M62b35 към m62b44
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
M62b35 към m62b44
Здравейте,обмислям преминаване от м62б35 към м62б44.А как стои и въпроса с м60б40,някой извършвал ли е въпросната манипулация или да е наясно дали предавателната кутия и диференциала стават?от личен опит знам,че има разлика в предавателните числа на е39 540 иа и 535иа ,но не знам дали от кутията,дали от диференциала.
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62b35 към m62b44
Скоростната кутия е друга, диференциала и той. Предполагам че би могла да се ползва инсталацията но компютъра трябва да е от 4.4. За М60 разликите стават много.
Re: M62b35 към m62b44
Кутиите са еднакви,поне така разбрах 5ph24,а съм карал 4.4 с компютър от 3.5 и не намирах разлика с оригиналния компютър
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62b35 към m62b44
Според RealOEM кутиите за 535i (М62Б35) и 540i (М62Б44) са с различни парт номера и означения съответно A5S 440Z - SB и A5S 440Z - TB. Разликата между двете до колкото разбрах е в торк конвертора а май и в конструкцията на вентилите. Едната е предвидена да работи с диференциал 3.51 а другата с 2.81. Ето една тема в която говорят за разликите между двете кутии.
Но от всичко това излиза че това което си замислил би могло да стане без кой знае какви "заменки" и на първо време би тръгнало да "бръмчи" без проблеми но в последствие със сигурност ще има неща за доизглаждане, поне първото за което се досещам са високите работни обороти на двигателя заради предавателното отношение на диференциала и съответно завишения разход.
Но от всичко това излиза че това което си замислил би могло да стане без кой знае какви "заменки" и на първо време би тръгнало да "бръмчи" без проблеми но в последствие със сигурност ще има неща за доизглаждане, поне първото за което се досещам са високите работни обороти на двигателя заради предавателното отношение на диференциала и съответно завишения разход.
Re: M62b35 към m62b44
В крайна сметка се заех със смяна на ангренаж на моя 3.5,обаче имам проблем с доставката на части,не знам дали тук е мястото за тази тема,но така и така съм почнал... та от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... lower_p_2/ ми трябват номер 14 и 15,понеже са пропуснали да ми ги поръчат при поръчжка на водачи,верига,картерна вентилация и така нататък,сега ми се налага да чакам до петък за тези болтове.След малко четене мисля,че на по-новите модели ,може би се има в предвид с ванос,се влага изцяло пластмасов водач на веригата,който е с въпросните болтове.Дали някой колега има налични такива от разглобен мотор ? Благодаря
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани