m62b35 картерна вентилация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
m62b35 картерна вентилация
Здравейте,някой може ли да ми каже каква е ролята на Vent pipe от схемата : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1537
защото като тръгнах да сменявам мембраната от зад видях,че тръбата липсва,явно и преди това някой е бърникал нещо.Та въпроса ми е каква е ролята на тръбата,как работи и ако продължа да карам без нея какви са последствията?
защото като тръгнах да сменявам мембраната от зад видях,че тръбата липсва,явно и преди това някой е бърникал нещо.Та въпроса ми е каква е ролята на тръбата,как работи и ако продължа да карам без нея какви са последствията?
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
Re: m62b35 картерна вентилация
В тази тема има снимки, чрез които ще добиеш представа какво представлява самата тръба и какъв отвор има още в самото й начало (от страната на клапана за картерни газове): http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -important! (това, че говорят за М60 да не те притеснява, на същия принцип е).
Според мен, отворът е за да може оттам да се стичат събралите се капки масло, идващи с картерните газове, а самите картерни газове да отиват по-близо до дроселовата клапа, откъдето идва въздушния поток.
Идеята е, че иначе газовете щяха да се засмукват само от най-близките цилиндри и това да повлияе на баланса в смесообразуването, понеже все пак говорим за бедни на кислород картерни газове.
Винаги съм си я монтирал на място, когато съм свалял разглобявал или сменял нещо, но иначе залагам на твърдението, че няма да има осезаема разлика или проблем да караш без нея.
Според мен, отворът е за да може оттам да се стичат събралите се капки масло, идващи с картерните газове, а самите картерни газове да отиват по-близо до дроселовата клапа, откъдето идва въздушния поток.
Идеята е, че иначе газовете щяха да се засмукват само от най-близките цилиндри и това да повлияе на баланса в смесообразуването, понеже все пак говорим за бедни на кислород картерни газове.
Винаги съм си я монтирал на място, когато съм свалял разглобявал или сменял нещо, но иначе залагам на твърдението, че няма да има осезаема разлика или проблем да караш без нея.
Re: m62b35 картерна вентилация
Благодаря за бързия отговор,колега,да те питам и друго : след смяната ( Вайко ) се чува леко свистене,при работещ мотор тръгвам да отвивам капачката на маслото и усещам как ваккум я държи ,с леко усилие я вдигам и свистенето изчезва.Зимата имах 540,на него също смених мембраната и по груб спомен мисля,че го нямаше това свистене след смяната.Как трябва да е ?
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: m62b35 картерна вентилация
Поне при мен като беше заминал клапана за картерните газове имаше този странен вакуум и се чуваше свистене, направо си свиреше
като тромпет. Като се отвори капачката за маслото или се извади щеката и спираше този звук. Със смяната на клапана всичко се оправи.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: m62b35 картерна вентилация
За това се слага само оригинален клапан за картерна вентилация- има доста примери във форума с двойна смяна.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани