Питане за автоматик-а на tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за автоматик-а на tds
Здравейте, ще се радвам ако някои даде акъл, какъв може да е проблема в моите скорости.
Е39 525tds автоматика си првключва от горе на доло и обратно перфектно не се осеща ама само на горе от 2 на 3 но не и на доло влиза с удар,задържа дига обороти и влиза с удар...
Благодаря предварително за отговорите...
Е39 525tds автоматика си првключва от горе на доло и обратно перфектно не се осеща ама само на горе от 2 на 3 но не и на доло влиза с удар,задържа дига обороти и влиза с удар...
Благодаря предварително за отговорите...
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Същия проблем имах с едно А4 TDi. Бяхме го дали да му сменят ремъците и ролките, а при тях трябва да се свали цялата предница за да се сменят.
Бяха махнали радиатора но за да изкарат маркучите бяха ръчкали с една отвертка и бяха повредили гумените оплътнения на радиатора, в който ако не се лъжа се охлажда и трансмисионното масло и от там течеше. Беше изтекло някъде около 1/2 литър и така правеше като твоята Е39-ка. На първа качва оборотите без да тръгва и изведнъж тръгва с боксуване. Същото беше и на по-високите скорости.
Поогледай се за течове, легни под колата и провери всеки маркуч. Най-вероятно е от изтичане на масло.
Що се отнася до трансмисии и пр. мога да ти препоръчам сервиза на "Бате Рафи". Като тръгнеш от Сточна гара към Люлин по Сливница, след като минеш кръстовището на Сливница и Опълченска от дясната страна преди "Шел" се намира сервиза. Много качествено работи и не взима скъпо...
Успех
Бяха махнали радиатора но за да изкарат маркучите бяха ръчкали с една отвертка и бяха повредили гумените оплътнения на радиатора, в който ако не се лъжа се охлажда и трансмисионното масло и от там течеше. Беше изтекло някъде около 1/2 литър и така правеше като твоята Е39-ка. На първа качва оборотите без да тръгва и изведнъж тръгва с боксуване. Същото беше и на по-високите скорости.
Поогледай се за течове, легни под колата и провери всеки маркуч. Най-вероятно е от изтичане на масло.
Що се отнася до трансмисии и пр. мога да ти препоръчам сервиза на "Бате Рафи". Като тръгнеш от Сточна гара към Люлин по Сливница, след като минеш кръстовището на Сливница и Опълченска от дясната страна преди "Шел" се намира сервиза. Много качествено работи и не взима скъпо...
Успех

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Трябва да се разглоби...
Може да са тефлонови пръстени, шайби и какво лли не? На един приятел не му включваха скоростите, по такава причина.
Може да са тефлонови пръстени, шайби и какво лли не? На един приятел не му включваха скоростите, по такава причина.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
ICE написа:Трябва да се разглоби...
Може да са тефлонови пръстени, шайби и какво лли не? На един приятел не му включваха скоростите, по такава причина.
Трябва просто да се провери целия път на маслото от кутията от до съда, в който се охлажда, както и всички маркучи (свръзки), през които минава. Там е проблема. Едва ли е в самата скоростна кутия.
Точно това имах впредвид и в горния ми пост, но човека явно търси човек, който да му отстрани проблема само с писане...

Като знаеш какво има в автоматика защо питаш, пък и се караш послеRado1 написа:Благодаря за отговора....
НО...
Мисля,че сам написал ясно, правиго само на 2към трета и на никоя друга
знам какво има в скоростите и как работи автоматика така,че очаквам смислени отговори.


Маслото ти е за смяна и , или, е малко, имаш въздух в разпределителя(мозъка), сваля се и се промива с бензин, има и трети вариянт-счупен шел(държач на съединителите), но това е малко вероятно

отваряш картера и ,ако по дъното му и върху самият корпус на филтъра има сиво значи маслото не е сменяно от преди 300 000км.


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Да не отварям нова тема да питам за моя автомат на е34 tds от скоро се появиха едни колебания припревключването м/у 4 и 5 поне така мисля просто когато е плавно ускорението вдига леко оборотите и прелашква леко колата и така го прави 1-2 пъти и тогава правключи и то не всеки път а да кажем в 50% от случаите.Сега да няма излишни предположения маслото е сменено с филтър преди 20к. км. и е декстрон 3 на кастрол, няма течове и е до горе ако така може да се изразя.Другото е че го прави само когата калата се кара повече време всмисъл като се е загряло всичко.Ако ускорявам по-динамично го няма този проблем а други проблеми няма превключва и в двете посоки нагоре и надоло предавките много плавно без тласъци и тем подобни.Аз си мисля че е нещо от маслото да не е некой ментак и съм поръчал да ми донесат от Германия след нова година да го сменя за да съм сигорен че поне е четаво то. 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани