BMW e39 520i M52b20 - смяна съединител
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- beseech
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 29.06.2010
- Местоположение: Димитровград и Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Dodge Charger 67""
BMW e39 520i M52b20 - смяна съединител
Здравейте днес ще ви покажа смяна на съединител на БМВ е39.

Първо окачам кабелите на акумулатора. Гаечен ключ 13мм.

Това се вижда когато вече съм демонтирал корите.

Тук развивам двете гайки 13мм на помпата на съединителя също съм откачил и буксата на датчика за задна предавка.

Демонтирам изпускателната сисмета и щита над нея за много по добър достъп до кардана и висящия лагер.

Развивам болтовете на гуменото каре и висящия лагер за да може да отстраня кардана от скоростната кутия. Болтовете и гайките на кардана са 18мм, а на висящия лагер 13мм.



Демонтирам и скоростния лост от кутията, бутам пина нагоре и издърпвам наляво. Някой път заяжда зверски. Другия лост просто махам зегерката и издърпвам лостчето.

После демонтирам болтовете на стартера два броя.


Демонтирам и останалите болтове седем - осем броя, има и едно малко болтче 10мм което е задължително да го развия ако искам да сваля скоростната кутия. Има още шест болта 13мм който държат стойката на кутията.



Това вече е съединителя който трябва да сменя.

Със съединителя демонтирам и маховика за да видя състоянието на семеринга на коляновия вал под него.


След като смених семеринга превантивно, монтирах обратно маховика който стегнах с 120Nm и осигурител за резби. Болтовете бяха 18мм.

Тук съм монтирал и центрирал новия феровод диск със притискателя който съм стегнал с 32Nm.

Монтираме всичко по обратния път и ако всичко е наред с 300км отиваме до магазина за бира.
Това е цялата процедура. Чао и до следващия път.


Първо окачам кабелите на акумулатора. Гаечен ключ 13мм.

Това се вижда когато вече съм демонтирал корите.

Тук развивам двете гайки 13мм на помпата на съединителя също съм откачил и буксата на датчика за задна предавка.

Демонтирам изпускателната сисмета и щита над нея за много по добър достъп до кардана и висящия лагер.

Развивам болтовете на гуменото каре и висящия лагер за да може да отстраня кардана от скоростната кутия. Болтовете и гайките на кардана са 18мм, а на висящия лагер 13мм.



Демонтирам и скоростния лост от кутията, бутам пина нагоре и издърпвам наляво. Някой път заяжда зверски. Другия лост просто махам зегерката и издърпвам лостчето.

После демонтирам болтовете на стартера два броя.


Демонтирам и останалите болтове седем - осем броя, има и едно малко болтче 10мм което е задължително да го развия ако искам да сваля скоростната кутия. Има още шест болта 13мм който държат стойката на кутията.



Това вече е съединителя който трябва да сменя.

Със съединителя демонтирам и маховика за да видя състоянието на семеринга на коляновия вал под него.


След като смених семеринга превантивно, монтирах обратно маховика който стегнах с 120Nm и осигурител за резби. Болтовете бяха 18мм.

Тук съм монтирал и центрирал новия феровод диск със притискателя който съм стегнал с 32Nm.

Монтираме всичко по обратния път и ако всичко е наред с 300км отиваме до магазина за бира.




Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/
- Dyakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: BMW e39 520i M52b20 - смяна съединител
Браво за труда, постарал си се. Само бих добавил при тази процедура смяна на трите семеринги на скоростната кутия, направляващия лагер и обезмасляване и почистване на всичката гняс.
П.П. И аз се каня всеки път като правя нещо да снимам и да качвам после, но нямам нерви и време обикновено да се занимавам. Поздрави и продължавай!
П.П. И аз се каня всеки път като правя нещо да снимам и да качвам после, но нямам нерви и време обикновено да се занимавам. Поздрави и продължавай!

- beseech
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 29.06.2010
- Местоположение: Димитровград и Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Dodge Charger 67""
Re: BMW e39 520i M52b20 - смяна съединител
Имам 2 3 кутий заради теб ще направя специална тема как се сменят семерингите на кутията
Дори ще я пусна за продаване после 


Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/
- Dyakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: BMW e39 520i M52b20 - смяна съединител
Мисля, че също ще е полезно за колегите, ако го направиш. 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани