Въпрос за реле
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпрос за реле
Не е нормално да се държи и едното и другото така. Най-лесното което може да се направи че да се разбере къде е проблема е да се разкачи от буксите първо нав. комп и да се види спи ли тази кола или не.
Как ги мериш тези 12V при разкачена минусова клема на акумулатора - спрямо корпуса (шасито) на колата или спрямо минуса на акумулатора?
Към тези модули в багажника има постоянен "+" и плюс, който се подава след включване на 1-ва позиция на ключа когато трябва да тръгне музиката. Този плюс се комутира от релето K3 Unloader relay terminal R
Но ако има проблем с това реле едва ли ще са включени само тези неща за които казваш.
Как ги мериш тези 12V при разкачена минусова клема на акумулатора - спрямо корпуса (шасито) на колата или спрямо минуса на акумулатора?
Към тези модули в багажника има постоянен "+" и плюс, който се подава след включване на 1-ва позиция на ключа когато трябва да тръгне музиката. Този плюс се комутира от релето K3 Unloader relay terminal R
Но ако има проблем с това реле едва ли ще са включени само тези неща за които казваш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани