M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от dan-dam » 20 Юли 2016, 15:28

mitaka21 написа:А някой може ли да сподели като цени и откъде могат да се поръчат гарнитури, лагери, сегменти. Марки нещо? Колко излиза едно пълно обслужване на главата? Знам че не ми е много уместен въпроса, но ме чака основен ремонт и да се приготвя. :|

Преди повече от 2 години ми излезе обслужването на главата 350 лв. Снимка за пукнатини, шлайф, гумички, пасване на клапани, имаше 2-3 клапана за смяна.
А за части, ако я оставяш в сервиз те си имат хора, с които работят и ползват не лоши отстъпки.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 20 Юли 2016, 17:56

На мен тази цена ми я казаха като в нея включват водачи на изпускателните клапани, легла, гумички, напасване, шлайф и мивка.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 22 Юли 2016, 7:54

От къде може да влиза масло в колекторите, освен клапана за картерните газове?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от ares2 » 22 Юли 2016, 10:42

при мен лично от там беше влязоло доста. смених клапана с нов, измих колектора и се оправи всичко
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 22 Юли 2016, 12:17

Само с каране, ще се изчисти ли колектора? Не че няма да го изчистя, но да не го разбутвам напразно. (Изолирах клапана, може би гори една идея по- малко масло.) Днес ще оставя колата пред сервиза и утре сутринта ще мерим компресия, ще напиша резултатите.
Възможно ли е да гори масло от заминаваща гарнитура?
Благодаря! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от ares2 » 24 Юли 2016, 22:49

от гумичките гори много масло като се опекат
ако копмресията е ок (в което почти не се съмнявам) се замисли за смяна на тях
разкопчават се двата вала и се сменят.. около лев за брой е за гумичка
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 05 Авг 2016, 13:47

Преди 2 дена взех главата от ремонт, гумички, водачи на изпускателните клапани, шлайф -0.20, и напасване. Измерих цилиндрите интересното е че и 6те ги измерих 83.95, а буталата ги дават 84, странно, но както и да е може аз да съм ги мерил грешно.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 14 Авг 2016, 19:49

Здравейте, май не е нормално престилката на буталуто да е износена така Изображение От другата страна е по- малко.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook