От стар модел към нов контактен ключ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Не работи отключването или не пали? Махна ли стария чип? Направи ли мост както е показал колегата, да не би от това да е?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
не го приема ГМ модула за дистанционно отваряне
кодирам наличния ми ключ и след това опитвам да добавя ромбовидния но не става ..
добавих трети от старите дори от Е36 цата ми за да се уверя че систеамта приема още но когато опитам с новия модел не се получава нищо. мерих му батерията и е 3.02 волта, имам още един разглобен ромбовиден и него не го иска
възможно ли е да е по стара системата? моето Е39 е 97' приемника ми е в огледалото и е с оригинална аларма
кодирам наличния ми ключ и след това опитвам да добавя ромбовидния но не става ..
добавих трети от старите дори от Е36 цата ми за да се уверя че систеамта приема още но когато опитам с новия модел не се получава нищо. мерих му батерията и е 3.02 волта, имам още един разглобен ромбовиден и него не го иска

възможно ли е да е по стара системата? моето Е39 е 97' приемника ми е в огледалото и е с оригинална аларма
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
ares2 написа:добавих трети от старите дори от Е36 цата ми
Колега, трети ключ няма как да добавиш, защото това на практика не е възможно - колата може да "приеме" едновременно не повече от два ключа! Тук говорим само и единствено за дистанционните функции, а не за ключове за запалване. По принцип няма причина колата да не може да работи с два ключа без значение, дали и двата са от един модел или са различни. Предполагам отчиташ факта, че двата ключа трябва да се обучат веднага един след друг, за да работят едновременно на един и същ автомобил.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
да това правя, но колата приема само стария модел. имам няколко за тест и от новите и от по старите.. найстина приема само два както казваш.. под трети имах предвид че бях обучил един вече за да отваря но той не работеше след като на негово място регистрирах друг.
може ли пък да имам два повредени ромбовидни ключа..
може ли пък да имам два повредени ромбовидни ключа..

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
От каква кола ти е ключа? Пробва ли го преди да го вземеш? Има едни от по новите коли които работят на различна честота.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Колеги, по тази тема имам много интересен случай.
Моята кола е 528 1998ма, имах само един от старите ключове, но исках да си направя и втори.Направих втори, нарязан, с трансподер и всичко, за да пали.По-късно си намерих и платка, махнах нейния евс трансподер, но колата ми не искаше да се обучи с нея както се обучават обикновено.Зарязах я вкъщи с ключа.Наскоро започнах да имам проблеми с 1вия ми ключ, и то само с копчето за отключване.Другите 2 работеха 100 от 100 опита.Установих, че когато ГМ-а заспи ( около 10на минути при напълно затворена кола, дори и отключена ) или тамън съм загасил колата, мога да заключа с дистанционното, но отключа ли, веднага след това не мога пак с копчето да заключвам.Трябва с ключа да заключвам, но багажник и откл винаги работят...
Реших да опитам да обуча пак платката на ромбоидния си ключ и този път стана, но нямах и другия ключ с мен, за да го навържа и него след това.Веднага започнах да имам същия проблем само с копчето за заключване.Мерих батерията, не е от нея (а и втори ключ прави еднакъв проблем), смених ГМ-а със същия такъв, с празен МАН файл, и пак се обучи само веднъж ключа, и отново на 10минути по веднъж мога да заключвам или след шофиране като спра.
Някой има ли представа към кое мога да се насоча, за да проверя какво се случва ?
Искам да имам 2 ключа, които да работят.Колебая се дали шофьорската ключалка не залепва в едно от двете положения, и да бъзика цялата схема...
Как мога да разбера дали колата е със заводска аларма ?
Под бушонното табло намирам правоъгълна букса, която отива напред към пищялката, която е за десния фар.
Моята кола е 528 1998ма, имах само един от старите ключове, но исках да си направя и втори.Направих втори, нарязан, с трансподер и всичко, за да пали.По-късно си намерих и платка, махнах нейния евс трансподер, но колата ми не искаше да се обучи с нея както се обучават обикновено.Зарязах я вкъщи с ключа.Наскоро започнах да имам проблеми с 1вия ми ключ, и то само с копчето за отключване.Другите 2 работеха 100 от 100 опита.Установих, че когато ГМ-а заспи ( около 10на минути при напълно затворена кола, дори и отключена ) или тамън съм загасил колата, мога да заключа с дистанционното, но отключа ли, веднага след това не мога пак с копчето да заключвам.Трябва с ключа да заключвам, но багажник и откл винаги работят...
Реших да опитам да обуча пак платката на ромбоидния си ключ и този път стана, но нямах и другия ключ с мен, за да го навържа и него след това.Веднага започнах да имам същия проблем само с копчето за заключване.Мерих батерията, не е от нея (а и втори ключ прави еднакъв проблем), смених ГМ-а със същия такъв, с празен МАН файл, и пак се обучи само веднъж ключа, и отново на 10минути по веднъж мога да заключвам или след шофиране като спра.
Някой има ли представа към кое мога да се насоча, за да проверя какво се случва ?
Искам да имам 2 ключа, които да работят.Колебая се дали шофьорската ключалка не залепва в едно от двете положения, и да бъзика цялата схема...
Как мога да разбера дали колата е със заводска аларма ?
Под бушонното табло намирам правоъгълна букса, която отива напред към пищялката, която е за десния фар.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
единия е от Е46 а другият от Е39.
единия заработи днес. оказа се, че се е разлепило нещо на платката
батерията ми дава 2.98 като я меря но заключва когато си иска..
равносметката е ,че тези ключове са тотален боклук на фона на по стария модел
единия заработи днес. оказа се, че се е разлепило нещо на платката
батерията ми дава 2.98 като я меря но заключва когато си иска..
равносметката е ,че тези ключове са тотален боклук на фона на по стария модел

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Аз взех от Е46 и работи без грешка, може да си попаднал на кофти ключ или при разлепянето да си засегнал някой елемент. На моя батерията в момента е около 2.84 и даже хваща отдалеч.

Re: От стар модел към нов контактен ключ?
След няколко поредни проблема с оригинални, но все пак 15 годишни платки, преди година аз минах на китайска платка за ромбоиден ключ и съм много по-доволен. Не се зарежда от патрона, но моята кола така или иначе не зарежда. Хубавото е, че са с нормални батерии, които са по-лесно откриваеми и сменяеми. Откакто го ползвам не се е налагала смяна на батерия. Другият плюс е, че хваща от доста по-далеч.
Обучението си му е като на фабричния, няма разлика.
Обучението си му е като на фабричния, няма разлика.
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани