Питане за автоматик-а на tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Питане за автоматик-а на tds

Мнение от Rado1 » 20 Ное 2006, 10:48

Здравейте, ще се радвам ако някои даде акъл, какъв може да е проблема в моите скорости.
Е39 525tds автоматика си првключва от горе на доло и обратно перфектно не се осеща ама само на горе от 2 на 3 но не и на доло влиза с удар,задържа дига обороти и влиза с удар...
Благодаря предварително за отговорите...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 20 Ное 2006, 11:53

Същия проблем имах с едно А4 TDi. Бяхме го дали да му сменят ремъците и ролките, а при тях трябва да се свали цялата предница за да се сменят.
Бяха махнали радиатора но за да изкарат маркучите бяха ръчкали с една отвертка и бяха повредили гумените оплътнения на радиатора, в който ако не се лъжа се охлажда и трансмисионното масло и от там течеше. Беше изтекло някъде около 1/2 литър и така правеше като твоята Е39-ка. На първа качва оборотите без да тръгва и изведнъж тръгва с боксуване. Същото беше и на по-високите скорости.

Поогледай се за течове, легни под колата и провери всеки маркуч. Най-вероятно е от изтичане на масло.
Що се отнася до трансмисии и пр. мога да ти препоръчам сервиза на "Бате Рафи". Като тръгнеш от Сточна гара към Люлин по Сливница, след като минеш кръстовището на Сливница и Опълченска от дясната страна преди "Шел" се намира сервиза. Много качествено работи и не взима скъпо...
Успех ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 20 Ное 2006, 14:41

Благодаря за отговора....
НО...
Мисля,че сам написал ясно, прави го само на 2 към 3-та и на никоя друга.
Знам какво има в скоростите и как работи автоматика така, че очаквам смислени отговори.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 20 Ное 2006, 18:47

---По мое мнение WilliamsF1Team ти е отговорил и то доста смислено. :!:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 20 Ное 2006, 18:50

Трябва да се разглоби...
Може да са тефлонови пръстени, шайби и какво лли не? На един приятел не му включваха скоростите, по такава причина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 20 Ное 2006, 22:41

ICE написа:Трябва да се разглоби...
Може да са тефлонови пръстени, шайби и какво лли не? На един приятел не му включваха скоростите, по такава причина.


Трябва просто да се провери целия път на маслото от кутията от до съда, в който се охлажда, както и всички маркучи (свръзки), през които минава. Там е проблема. Едва ли е в самата скоростна кутия.
Точно това имах впредвид и в горния ми пост, но човека явно търси човек, който да му отстрани проблема само с писане... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 20 Ное 2006, 23:20

Смяна на филтъра и маслото на автоматика. Това са симптомите, които ти си описал.
Ако не е така, после може да споделиш какво е било.
Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 21 Ное 2006, 9:12

Rado1 написа:Благодаря за отговора....
НО...
Мисля,че сам написал ясно, правиго само на 2към трета и на никоя друга
знам какво има в скоростите и как работи автоматика така,че очаквам смислени отговори.
Като знаеш какво има в автоматика защо питаш, пък и се караш после :mhihi: Знам какво ти е на автомата, ама сигурно няма да е прекалено смислено за теб :uups:

Маслото ти е за смяна и , или, е малко, имаш въздух в разпределителя(мозъка), сваля се и се промива с бензин, има и трети вариянт-счупен шел(държач на съединителите), но това е малко вероятно :winky: Другото ,което може да ти се случва е да не е между втора и трета, а между трета и четвърта, тоя автоматик много рядко тръгва на първа.Ако е така значи имаш проблем с десния лагер на главината, неговият щит е магнитна корона за датчика на АБС-са, ако е некоректен тогва и автоматът ще е некоректен между 3 и 4-та, от първа до трета скоростите се оправляват от техния си комп, от там на горе се управляват по скорост чрез АБС-са.

отваряш картера и ,ако по дъното му и върху самият корпус на филтъра има сиво значи маслото не е сменяно от преди 300 000км. :mhihi: а това е нормално :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 04 Дек 2006, 9:58

Благодаря на всички за отговорите.
Оказва се, че има износен фрикцион, смених го и се оправиха нещата.
Относно смяната на маслото аз винаги на автомат сменям масло на 40000к.
Проблема с фрикционите си остава както и на е34 явно и м е слабо място на бмв..
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Дек 2006, 11:06

Да не отварям нова тема да питам за моя автомат на е34 tds от скоро се появиха едни колебания припревключването м/у 4 и 5 поне така мисля просто когато е плавно ускорението вдига леко оборотите и прелашква леко колата и така го прави 1-2 пъти и тогава правключи и то не всеки път а да кажем в 50% от случаите.Сега да няма излишни предположения маслото е сменено с филтър преди 20к. км. и е декстрон 3 на кастрол, няма течове и е до горе ако така може да се изразя.Другото е че го прави само когата калата се кара повече време всмисъл като се е загряло всичко.Ако ускорявам по-динамично го няма този проблем а други проблеми няма превключва и в двете посоки нагоре и надоло предавките много плавно без тласъци и тем подобни.Аз си мисля че е нещо от маслото да не е некой ментак и съм поръчал да ми донесат от Германия след нова година да го сменя за да съм сигорен че поне е четаво то. :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2006

Мнение от ACE » 08 Яну 2007, 18:42

MaxMan написа:Смяна на филтъра и маслото на автоматика. Това са симптомите, които ти си описал.
Ако не е така, после може да споделиш какво е било.
Успех :yes:


на е39 не се сненя маслото доколкото знам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 08 Яну 2007, 19:20

Това зависи от скоростната кутия. ;)
Ако е на 400 000км. , какво правиме?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook