Как са 5 чките на снега?:))

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Как са 5 чките на снега?:))

Мнение от Dirty M5 driveR » 23 Яну 2017, 18:53

andy написа:А моята включа ли DTC ВИНАГИ ми върти и двете гуми. Изключено ли е, т.е изгаснала лампа прехвърля ту лява ту дясна.


При теб мисля, че вече я има функцията e-diff - със спирачките се имитира диференциал с ограничено приплъзване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: Как са 5 чките на снега?:))

Мнение от Pavlinius » 24 Яну 2017, 16:44

Dirty M5 driveR написа:
andy написа:А моята включа ли DTC ВИНАГИ ми върти и двете гуми. Изключено ли е, т.е изгаснала лампа прехвърля ту лява ту дясна.


При теб мисля, че вече я има функцията e-diff - със спирачките се имитира диференциал с ограничено приплъзване.


Това го има и при нашите бангии. Колко е ефективно е друг въпрос. При мен работи, които сцеплението на двете гуми е горе долу еднакво. Ако едната е на лед а другата на асфалт и трябва да изкачиш бабуна/камък/пряспа не сработва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Как са 5 чките на снега?:))

Мнение от Elesar74 » 25 Яну 2017, 10:11

Онзи ден вечерта паркирам колата, където винаги си паркирам, мястото е снежно и хлъзгаво, не е на асфалт. Отивам вчера сутринта да тръгвам за работа и макината върти гуми, не ще да излезе. Слязох да видя, окопала се с едната гума. Угасих я, пак я запалих, вкл. half mode на DSC-то и излязох. Един комшия тъкмо се беше засилил да бута.:D
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Димитровград / Хасково
Пол: Мъж

Re: Как са 5 чките на снега?:))

Мнение от uBaH » 25 Яну 2017, 15:36

Много време не бях отварял Форума и днес гледам актуална тема :)
За пръв път чувам за half mode-a на ASC-то и определено ще го пробвам идните дни.

Малко встрани от основната тема, но как (ако изобщо има начин) си опазвате малките подкалници от съприкосновения с ледени буци и замръзнал сняг?
Аз няколко дни карах из Димитровград и Хасково и гледам на единия подкалник, "гумената" част (която виси под нивото на бронята) нацепена на няколко части :(
Карам с почти нови 205/60/16 Goodyear ultra grip 7+ зимни гуми и колата не е по-ниска от лятото, но явно мтех I окачването, с което е колата, ме прецаква през зимата.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook