем - като спра и примигне 2-3 пъти и толкова. Това, което ми направи впечатление, че има и някаква миризма на като на изгоряло феродо и като подам газ отзад колата изкарва някакъв сив пушек. И това за кратко и после всичко изчезва като се поохлади малко колата (иначе стрелката на температурата не мърда от средата). Зимата този проблем изчезва и се чудя дали има нещо общо с охлаждането на колата ?
имате ли идея от какво може да е този проблем (едното е действително проблем в мотора) ? Иначе колата си върви нормално и двигателя работи нормално
Мерси!
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Примигване на лампата на маслото
Аз този проблем го имам от около 7 години (карам я от 12)
Сменявах какво ли не, гледаха биелни лагери, датчици, маслени помпи и нищо. (ест. мериха и налягането на маслото). Нито става по-зле нито става по-добре
Стане ли жега, премигва (на празен ход), зимата го няма този проблем. Какво масло сипвам няма никакво значение, резултата е един и същ.
Маслото ли загрява прекалено много или има нещо друго - така и не разбрах.
Сменявах какво ли не, гледаха биелни лагери, датчици, маслени помпи и нищо. (ест. мериха и налягането на маслото). Нито става по-зле нито става по-добре
Стане ли жега, премигва (на празен ход), зимата го няма този проблем. Какво масло сипвам няма никакво значение, резултата е един и същ.
Маслото ли загрява прекалено много или има нещо друго - така и не разбрах.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Примигване на лампата на маслото
Ами какво налягане ви дават на загрял мотор на празен ход?
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Примигване на лампата на маслото
Нещо е минало през помпата.....?
Ако е минало нещо,то трябва да е минало през масленият охладител , тръбопроводите,маслен филтър ...и да е заседнало някъде в тях!!След като си сменил помпа,филтър,оринги,датчик за налягането...,остава да имаш частично запушване в по-горните или износване в лагерите(малко вероятно). Провери и температурата на охлаждащата течност от скритите менюта!
Ако е минало нещо,то трябва да е минало през масленият охладител , тръбопроводите,маслен филтър ...и да е заседнало някъде в тях!!След като си сменил помпа,филтър,оринги,датчик за налягането...,остава да имаш частично запушване в по-горните или износване в лагерите(малко вероятно). Провери и температурата на охлаждащата течност от скритите менюта!
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Примигване на лампата на маслото
Имам го същия пробелм ама не мирише и не пуши нищо,мерих налягането има си.На диагностика излиза грешка за дачик за маслото ама още не съм го сменил.На празен ход беше към 3бара май не помня точно
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Примигване на лампата на маслото
3 бара на празен ход, трябва да е на студено масло.
Налягане се гледа на работна температура поне 80-90градуса на маслото
Налягане се гледа на работна температура поне 80-90градуса на маслото
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Примигване на лампата на маслото
някой кофти масла го правят номера при пробег и високи градуси на маслото
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Примигване на лампата на маслото
Да,на студено на празен ход беше 3 бара,и на топло го мериха ама не помя колко беше.Hip-hopotam написа:3 бара на празен ход, трябва да е на студено масло.
Налягане се гледа на работна температура поне 80-90градуса на маслото
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани