Генерация 540/535
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Генерация 540/535
Здравейте,колата ми е 535 със заводска генерация,всичко и е налично и е много тиха.Иска ми се звука да е идея по-звучен от заводския ,но не знам какво задно гърне да сложа,визията на ауспуха също би се подобрила.Не искам да слагам евтини китаиски гърнета,които може би и не са достатъчно големи.Някой сменявал ли е задно гърне на е39 V8? Очаквам идеи и предложения
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Генерация 540/535
С ето това ефекта е "уау", при това само със смяната на задното гърне, без промяна на каквото и да било друго по генерацията.
Друг вариант е вече с малко преправяне на стоковата генерация. По точно, премахване на "Y"-ка, премахване на резонатора до гърнето (второто задъднено гърне) и слагане на някакъв приличен накрайник на гърнето. Така става доволно шумна, но вече зависи на кой колко му е прага на раздразнение от повишения шум не само отвън но и вътре
Друг вариант е вече с малко преправяне на стоковата генерация. По точно, премахване на "Y"-ка, премахване на резонатора до гърнето (второто задъднено гърне) и слагане на някакъв приличен накрайник на гърнето. Така става доволно шумна, но вече зависи на кой колко му е прага на раздразнение от повишения шум не само отвън но и вътре

Re: Генерация 540/535
5000 лева няма как да дам за гърнета,темата ми беше ако някой е сменял задно гърне на в8 да сподели с какво ,не искам да става и много шумна.
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
Re: Генерация 540/535
Пробвай, ако още не си, с махане на задното гърне. Винаги можеш да го върнеш ако не ти харесва как звучи и интервенцията не е скъпа. Аз го направих и звука се подобри драстично. Е.. и "дрон" ефекта си го имаше, но за тия пари толкова 

Re: Генерация 540/535
Засега моя скромен опит показва, че с махане на елементи или "дупчене" на фабричната генерация не се постига нищо кой знае какво, даже обратното. Кефиш се първите седмици или месеци и после се осъзнаваш.
След какви ли не мизерии и няколко години без средно, без не знам си какво, с дупка на крайното и с всички БГ (цигански) вариации, аз си възстанових оригиналната тиха генерация и следващата ми стъпка ще е или нещо качествено, или нищо.
След какви ли не мизерии и няколко години без средно, без не знам си какво, с дупка на крайното и с всички БГ (цигански) вариации, аз си възстанових оригиналната тиха генерация и следващата ми стъпка ще е или нещо качествено, или нищо.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Генерация 540/535
Това което съм посочил за преработката на генерацията е направено на моята 540-ка. Звука е тих като работи на празен ход ако е загрял двигателя, ако е студен обаче и колата е в тунел или затворено помещение не се чува нищо друго (бих казал че е доста шумна) като се излезе от колата, вътре шума не е нищо особенно. Като тръгне (под товар така да се каже) на светофар също е доста шумна и ако има наоколо коли с аларми се обаждат въпреки че са на 7-8-10 метра настрани, вътре пак нищо особенно. По време на дълъг път вътре е малко по-шумно в диапазона 1500-2200 об/мин, особенно ако тръгва да ускорява, в останалия диапазон тишина
Спирали са ме полицаи (точно след зелено на светофар) че уж ми била шумна генерацията но просто си имаше акция за алкохол и всички минаваха под палката. Та това е ефекта на тази модификация.
Някъде из други теми тук съм писал за какво е задъненото гърне (резонатора) и какво се получава след премахването му (това което описах по-горе). И както казах въпрос на вкус. Но както е направил колегата PeReZ и аз се замислям да си възтановя оригиналната генерация и в последствие да се замени само крайното гърне и това според мен е най удачния вариант.
Eisenmann-а е доста тих когато се кара нормално и се "отпушва" като се смачка двигателя. Чувал съм го на живо на 540-ка и ми е направило впечатление. Намират се и втора употреба от този модел който съм показал, но цените са около 500 и повече Евро, което си е пак значителна сума.
И още един вариант е гърне от М-ка и те се намират на долу горе нормални цени. Не съм чувал на живо такова на 540-ка, но предполагам няма да е лош звука, съдейки от клиповете из нета.

Някъде из други теми тук съм писал за какво е задъненото гърне (резонатора) и какво се получава след премахването му (това което описах по-горе). И както казах въпрос на вкус. Но както е направил колегата PeReZ и аз се замислям да си възтановя оригиналната генерация и в последствие да се замени само крайното гърне и това според мен е най удачния вариант.
Eisenmann-а е доста тих когато се кара нормално и се "отпушва" като се смачка двигателя. Чувал съм го на живо на 540-ка и ми е направило впечатление. Намират се и втора употреба от този модел който съм показал, но цените са около 500 и повече Евро, което си е пак значителна сума.
И още един вариант е гърне от М-ка и те се намират на долу горе нормални цени. Не съм чувал на живо такова на 540-ка, но предполагам няма да е лош звука, съдейки от клиповете из нета.
Re: Генерация 540/535
Миналата година имах сиво 540 с Айзенман и звучеше перфектно,с леко каране си беше тиха...сега е някъде в София,бих му купил генерацията :-D
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани