Проблем придърпва РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем придърпва РЕШЕН
Добро утро, Колеги проблема е следния преди обслужване на колата колата си включваше на кик-а на 5-та скорост на 4 000 обороти обаче този път след обслужването не включи придърпва сеца т.е според мен не й достигаше гориво да включи. Според вас може ли да е от горивния филтър е на ASHIKA БМВ 530Д тоуринг 184к.с 2000г.
а когато си давам нормално газ няма проблем включва плавно много добре даже се държи на пътя. или пък като придърпа присеца пускам газта подавам пак и включва вероятно вече е дало и грешка на кик-а благодаря ви предварително ! Моля за мнения по-въпроса да разреша проблема 
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН: Горивен филтър беше!
и съответно вътре с пари щото майстора е добър !!!



ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН: Горивен филтър беше!


Последна промяна FenBmw23 на 05 Юли 2017, 13:20, променена общо 1 път
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Пролбем придърпва
ДИАГНОСТИКА!
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Пролбем придърпва
Elesar74 написа:ДИАГНОСТИКА!
Ще я закарам на диагностика, сигурно е дала някаква грешка но като се има предвид че филтъра предния не даваше такъв проблем няма гък няма мък при набиране на спортния режим менкаше на 4000 на 4-та да набере максимума а сега .. няма мощност много ме изнервя този проблем в сряда ще я карам някаде ии подчертавам след обслужването съм я карал 20 км макс и не я бях пипал вчера като реших да ходя на дълъг пъ .. проблема наяве


Re: Пролбем придърпва
bioz написа:Колега, нищо не ти се разбира пиши по-грамотно.
Като настъпя до доло кик-а не иска да сменя на 5-та придърпва и губи мощност все едно нещо я спира но при нормален старт не е проблем сменя много плавно. Преди 1 седмица я обслужих не съм я карал колата 20км макс но само в града и не съм я натискал до доло за да го установя този проблем. Преди обслужването обаче всичко си беше наред набираше сменяше си на 4000 оборота на 5-та няма проблем. Надявам се да съм обяснил проблема понеже сам ефектиран ... горивния филтър ми е на АШИКА колата е 530D 2000г тоуринг. Мисля си че е от него и искам да се допитам до мнения по опитни аз не ги разбирам грам но то немотията ще си ме научи както е тръгнало.
Re: Пролбем придърпва
FenBmw23 написа:bioz написа:Колега, нищо не ти се разбира пиши по-грамотно.
Като настъпя до доло кик-а не иска да сменя на 5-та придърпва и губи мощност все едно нещо я спира но при нормален старт не е проблем сменя много плавно. Преди 1 седмица я обслужих не съм я карал колата 20км макс но само в града и не съм я натискал до доло за да го установя този проблем. Преди обслужването обаче всичко си беше наред набираше сменяше си на 4000 оборота на 5-та няма проблем. Надявам се да съм обяснил проблема понеже сам ефектиран ... горивния филтър ми е на АШИКА колата е 530D 2000г тоуринг. Мисля си че е от него и искам да се допитам до мнения по опитни аз не ги разбирам грам но то немотията ще си ме научи както е тръгнало.
Да не си сложил горивния филтър наобратно, той си има посока?
Re: Пролбем придърпва
bioz написа:FenBmw23 написа:bioz написа:Колега, нищо не ти се разбира пиши по-грамотно.
Като настъпя до доло кик-а не иска да сменя на 5-та придърпва и губи мощност все едно нещо я спира но при нормален старт не е проблем сменя много плавно. Преди 1 седмица я обслужих не съм я карал колата 20км макс но само в града и не съм я натискал до доло за да го установя този проблем. Преди обслужването обаче всичко си беше наред набираше сменяше си на 4000 оборота на 5-та няма проблем. Надявам се да съм обяснил проблема понеже сам ефектиран ... горивния филтър ми е на АШИКА колата е 530D 2000г тоуринг. Мисля си че е от него и искам да се допитам до мнения по опитни аз не ги разбирам грам но то немотията ще си ме научи както е тръгнало.
Да не си сложил горивния филтър наобратно, той си има посока?
Ами сега ме фърли в шах и мат ... моя майстор го е слагал ... знам ли мен ме интересува конкретно възможно ли е да се губи мощност от горивен филтър защото ясно според мен си личеше че не и достига гориво което като придърпа е доста дразнещо веднага го проверявам. Поръчъл съм нов горивен филтер и се надявам нещата да се оправят след диагностиката. Много благодаря ще го взема и това под внимание още довечера ще го проверя. Как да го видя дали е на обратно и изобщо дали е за моята кола съмнявам се ... след като падна и разхода на гориво ... филтера е ASHIKA аз видях в нета само за нисан ... и някви други марки

- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Проблем придърпва РЕШЕН
Колега имах подобен проблем и мисля ,че няма да е от филтъра.При мен се случи следното ,пак след обслужване от моя страна дойде време да сменя и ГФ бях сменил маслото и всичко останало и бях запалил колата имах около 20/23 литра нафта.Сложих новия филтър закопчах го маркучи ала бала давам на контакт и помпата под шофьора започна да подкачва работи около 30сек и спря викам си ок да запалим тоя звяр , е да ама не запали и така 30 мин. игра.Какво ли не откачвах, нафта ли не наливах накрая слязох в канала откачих единия маркуч на помпата ,отгоре понеже вече имах и помощници даваха на контакт да видим хвърля ли нафта.Не хвърляше даже я съветвах с един чук доста стабилно.И така опрях до нова помпа китайска ,която мноооогооо шуми обаче колата си подкачи нафта и запали веднага.Мисълта ми е да провериш тая помпа под седалката почти винаги тя се оказва виновника.
Re: Проблем придърпва РЕШЕН
Dimitar_VN написа:Колега имах подобен проблем и мисля ,че няма да е от филтъра.При мен се случи следното ,пак след обслужване от моя страна дойде време да сменя и ГФ бях сменил маслото и всичко останало и бях запалил колата имах около 20/23 литра нафта.Сложих новия филтър закопчах го маркучи ала бала давам на контакт и помпата под шофьора започна да подкачва работи около 30сек и спря викам си ок да запалим тоя звяр , е да ама не запали и така 30 мин. игра.Какво ли не откачвах, нафта ли не наливах накрая слязох в канала откачих единия маркуч на помпата ,отгоре понеже вече имах и помощници даваха на контакт да видим хвърля ли нафта.Не хвърляше даже я съветвах с един чук доста стабилно.И така опрях до нова помпа китайска ,която мноооогооо шуми обаче колата си подкачи нафта и запали веднага.Мисълта ми е да провериш тая помпа под седалката почти винаги тя се оказва виновника.
Колега проблема е решен от горивния филтър е колата не е гаснала а само придърпваше и забиваше след като няма гориво тя ми прави





10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани