Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
dvg7 написа:Колеги на зет ми са му казали, а и аз проверих няма нова на алтернативен производител и цената и е 700 - 710 лева.
Ако някой знае коя фирма ги предлага на 400 да казва.
Друга перка с три кабелна букса става ли, защото намерих една с № BMW 64.548 380 781 дали ще стане.
Този номер нито в realoem, нито в дару излиза но го намерих в един друг саит и се оказва, че е само за Touring моделите, но аз не мисля, че перкта за touring и sedan е различна.
5 Touring (E39) 1997/01 - 2004/05 (Part:64 54 8 380 781, Radiator Fan )
5 Touring (E39) 520 i 1999-04-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 520 iM52B(206S4) 1997-01-01 2000-09-01
5 Touring (E39) 520 iM54B22 2000-09-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 523 iM52B25(Vanos) 1997-01-01 2000-09-01
5 Touring (E39) 525 iM54(256S5) 2000-09-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 528 iM52B28 1997-01-01 2000-09-01
5 Touring (E39) 530 iM54(306S3) 2000-09-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 540 iM62B44 1997-01-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 520 dM47D20 2000-02-01 2003-09-01
5 Touring (E39) 525 dM57(256D1) 2000-02-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 525 tdsM51D25(Inter.) 1997-03-01 2004-05-01
5 Touring (E39) 530 dM57D30 1998-08-01 2000-09-01
5 Touring (E39) 530 dM57D30 2000-09-01 2004-05-01
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Ами колега и аз си мисля, че не трябва да има разлика между перките за touring и sedan моделите, но не знам пък зщо не съвпадат номерата и да ги дават като взаимозаменяеми (инженерите на БМВ може би знаят точния отговор, но не казват).
Всеки които има информация, относно въпросните перки дали са взаимозаменяеми, да казва приемам и съвети, и оферти
Поздрави на всички
Всеки които има информация, относно въпросните перки дали са взаимозаменяеми, да казва приемам и съвети, и оферти
Поздрави на всички
- Стоян 1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
извинявам се на колегата че пиша в неговата тема,но и аз имам поблем с перката
буксата ми е с 3 кабела,а в перката влизат 2,но преди това преминават през едн кутийка
bosh cartronik
след дълго ровене се установи че това е резисторен блок от Е46,
като взех колата тази перка не работеше и сега реших да е оправя,като пусна ток само на перката си работи
трите кабела от колата си имат постоянен ток на двата по дебели,а на по тънкия около 5волта
този резистор дали е съвместим с моята кола,и изобщо тази перка може ли да се подкара с резистор
буксата ми е с 3 кабела,а в перката влизат 2,но преди това преминават през едн кутийка
bosh cartronik
след дълго ровене се установи че това е резисторен блок от Е46,
като взех колата тази перка не работеше и сега реших да е оправя,като пусна ток само на перката си работи
трите кабела от колата си имат постоянен ток на двата по дебели,а на по тънкия около 5волта
този резистор дали е съвместим с моята кола,и изобщо тази перка може ли да се подкара с резистор
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
[quote="omegaart"]м/у 100 и 150 лв струва тая перка и не е никак "специална" , даже има хора дето си ремонтират ел. моторите за 50-60лв и си свиркат после.
аз закарах мойта перка от е39 97 бензин на един майстор да пренавие ротора на перката , понеже вътре беше пълно с ръжда и едвам се въртеше , а майстора неможа да го отвори даже , щото било капсуловано ...
аз закарах мойта перка от е39 97 бензин на един майстор да пренавие ротора на перката , понеже вътре беше пълно с ръжда и едвам се въртеше , а майстора неможа да го отвори даже , щото било капсуловано ...
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
А във вентилатора само два кабела ли влизат или има и трети? Ако са само два, вентилатора е от типа с резисторите. Инсталацията на колата е за вентилатор без резистори. Директно без да се преправя инсталацията ако се закачи вентилатор предвиден за работа с резисторен блок (4-те пина) на трипроводната инсталация (3-те пина) ще заработи на най-високата степен. Тъй като на двата дебели кабела има постоянно +12V и маса а третия е управлението (ШИМ управлява се от компа на двигателя). При теб явно са имали наличен вентилатор за 4-те пина и за да тръгне някак си (за продажбата да речем но явно се е проточила
) на трипроводната инсталация са му боднали този резисторен блок от 46-ца. Ако не е преправяна нещо инсталацията най-вероятно вентилатора е работил постоянно (с понижена мощност заради наличието на този резисторен блок) щом е на контакт колата независимо от това дали работи климатроник или пък от температурата на двигателя.



- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Момчета знаете ли дали самата перка подлежи на смяна- в смисъл само вентилаторът?
Понеже вчера ми се разлетя на парчета перката, а моторчето си е ок- върти си.
Та мисълта ми е да сменя само вентилатора, виждам че по средата се захваща с нещо като болт, ама знам ли
Понеже вчера ми се разлетя на парчета перката, а моторчето си е ок- върти си.
Та мисълта ми е да сменя само вентилатора, виждам че по средата се захваща с нещо като болт, ама знам ли

rwd фен
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Нещото като болт е за да завъртиш оста спрямо перката. Има три улея с жлеб, в които се закача перката към оста -> като я разгледаш ще разбереш. За разглобяване трябва чрез този болт да завъртиш оста в посока, обратна на въртенето на перката, докато държиш самата перка да не мърда. Щом моторът ти е здрав, перка мисля че лесно ще си намериш - от вентилатор с дефектен мотор.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Дори имам в гаража една ,ако на някой му трябва 
ПРОДАДЕНА

ПРОДАДЕНА

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна hummer на 09 Авг 2016, 16:46, променена общо 3 пъти
- mishosokolov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.05.2016
- Местоположение: гр.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530д
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Здравейте Колеги ! От скоро съм с 530 д фейса комби и също иамх проблем с въпросната перка.Всичко по колата си работи , но като пусна климатика след 10 15 секунди перката почва много да шуми (направо гирултия).Спира след 20 сек и пак и така.Карах си месец и половина така и с доста инфо от форума реших да се заема.Перката ми е с четири кабела.С директен плюс и маса установих че ми работи само 3-та степен която е директно на мотора а 1 и 2 който минават през резисторите ги няма.Купих си резистори смених си ги и всичко си работи както трябва сега.Интересно ми е защо понякога като работи на място в жегата отново я чувам да се включва 3-та степен за 10 сек.С нов термостат съм колата повече от 93 градуса не съм я хващал да вдига.Перката работи само с пуснат климатик и преди и след ремонта.От теми в форума разбрах че 3-та степен е само за помощ на не смогващо виско или не работещо и много загрял мотор.Имам ли проблем ?
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем
Когато си купих колата беше с блокирала перка.Така са я направили от бмв че в нея винаги задържа вода,и не може да се оттича.Свалих я и се оказа че е пълна с ръжда,и имаше счупени магнити на статора.Капсулован е мотора,но разпробих нитовете и залепих с поксипол магнитите на мястото им.Пробих една малка дупка между магнитите за да се оттича водата.Цялата тази операция стана на терасата в апартамента
.Засега 3 година нямам проблеми с нея.

Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Ел. перка за климатик на Е39 проблем

- ето това имах предвид, като кандардисвах разни колеги да се помъчат да си поправят мотора с магнитите, дето "не се ремонтирал".
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани