Климатроника не работи коректно - РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: Климатроника не работи коректно - РЕШЕН

Мнение от Pavlinius » 27 Яну 2017, 20:56

Сега се загледах и грешката май не е като преди ами е следната: 50 Additional Heater . Имам и за AUC Sensor.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 17.09.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: е39 525д

Re: Климатроника не работи коректно - РЕШЕН

Мнение от Dimitar_VN » 02 Фев 2017, 17:50

Здравейте,днес от духалките на колата започна да мирише на изгоряло,но не на бакелит.Възможно ли е някое моторче да е сдало багажа и от него да мирише?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Климатроника не работи коректно - РЕШЕН

Мнение от Elesar74 » 23 Авг 2017, 10:01

Мине се не мине и уж проблемите са решени, ама май не съвсем. Както писах, със смяна на клапите нещата се оправиха. После забелязах следното, като го наблюдавах доста време. Карам си нормално, 100-110 примерно, парното изчезва, духа студено. Вдигам температурата, нищо. Намалявам скоростта, да речем до към 50-60 и хоп, парното идва. При високи обороти над 2000, парно почти няма, като намаля и идва. Каква е тази зависимост, не мога да разбера.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Климатроника не работи коректно - РЕШЕН

Мнение от Elesar74 » 03 Сеп 2017, 16:27

Значи направих един експеримент днес. Имам едни неработещи клапани, отрязах им карантия вътре и ги сложих. Тръгнах да карам, газ до дупка и парно да видиш, направи сауна в купето. От климатроника няма как да регулирам нищо, само от врътката на централните духалки. Над 2000, под 2000 парно има, та се къса. Ха сега де. Значи не е радиаторчето. Гледах в INPA показанията в I/O State на климатроника, преди със здравите клапи. И там клапите до 2000 оборота, се вижда, как вкл. и изкл. Обаче след 2000, стоят непрекъснато в положение изключени. Значи, клапите работят. По скоро, проблема е в това, което ги управлява. Друг панел взех, с него пробвах, същата работа, над 2000 оборота, парно няма, със здравите клапи. Гледах показанията на датчика в купето, нормални са. И сега?

P.S. От цялата работа, забравих да кажа че всички тестове бяха проведени в режим AUTO, на управлението на климатроника. Когато сложих на ръжен режим, парното "дойде", 80 градуса на духалките. Така че това AUTO, не го знам какво контролира, май само силата на вентилатора, защото колкото до температурата, можеш да замръзнеш в колата зимно време, в позиция AUTO. На всичкото отгоре, в ръчен режим наистина регулира температурата на двете зони, при зададени различни температури на панела. В режим AUTO, забрави. Не знам как е при вас, но при мен тази функция определено не работи коректно. Не знам датчик ли е, какво е, но не работи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook