M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
mitaka21 написа:А някой може ли да сподели като цени и откъде могат да се поръчат гарнитури, лагери, сегменти. Марки нещо? Колко излиза едно пълно обслужване на главата? Знам че не ми е много уместен въпроса, но ме чака основен ремонт и да се приготвя.
Преди повече от 2 години ми излезе обслужването на главата 350 лв. Снимка за пукнатини, шлайф, гумички, пасване на клапани, имаше 2-3 клапана за смяна.
А за части, ако я оставяш в сервиз те си имат хора, с които работят и ползват не лоши отстъпки.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
На мен тази цена ми я казаха като в нея включват водачи на изпускателните клапани, легла, гумички, напасване, шлайф и мивка.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
От къде може да влиза масло в колекторите, освен клапана за картерните газове?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
при мен лично от там беше влязоло доста. смених клапана с нов, измих колектора и се оправи всичко
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Само с каране, ще се изчисти ли колектора? Не че няма да го изчистя, но да не го разбутвам напразно. (Изолирах клапана, може би гори една идея по- малко масло.) Днес ще оставя колата пред сервиза и утре сутринта ще мерим компресия, ще напиша резултатите.
Възможно ли е да гори масло от заминаваща гарнитура?
Благодаря!
Възможно ли е да гори масло от заминаваща гарнитура?
Благодаря!

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
от гумичките гори много масло като се опекат
ако копмресията е ок (в което почти не се съмнявам) се замисли за смяна на тях
разкопчават се двата вала и се сменят.. около лев за брой е за гумичка
ако копмресията е ок (в което почти не се съмнявам) се замисли за смяна на тях
разкопчават се двата вала и се сменят.. около лев за брой е за гумичка
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Преди 2 дена взех главата от ремонт, гумички, водачи на изпускателните клапани, шлайф -0.20, и напасване. Измерих цилиндрите интересното е че и 6те ги измерих 83.95, а буталата ги дават 84, странно, но както и да е може аз да съм ги мерил грешно.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Здравейте, май не е нормално престилката на буталуто да е износена така
От другата страна е по- малко.

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани