530д - няма ток до помпата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
530д - няма ток до помпата
Здравейте колеги , потърсих из форума но не открих такъв странен проблем.
Става въпрос за следното: няма ток до помпата под шофиорската седалка.
Историята е следната.
Купих колата и веднага смених оригиналната защото беше тръгнала да си заминава - на пълна газ падаше почти до 3 бара.
после купих Starline и с нея нямаше ядове първите 4-5 месеца, после колата започна да не иска да запали веднъж , заслушах се и помпата не се чуваше.
На контакт един два пъти и помпата тръгваше и така да кажем в месеца веднъж-два се случваше. Сменихме я с нова така и пак по същия начин 3-4 месеца нямаше проблем и след това веднъж-два в месеца не иска да запали трябва 5 -10 пъти на контакт докъто тръгне , колата пали и няма ядове, до днес.
Патувах предния ден 600 км, днес си запали нормално спирам на работа и няма палене , помпата не се чува вече..
Нова помпа Bosch слагам и тя не тръгва от там всички бушони здрави, релето в багажника има ток на точните крачета при контакт идва ток дорелето, като върна контакта изчезва напрежението до релето.няма ток от там до самата помпа.
подавам ток на помпата с акомулатор отделно от инсталацията на колата помпата бръмва и запалва колата без никакъв проблем.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем , все едно кабелите след релето до помпата са скъсани някъде?
Става въпрос за следното: няма ток до помпата под шофиорската седалка.
Историята е следната.
Купих колата и веднага смених оригиналната защото беше тръгнала да си заминава - на пълна газ падаше почти до 3 бара.
после купих Starline и с нея нямаше ядове първите 4-5 месеца, после колата започна да не иска да запали веднъж , заслушах се и помпата не се чуваше.
На контакт един два пъти и помпата тръгваше и така да кажем в месеца веднъж-два се случваше. Сменихме я с нова така и пак по същия начин 3-4 месеца нямаше проблем и след това веднъж-два в месеца не иска да запали трябва 5 -10 пъти на контакт докъто тръгне , колата пали и няма ядове, до днес.
Патувах предния ден 600 км, днес си запали нормално спирам на работа и няма палене , помпата не се чува вече..
Нова помпа Bosch слагам и тя не тръгва от там всички бушони здрави, релето в багажника има ток на точните крачета при контакт идва ток дорелето, като върна контакта изчезва напрежението до релето.няма ток от там до самата помпа.
подавам ток на помпата с акомулатор отделно от инсталацията на колата помпата бръмва и запалва колата без никакъв проблем.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем , все едно кабелите след релето до помпата са скъсани някъде?
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: 530д - няма ток до помпата
Провери кабелите дали ше направят верига,прозвани ги 

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 530д - няма ток до помпата
Колега след релето заминава ток към помпата надоло... нямах мултицед да видя дали са ок или не ама щом след релето заминава ток освен да е прекъснат кабел макар че нз как ще стане?
- F1L
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Русе, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 193 к.с.
- Мечтае да кара: Със здраве
Re: 530д - няма ток до помпата
Релето винаги ли затваря веригата добре?
Ако са понагорели контактните пъпки може не винаги да прави хубав контакт. Пробвай с друго реле или захрани директно помпата през леглото на релето. Ако кабелите са добре, провери самата букса към помпата и/или буксата към релето.
Ако са понагорели контактните пъпки може не винаги да прави хубав контакт. Пробвай с друго реле или захрани директно помпата през леглото на релето. Ако кабелите са добре, провери самата букса към помпата и/или буксата към релето.
Re: 530д - няма ток до помпата
Прекъсват се,колега,и то на най неочакваните места. Сменили сте доста помпи,а те уж вършат една и съща работа и си приличат външно,но ако ги замерите с амперметъра ще видите,че големината на черпеният от тях ток има доста различни показания. Кабелите и те не са хомогенни по цялата си дължина.Причините са много,от фабричен дефект до това,че някой си е острил зъбите там.
Съветът ми е да си прекарате нови кабели от релето до помпата. Можете и да ги проверите старите с омметър,но проблемът е,че ако има прекъсване някъде трябва да го намерите къде е точно,защото омметъра може и да покаже връзка ,а помпата като натовари слабото място пак нищо да не стане.Успех!
Съветът ми е да си прекарате нови кабели от релето до помпата. Можете и да ги проверите старите с омметър,но проблемът е,че ако има прекъсване някъде трябва да го намерите къде е точно,защото омметъра може и да покаже връзка ,а помпата като натовари слабото място пак нищо да не стане.Успех!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 530д - няма ток до помпата
Ток до помпата под седалката минава през помпата в резервоара. Ако се изключи буксата на помпата в резервоара и колата няма да запали, защото не идва ток до помпата под седалката. Виж помпата в резервоара.

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 530д - няма ток до помпата
А ако тази помпа в резервоара си е отишла ще има ли ток до долната помпа под седалката?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 530д - няма ток до помпата
tarkalay написа:А ако тази помпа в резервоара си е отишла ще има ли ток до долната помпа под седалката?
зависи как си е заминала, в повечето случай като замине не е проблем и си има ток до помпата.
на мен ми се е случвало да окъси помпата и гореше бушона в багажника при което като й изключих буксата нямаше ток до долната помпа (колата не палеше) при което с мост между крачетата на буксата на помпата в резервоара колата запали и се прибрахме от път.

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 530д - няма ток до помпата
Всички бушони са здрави ?
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530д - няма ток до помпата
Заглавие: 530д - няма ток до помпата
Колега , извинявай за off-а но ... след като смени помпата колата тръгна ли повече ? Питам защото моята помпа при пълна газ пада на 3 бара но нямам оплаквания от колата . Така е от 4 години.
tarkalay написа:Здравейте колеги , потърсих из форума но не открих такъв странен проблем.
Става въпрос за следното: няма ток до помпата под шофиорската седалка.
Историята е следната.
Купих колата и веднага смених оригиналната защото беше тръгнала да си заминава - на пълна газ падаше почти до 3 бара.
Колега , извинявай за off-а но ... след като смени помпата колата тръгна ли повече ? Питам защото моята помпа при пълна газ пада на 3 бара но нямам оплаквания от колата . Така е от 4 години.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани