Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к.с.)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Ми моята по талон е пройзводство 01.99, а по вин навсякъде и вин декодер и рйал оем 09.99.Как става така и съм със старият филтър.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Е то е нормално като си 99, да си със стария филтър - вграждането на новия започва от 03.2000... Колегата, дето е с новия и колата му е 99, при справка по ВИН излиза, че е със стария филтър...
Другото си му е както трябва - автомат с един термостат и без вихрови клапи... 


Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Е само аз ли съм с такава каращисана
Няма ли и други с 184 с този филтър

Няма ли и други с 184 с този филтър
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
hummer написа:Е само аз ли съм с такава каращисана![]()
Няма ли и други с 184 с този филтър
То другите работи са си ти наред, само горивният филтър ти излиза старият. Иначе пеперудите започват за автоматите от 03.2000г., а термостатът за ЕГР започва за автоматите от 08.2000г. Аз съм 03.2000г. - с клапи и без втори термостат. Ръчните кутии нямат такива доработки...

49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани