M62b35 към m62b44

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: пазарджик

M62b35 към m62b44

Мнение от E36 320i » 05 Дек 2016, 13:51

Здравейте,обмислям преминаване от м62б35 към м62б44.А как стои и въпроса с м60б40,някой извършвал ли е въпросната манипулация или да е наясно дали предавателната кутия и диференциала стават?от личен опит знам,че има разлика в предавателните числа на е39 540 иа и 535иа ,но не знам дали от кутията,дали от диференциала.
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: M62b35 към m62b44

Мнение от gentata » 05 Дек 2016, 20:08

Скоростната кутия е друга, диференциала и той. Предполагам че би могла да се ползва инсталацията но компютъра трябва да е от 4.4. За М60 разликите стават много.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: пазарджик

Re: M62b35 към m62b44

Мнение от E36 320i » 07 Дек 2016, 13:51

Кутиите са еднакви,поне така разбрах 5ph24,а съм карал 4.4 с компютър от 3.5 и не намирах разлика с оригиналния компютър
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: M62b35 към m62b44

Мнение от gentata » 07 Дек 2016, 21:11

Според RealOEM кутиите за 535i (М62Б35) и 540i (М62Б44) са с различни парт номера и означения съответно A5S 440Z - SB и A5S 440Z - TB. Разликата между двете до колкото разбрах е в торк конвертора а май и в конструкцията на вентилите. Едната е предвидена да работи с диференциал 3.51 а другата с 2.81. Ето една тема в която говорят за разликите между двете кутии.
Но от всичко това излиза че това което си замислил би могло да стане без кой знае какви "заменки" и на първо време би тръгнало да "бръмчи" без проблеми но в последствие със сигурност ще има неща за доизглаждане, поне първото за което се досещам са високите работни обороти на двигателя заради предавателното отношение на диференциала и съответно завишения разход.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: пазарджик

Re: M62b35 към m62b44

Мнение от E36 320i » 20 Дек 2016, 13:11

В крайна сметка се заех със смяна на ангренаж на моя 3.5,обаче имам проблем с доставката на части,не знам дали тук е мястото за тази тема,но така и така съм почнал... та от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... lower_p_2/ ми трябват номер 14 и 15,понеже са пропуснали да ми ги поръчат при поръчжка на водачи,верига,картерна вентилация и така нататък,сега ми се налага да чакам до петък за тези болтове.След малко четене мисля,че на по-новите модели ,може би се има в предвид с ванос,се влага изцяло пластмасов водач на веригата,който е с въпросните болтове.Дали някой колега има налични такива от разглобен мотор ? Благодаря
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook