е39 от метален към стъклен шибидах
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
е39 от метален към стъклен шибидах
Здравейте!
Колата е 07.1998 с метален шибидах.
Искам да й сложа черен таван, който обаче е от стъклен шибидах и се чудя дали са взимнозаменяеми механизмите, направо да си взема и стъкленият шибидах и да го монтирам.
Благодаря!
Колата е 07.1998 с метален шибидах.
Искам да й сложа черен таван, който обаче е от стъклен шибидах и се чудя дали са взимнозаменяеми механизмите, направо да си взема и стъкленият шибидах и да го монтирам.
Благодаря!

Последна промяна bigmurzi на 22 Май 2017, 8:41, променена общо 1 път

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: е39 от механичен към ел.салон
bigmurzi написа:Здравейте!
Имам механичен салон с подгрев. Мога ли да сложа електрически салон с подгрев - една ли е буксата или ще трябва да прекарвам инсталация?
Благодаря!
Първият отговор, за който се сещам е: Търсачката ползва ли???
Вторият отговое е: Да може да сложиш ел. салон с подгрев.
Третият отговор е: Ще трябва да прекарваш инсталация.
Сега следват въпросите от моя страна:
1. Коя година е колата?
2. Новият салон ще има ли памет?
3. Разбираш ли от ел. схеми?
4. За коя точно букса питаш и каква е връзката между нея и прекарването на инсталация?
5. Поглеждал ли си буксата на механичния салон, който имаш?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: е39 от механичен към ел.салон
Сигурно за буксата на седалката пита колегата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: е39 от механичен към ел.салон
питам за буксата, която излиза от пода и се включва в седалката - в случая, моята, оригинално захранва подгрева на колата. интересува ме дали ако си взема ел. салон, директно боцкам в буксата и бачка и подгрева и ел.механизмите или са на отделни кабели ел. механизмите от подгрева?
колата е 1998 и памет не ми трябва и мисля, че тя няма общо с това дали работи ел.механизма..

колата е 1998 и памет не ми трябва и мисля, че тя няма общо с това дали работи ел.механизма..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: е39 от механичен към ел.салон
Няма да стане просто трака. За ел. частта на салона ти трябват кабели до бушоните в жабката и добавяне на пинове в буксата. Справка в WDS. Същи ти трябва реле К72, което да изключва салона след 16 мин.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: е39 от механичен към ел.салон
Благодаря! Ще се постарая да си набавя необходимите чаркалаци от донора. 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: е39 от механичен към ел.салон
bigmurzi написа:Благодаря! Ще се постарая да си набавя необходимите чаркалаци от донора.
Набави си и схемата, за да не се оплакваш след това, че имаш проблем с акумулатора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: е39 от механичен към ел.салон
Колега stony1 и аз преди време си слагах. Във wdsa пише, че меморито работи и на запалена кола при опъната ръчна, а при мен не работи. Само със задържане на бутона. Иначе като е угасена само го цъквам и си отива на мястото. Може ли да обясниш дали е точно така.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: е39 от механичен към ел.салон
sosk0 написа:Колега stony1 и аз преди време си слагах. Във wdsa пише, че меморито работи и на запалена кола при опъната ръчна, а при мен не работи. Само със задържане на бутона. Иначе като е угасена само го цъквам и си отива на мястото. Може ли да обясниш дали е точно така.
Точно така трябва да работи Мемори функцията. Идеята е да не се мести седалката на водача при работещ двигател и в движение на автомобила.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: е39 от механичен към ел.салон
Да де ама във вдса пише че ако е дръпната ръчната, ще работи без задържане на бутона
или аз не съм разбрал.

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: е39 от механичен към ел.салон
звучи логично ако е запалена колата и си на ръчна, да не се движиш и затова може да местиш седалката. може да пробваш в движение на ръчна дали бачка. 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: е39 от механичен към ел.салон
Мемори функцията работи в 2 режима, никой от тях не се влияе от ръчната.
Ето какви са 2-та режима:
1. При ключ в положение 1 или при отворена врата и ключ в положение 0, за да достигнете желаната запаметена позиция просто натискате еднократно числото на избраната позиция и седалката и волана ще се преместят без да се налага да задържате.
2. При всяко друго положение (при положение контакт, при положение "запален автомобил, при по-старите Е39-ки и при положение 0 и затворени врати), за да достигнете желаната запаметена позиция, трябва да задържите числото, което искате докато седалката и волана не достигнат въпросната позиция. Т.е. не става с еднократно кратко натискане, а трябва да държите, докато не достигнете позицията.
Всичко това е с цел безопасност. Постарали са се да не можеш при запалена кола, особено докато шофираш, да натиснеш грешен бутон за запаметена позиция и седалката да се премести до опасно за шофирането положение. Т.е. тук още от ерата на Е31 от БМВ са успяли да покажат как трябва да се направи едно нещо като хората
.
Ето го и изрязък от описано във WDS:
https://gyazo.com/d9ba3720a90c9c275b960b8ccea6620c
Ето какви са 2-та режима:
1. При ключ в положение 1 или при отворена врата и ключ в положение 0, за да достигнете желаната запаметена позиция просто натискате еднократно числото на избраната позиция и седалката и волана ще се преместят без да се налага да задържате.
2. При всяко друго положение (при положение контакт, при положение "запален автомобил, при по-старите Е39-ки и при положение 0 и затворени врати), за да достигнете желаната запаметена позиция, трябва да задържите числото, което искате докато седалката и волана не достигнат въпросната позиция. Т.е. не става с еднократно кратко натискане, а трябва да държите, докато не достигнете позицията.
Всичко това е с цел безопасност. Постарали са се да не можеш при запалена кола, особено докато шофираш, да натиснеш грешен бутон за запаметена позиция и седалката да се премести до опасно за шофирането положение. Т.е. тук още от ерата на Е31 от БМВ са успяли да покажат как трябва да се направи едно нещо като хората

Ето го и изрязък от описано във WDS:
https://gyazo.com/d9ba3720a90c9c275b960b8ccea6620c
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: е39 от метален към стъклен шибидах
Преди една седмица и аз минах от обикновен сив таван с метален шибедах към стъклен шибедах и претапицирах моя си таван с алкантара. Търсих си оригинален черен таван, но нещо не можах да намеря.
Първо мислих да сменя само капаците на двата шибедаха и въпреки, че имат разлики, реално става и така, но в моя случай се оказаха прекалено много счупените части и водачи.
И прецених, че по-добре да мина към закупуването на още един комплект стъклен шибедах и монтирането му, така че това съветвам всеки, който се захване да го прави. Купува си цялата тава (т.е. целия комплект шибедах) и го монтира на мястото на неговия. По-лесно е и много по-сигурно, че всичко ще работи правилно.
ПП: Ако някой от Пловдив се чуди къде да си претапицира тавана, аз мисля, че намерих правилния човек.
Мега доволен съм от него и от работата, която свърши. 200лв. за таван и колонки с алкантара като цялата работа беше от него, аз само закарах колата веднъж за да свали тавана и веднъж за да качи новия шибедах и тапицирания таван.
Майсторът се казва Борис и се намира на бул. Руски точно след моста на Марица, ако идвате от Кършияка.
Първо мислих да сменя само капаците на двата шибедаха и въпреки, че имат разлики, реално става и така, но в моя случай се оказаха прекалено много счупените части и водачи.
И прецених, че по-добре да мина към закупуването на още един комплект стъклен шибедах и монтирането му, така че това съветвам всеки, който се захване да го прави. Купува си цялата тава (т.е. целия комплект шибедах) и го монтира на мястото на неговия. По-лесно е и много по-сигурно, че всичко ще работи правилно.
ПП: Ако някой от Пловдив се чуди къде да си претапицира тавана, аз мисля, че намерих правилния човек.
Мега доволен съм от него и от работата, която свърши. 200лв. за таван и колонки с алкантара като цялата работа беше от него, аз само закарах колата веднъж за да свали тавана и веднъж за да качи новия шибедах и тапицирания таван.
Майсторът се казва Борис и се намира на бул. Руски точно след моста на Марица, ако идвате от Кършияка.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани