Поставяне на ел. салон с подгрев
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Поставяне на ел. салон с подгрев
От известно време смятам да си подменя обикновенния салон на Е39-тката с такъв който е ел. и има и подгрев. Интересува ме процедурата за тази интервенция колко сложна може да е и какво трябва да се направи.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Поставяне на ел. салон с подгрев
конзола или бутони за подгрев, малко окабеляване до всяка седалка, бушони, гнезда и са готови
има тема някъде. може да се поразтърсиш с търсачката
има тема някъде. може да се поразтърсиш с търсачката
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Поставяне на ел. салон с подгрев
Намерих темата но тя беше за подгрев при е46. Ако е само окабеляване то тогава целият товар трябва да се поема от копчето което регулира степените. Според мен трябва да има някакво реле или модул. А ел задвижването на седалките само ток ли му трябва или има и там някакъв управляващ модул?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Поставяне на ел. салон с подгрев
при старите копчета имаш + който влиза в копчето и после отива към реотана
при конзолата която е при по-новите коли пак имаш един доста дебел + захранващ самата конзола и съответно по един излизащ + към всяка седалка.
на по-стария вариянт кабелите са по тънки и ако сложиш например рекаро салон може да понатовариш този пин на копчето
на по-новите правят тези пинве по големи плоски за да се избегне това
ел задвижването са маса и + пак доста дебели до всяка седалка.
модули няма, а управлението е от самите бутони. там има и платка предполагам.. има едно силово реле, но няма нужда да се занимаваш да го правиш.. сложено е за да не са активни седалките след опредлено време когато напуснеш колата
моята съм я направил без него, с два изведени постоянни +. гнезда има свободни. аз съм си изкарал нов предпазител в кутията под пасажерската седалка, по високо амперов и от него съм захранил две гнезда за лява и дясна седалка с по един бушн за всяка..
има и п-бъс за паметта.
ако има и ел кормилна конзола е малко по-сложно, но пак се прави.. и не е кой знае какво
ето линк за конзолата: http://forum.bmw5.co.uk/topic/63956-diy ... ric-blind/
това е стаия модел
при конзолата която е при по-новите коли пак имаш един доста дебел + захранващ самата конзола и съответно по един излизащ + към всяка седалка.
на по-стария вариянт кабелите са по тънки и ако сложиш например рекаро салон може да понатовариш този пин на копчето
на по-новите правят тези пинве по големи плоски за да се избегне това
ел задвижването са маса и + пак доста дебели до всяка седалка.
модули няма, а управлението е от самите бутони. там има и платка предполагам.. има едно силово реле, но няма нужда да се занимаваш да го правиш.. сложено е за да не са активни седалките след опредлено време когато напуснеш колата
моята съм я направил без него, с два изведени постоянни +. гнезда има свободни. аз съм си изкарал нов предпазител в кутията под пасажерската седалка, по високо амперов и от него съм захранил две гнезда за лява и дясна седалка с по един бушн за всяка..
има и п-бъс за паметта.
ако има и ел кормилна конзола е малко по-сложно, но пак се прави.. и не е кой знае какво
ето линк за конзолата: http://forum.bmw5.co.uk/topic/63956-diy ... ric-blind/
това е стаия модел
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани