Е39 530dA газ/дизел

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.10.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39 530d

Е39 530dA газ/дизел

Мнение от r0shli0 » 26 Яну 2017, 22:42

Здравейте колеги :) Наскоро разбрах,че може да се монтира газова уредба на дизелов двигател.
Искам да попитам какви са + и -? Дали някой има монтирана такава.
Разбрах,че разхода е доста по-малък а мощността е повишена.
Каква е цената?
Колата ми е bmw e39 530dA 193 hp.
Благодаря предварително 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 28.04.2016

Re: Е39 530dA газ/дизел

Мнение от RadkoPower » 31 Яну 2017, 18:42

Чувал съм легенди от сорта на 20-30% по-малък разход и спирало да пуши и трака. Лично съм виждал Мергел 124 дизел с пропан и наистина беше по тих от други на място. Но аз лично никога не бих го направил на М57Д30. Всички знаем как върви и колко харчи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Е39 530dA газ/дизел

Мнение от dak » 02 Фев 2017, 18:17

Мисля , че може само метан да се лози но не съм мн. сигурен :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Е39 530dA газ/дизел

Мнение от turbonetic » 02 Фев 2017, 20:22

Служебната ни КИА е такава газ/дизел мисля,че до 2000 оборота върви на дизел след това обръща на газ! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Е39 530dA газ/дизел

Мнение от stefan_suny » 04 Фев 2017, 0:20

turbonetic написа:Служебната ни КИА е такава газ/дизел мисля,че до 2000 оборота върви на дизел след това обръща на газ! :mhihi:

Ако беше така още при първото подаване на газ двигателя щеше да се пръсне.... няма вариант дизел да се кара само на газ, газта при всички случаи ще детонира доста преди ГМТ.

Има такива системи, но отговора на въпроса е в самия въпрос - щом не са масови, колко да са ефективни....\малка аналогия с водородните клетки :mhihi: \
Принципно се смесва около 20-30% пропан-бутан с 70-80% нафта, ефекта е леко подобряване на изгарянето на нафтата и понижаване разходите за гориво\заради евтиния пропан-бутан\. Минусите - системата е скъпа, изисква хубави дюзи за да дозират точно и специализиран компютър, който да управлява всичко. В България не знам някой да се занимава професионално с такива системи, чувал съм само за няколко случая на ентусиасти. Системите са изкючително трудни за настройка, защото през газовия компютър се прекарват сигналите от дебитомер\температура\мап и трябва да се направят съответните им корекции за да се лъже дизеловия компютър и да намали подаването на нафта, за да може да се пусне и газта, което за мен е истински възможно само на стенд\дино\ и доста продължителни тестове и настройки във всички режими. В крайна сметка като дръпнеш чертата накрая не се знае камила ли ще е, камилар ли \а може би се знае :mhihi: \

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook