От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
Здравейте колеги, минах на Лед стопове и понеже стоповете леко премигват реших да сменя лайт модула който е версия 2(работи без проблем) към 3. Първо взех един който беше 3 (не записах номера, бял етикет) . Майстора който го кодира след като смени шасито,километрите и направи настройките както ги исках се оказа че нямам мигачи и дълги.
Откачихме акумулатора и изчакахме, закачихме го и пак не работеха. Сложихме стария модул - всичко работи. Решихме да кодираме стария ми модул и да махнем "колд" чека на стоповете - греда, не може да се кодира оригиналния модул...
Смених модула с друг - жълт етикет 6908466 - III - A - пак същото, няма мигачи и дълги...
Някакви идеи защо така?
"Майстора" работи с БМВ скенер - ако има някакво значение
П.С.: Опитах се да намеря тема и пост с проблем която моят, но не успях
Откачихме акумулатора и изчакахме, закачихме го и пак не работеха. Сложихме стария модул - всичко работи. Решихме да кодираме стария ми модул и да махнем "колд" чека на стоповете - греда, не може да се кодира оригиналния модул...
Смених модула с друг - жълт етикет 6908466 - III - A - пак същото, няма мигачи и дълги...
Някакви идеи защо така?
"Майстора" работи с БМВ скенер - ако има някакво значение
П.С.: Опитах се да намеря тема и пост с проблем която моят, но не успях

Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
След март 1999-та от БМВ сменят кормилната конзола, както и лоста за мигачи.
Модулът, който монтираш, е настроен за кола с новите лостчета, а твоята кола е със старите и заради това са ти изчезнали дългите и мигачите от таблото, иначе навън си светят и мигат.
С БМВ скенер, за съжаление, това не може да се оправи, така че ще ти трябва NCS Expert или DIS, но аз мисля, че най-бързо и лесно е с НЦС.
Или трябва да кодираш новия модул "по колата", или трябва да направиш следната настройка:
1. С НЦС Експерт му променяте следната опция:
LENKSTOCKSCHALTER_ANALOG
от "aktiv"
на "nicht_aktiv"
2. Сменяте рамата на новия модул, за да не свети точката на таблото. Това става с НЦС експерт, но по-лесно ще ви бъде с БМВ скенера и процедурата е следната.
Влизаш в новия лайтмодул, отваряш Programming -> Write FGSTNR и въвеждаш последните 7 символа от рамата (VIN) на твоята кола.
Това е. Успех!
Модулът, който монтираш, е настроен за кола с новите лостчета, а твоята кола е със старите и заради това са ти изчезнали дългите и мигачите от таблото, иначе навън си светят и мигат.
С БМВ скенер, за съжаление, това не може да се оправи, така че ще ти трябва NCS Expert или DIS, но аз мисля, че най-бързо и лесно е с НЦС.
Или трябва да кодираш новия модул "по колата", или трябва да направиш следната настройка:
1. С НЦС Експерт му променяте следната опция:
LENKSTOCKSCHALTER_ANALOG
от "aktiv"
на "nicht_aktiv"
2. Сменяте рамата на новия модул, за да не свети точката на таблото. Това става с НЦС експерт, но по-лесно ще ви бъде с БМВ скенера и процедурата е следната.
Влизаш в новия лайтмодул, отваряш Programming -> Write FGSTNR и въвеждаш последните 7 символа от рамата (VIN) на твоята кола.
Това е. Успех!
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
Благодаря за отговоря.
В Кюстендил никой не работи с НЦС, ще трябва да търся някой друг да ми свърши работа...
Мигачи и дълги, нямам не само на таблото но и отвън на колата

В Кюстендил никой не работи с НЦС, ще трябва да търся някой друг да ми свърши работа...
Мигачи и дълги, нямам не само на таблото но и отвън на колата

- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
за мигачите и дългите - кодирайте модула (вина и километрите).Даже и само вин-а да смениш ще стане. И си става със скенера.(Перез даже ти ми смени километрите, че с диса не намерих тая опция)
Ако ще идваш на събора, пиши на лс да те кодираме
Ако ще идваш на събора, пиши на лс да те кодираме

Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
Не, колега, не става само със смяна на ВИН и на километрите, а трябва да се кодира въпросната опция, която съм описал горе.
Както и да е, спор да има.
Както и да е, спор да има.
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
Ако говорим за лед-а съм съгласен. Аз гояорих за дългите и мигачите 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
Challenger написа:Ако говорим за лед-а съм съгласен. Аз гояорих за дългите и мигачите
Ела да ти покажа на моята кола, как със скенера няма да стане това, за което говориш. Ако искаш и на бас може да се хванем.
Колегата PeReZ го е обяснил много точно. Само ще допълня, че с ДИС става по-лесно, защото софтуерът ще кодира модула по подразбиране за колата, на която е монтиран без да се налагат някакви специфични или допълнителни настройки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: От лайт модул 2 към 3 - няма мигачи и дълги
... НЦС също може да уеднаквява SA-то когато прочетеш модул който не е от тази кола, не е нужно да се правинищо, просто се изчита сменения модул и НЦС го коригира. . Не помня само по дефаулт ли така си беше или аз като му рових в опциите го пуснах.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани