EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Здравейте колеги,
Имам много гаден проблем. Имобилайзера много трудно разпознава трансподнера. Според INPAта ключа праща сигнал от ~3-4 см, но за да го разпознаят трябва да е допрян до антената на ключалката.
Много знаещ колега от форума ми помогна доста с експериментите и сме пробвали с 2ро EWS3, 2ра ключалкова антена, 3 транспондера, 14+ волта захранване на клемите до мотора.
В допълнение днес бях при електричари и ми изчистиха масата на мотора, като добавиха още една дебела жица до шасито. Нов алтернатор на 120 ампера.
Ако някой е имал подобен проблем или идеи какво да пробвам моля за съвети, чувството да не знаеш кога ще запали е доста неприятно![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
Имам много гаден проблем. Имобилайзера много трудно разпознава трансподнера. Според INPAта ключа праща сигнал от ~3-4 см, но за да го разпознаят трябва да е допрян до антената на ключалката.
Много знаещ колега от форума ми помогна доста с експериментите и сме пробвали с 2ро EWS3, 2ра ключалкова антена, 3 транспондера, 14+ волта захранване на клемите до мотора.
В допълнение днес бях при електричари и ми изчистиха масата на мотора, като добавиха още една дебела жица до шасито. Нов алтернатор на 120 ампера.
Ако някой е имал подобен проблем или идеи какво да пробвам моля за съвети, чувството да не знаеш кога ще запали е доста неприятно
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
Последна промяна s73r01d на 21 Ное 2015, 9:15, променена общо 1 път
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа
Купих чисто нова бобина от Дару и поведението е същото, но вече съм направил малко допълнителни тестове.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0703
Ако бобината N7 е поставена на ключалката N6, не разпознава дори чипа да е заварен за който и да е детайл.
Бобината N7 е напълно отделена от ключалката N6 и чипа е близко, EWS3ката рапознава ключа, но не и паролата.
Чипа е допрян до бобината която е отделена от ключалката, EWS3 идентифицира ключа и паролата, релето щрака, стартера върти и мога да запаля като пич![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0703
Ако бобината N7 е поставена на ключалката N6, не разпознава дори чипа да е заварен за който и да е детайл.
Бобината N7 е напълно отделена от ключалката N6 и чипа е близко, EWS3ката рапознава ключа, но не и паролата.
Чипа е допрян до бобината която е отделена от ключалката, EWS3 идентифицира ключа и паролата, релето щрака, стартера върти и мога да запаля като пич
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа
Оправих го, оказа се лоша връзка при буксата на бобината в кормилната конзола, пръскахме я със спрей с колегата, но очевидно не е било достатъчно. Докато се опитвах да замеря ток, напрежение, честота при бобината съм разтрил пиновете от вътрешната страна и когато я включих за да меря при имобилайзера всичко работеше като току що излязла от завода. Засича чипа от ~3 см разстояние не зависимо от положението му в пространството.
Утре ще ви постна пиновете на имобилайзера, че са ми на другия компютър.
Утре ще ви постна пиновете на имобилайзера, че са ми на другия компютър.
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа
Схема на кормилната конзола RealOEM:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0703
Пинове на EWS3:
1 : Към стартера
2 : От ключа N2 в схемата - на стартер
3 : От ключа N2 в схемата - на контакт
4 : Кода към DME
5 : Бобина на транспондера N7 в схемата
6 : P/N от автомата
7 : NOT USED
8 : NOT USED
9 : Маса ( GND - TERMINAL 31 )
10 : Перманентно захранване ( +12V - TERMINAL 30 )
11 : Допълнително захранване
12 : Бобина на транспондера N7 в схемата
13 : K-BUS2
Схема на кормилната конзола RealOEM:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0703
Оригинал:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1083782
http://www.transpondery.com/pinout_g...s3_pinout.html
1 : STARTER MOTOR
2 : IGNITION SWITCH - CRANK
3 : IGNITION SWITCH - INSTRUMENT PACK
4 : IMMOBILISATION CODED SIGNAL
5 : TRANSPONDER COIL
6 : PARK / NEUTRAL SIGNAL ( AUTO GEARBOX )
7 : NOT USED
8 : NOT USED
9 : GROUND ( GND - TERMINAL 31 )
10 : POWER ( +12V - TERMINAL 30 )
11 : AUXILITARY POWER
12 : TRANSPONDER COIL
13 : K-BUS
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0703
Пинове на EWS3:
1 : Към стартера
2 : От ключа N2 в схемата - на стартер
3 : От ключа N2 в схемата - на контакт
4 : Кода към DME
5 : Бобина на транспондера N7 в схемата
6 : P/N от автомата
7 : NOT USED
8 : NOT USED
9 : Маса ( GND - TERMINAL 31 )
10 : Перманентно захранване ( +12V - TERMINAL 30 )
11 : Допълнително захранване
12 : Бобина на транспондера N7 в схемата
13 : K-BUS2
Схема на кормилната конзола RealOEM:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0703
Оригинал:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1083782
http://www.transpondery.com/pinout_g...s3_pinout.html
1 : STARTER MOTOR
2 : IGNITION SWITCH - CRANK
3 : IGNITION SWITCH - INSTRUMENT PACK
4 : IMMOBILISATION CODED SIGNAL
5 : TRANSPONDER COIL
6 : PARK / NEUTRAL SIGNAL ( AUTO GEARBOX )
7 : NOT USED
8 : NOT USED
9 : GROUND ( GND - TERMINAL 31 )
10 : POWER ( +12V - TERMINAL 30 )
11 : AUXILITARY POWER
12 : TRANSPONDER COIL
13 : K-BUS
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Интересно допълнение, бях си оставил БМВ Скенера забучен на буксата, че много трудно се нацелва - трябваше да запаля с чип долепен до бобината, като извадих скенера (след като стигнах до където бях тръгнал) всичко си работи перфект с класически ромбоиден ключ.
БМВ Скенера го получих онзи ден и не е участвал в предишните излеяния, само INPA имах там.
БМВ Скенера го получих онзи ден и не е участвал в предишните излеяния, само INPA имах там.
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Не беше от БМВ Скенера, просто буксата беше решила, че иска секс агейн
След почистване и накривяване на крачетата в правилната посока всичко е наред.
![бам! бам! :bang:](./images/smilies/violent.gif)
След почистване и накривяване на крачетата в правилната посока всичко е наред.
- Peev_92
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Евала за подробното описание, колега. Само, ако всеки пишеше, какво е направил по колата си, нямаше да се вайкаме толкова
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![глупчо :dummy:](./images/smilies/dummy.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Не страст, а диагноза ![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Ново 20се, след запояване на горната букса при антената проблема ми изчезна за доста дълъг период от време, до преди 2-3 седмци.
Вече доказано имам проблем и при долната букса на EWS 3ката, ако кабела е натегнат под ъгъл работи, ако е поставен просто да си седи работи както си иска.
Не мога да намеря парт номер на нова букса, ще звънна на Дару в понеделник, че 2ра употреба не ми се сменя, да не знам кога ще реши да изкукурига![цензура :censored:](./images/smilies/censored.gif)
Вече доказано имам проблем и при долната букса на EWS 3ката, ако кабела е натегнат под ъгъл работи, ако е поставен просто да си седи работи както си иска.
Не мога да намеря парт номер на нова букса, ще звънна на Дару в понеделник, че 2ра употреба не ми се сменя, да не знам кога ще реши да изкукурига
![цензура :censored:](./images/smilies/censored.gif)
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Още едно ново 20се
И буксата не е, смених я с чисто нова + чисто нови пинове "ориджинал", 1 кофа пари изсипах в Дару Кар
Последно студени спойки на EWS платката към буксата. Нагрях ги с поялника за по 20 секунди всяка и за момента е на 6. Ще кажа как е след време.
Ей тия 10 пинчета трябва да се нагреят.
Най-вероятно когато съм пробвал преди с другия EWS или е имал и той същия проблем (много често срещан) или е била горната букса на антената.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
И буксата не е, смених я с чисто нова + чисто нови пинове "ориджинал", 1 кофа пари изсипах в Дару Кар
![Cryyy :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Последно студени спойки на EWS платката към буксата. Нагрях ги с поялника за по 20 секунди всяка и за момента е на 6. Ще кажа как е след време.
Ей тия 10 пинчета трябва да се нагреят.
Най-вероятно когато съм пробвал преди с другия EWS или е имал и той същия проблем (много често срещан) или е била горната букса на антената.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Браво за ентусиазмът и инфо-то. Дано си оправил проблема!
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Колеги, консултирах се с много специалисти по спойки, телевизионни и др техници. Платката е от много високо качество, фалшива спойка е невъзможна, на праткика тази платка не може да се повреди без видима физическа следа.
Единия от хората с които говорих ми е много добър приятел, та той намери друг хакер дето разбира от EWSи и той каза, че чипа който говори с ключа, не големия а по-малкия пише ELMOS на него, та той си държи държи цифровата информация в аналогов формат, напрежение над еди кво си е 1, под него е 0. С времето този чип остарява и не може да държи тези напрежения и си забравя кое 0 кое 1, от там не може да си разпознае ключа. Решението е чисто нов имобилайзер хардуерна версия 4.3 от BMW, там чипа е друг и доста по-стабилен. Старата версия 3.3 и надолу не се продава, само 2ра употреба, но е котка в чувал.
Преди седмица инсталираха чисто нов в Дару Кар, трябва да се кодира от тях за автомобила, според екстрите. За сега работи![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Смятам да обновя темата с нова информация когато карам ~2-3 седмици или месец, та да знаят хората.
Нов EWS 4.3 е 250лв в Дару, още 100лв е кодирането.
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
Единия от хората с които говорих ми е много добър приятел, та той намери друг хакер дето разбира от EWSи и той каза, че чипа който говори с ключа, не големия а по-малкия пише ELMOS на него, та той си държи държи цифровата информация в аналогов формат, напрежение над еди кво си е 1, под него е 0. С времето този чип остарява и не може да държи тези напрежения и си забравя кое 0 кое 1, от там не може да си разпознае ключа. Решението е чисто нов имобилайзер хардуерна версия 4.3 от BMW, там чипа е друг и доста по-стабилен. Старата версия 3.3 и надолу не се продава, само 2ра употреба, но е котка в чувал.
Преди седмица инсталираха чисто нов в Дару Кар, трябва да се кодира от тях за автомобила, според екстрите. За сега работи
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Смятам да обновя темата с нова информация когато карам ~2-3 седмици или месец, та да знаят хората.
Нов EWS 4.3 е 250лв в Дару, още 100лв е кодирането.
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Колега, щом под определен ъгъл и натиск на буксата нещата се получават, то почти е ясно, че проблема е бил механичен и нещо не е било както трябва по спойките. При мен беше както ти обясних на ЛС спойката на масата. Абсолютно същия проблем-кълча буксата или я натискам здраво и пали. Нито рестартирам модула, нито пипам ключа (той стои на контакт и мърдам буксата докато щракне релето).
Ясно е, че платката и всичко по нея е направено много качествено, но дефекти винаги може да се появят.
Както и да е, дано вече всичко е наред при теб и мъките да изчезнат завинаги от този проблем, защото е многооо изнервящ.
Ясно е, че платката и всичко по нея е направено много качествено, но дефекти винаги може да се появят.
Както и да е, дано вече всичко е наред при теб и мъките да изчезнат завинаги от този проблем, защото е многооо изнервящ.
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/59/0A/cf26eb3da206590a.jpg)
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
s73r01d написа:Нов EWS 4.3 е 250лв в Дару, още 100лв е кодирането.
Че то съвсем човешка цена, като имаш предвид, че става въпрос за модул.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- miki27
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.12.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: EWS 3 трудно разпознава ключа - Решен!
Колеги имам нужда от помощ.В германия съм с БМВ е61д и се наложи да сменям генератор ,смених го но забравих да кажа на майстора да не сваля акумулатора .И започнаха проблемите,не разпознава ключа ,хората се мъчиха да я оправят но не стана, и се наложи да викат специалист от БМВ .Дойде човека с един джип с техника която не му свърши работа и се върна за още един компютър ,един час проби и резултат никакъв. Отчете че има грешка в KAS-модула (бил повреден) и трябва да влезе в сервиза на БМВ и там да я правят.
П.П.Тоя проблем се случи и в България но там ми го оправиха за 10 минути ,ако действително е повреден тоя модул как мога да го сменя (не аз) Някакви идеи .? Предварително благодаря![ПОМООООООЩ :help:](./images/smilies/help.gif)
![ГРРРР!!! :ranting:](./images/smilies/ranting2.gif)
П.П.Тоя проблем се случи и в България но там ми го оправиха за 10 минути ,ако действително е повреден тоя модул как мога да го сменя (не аз) Някакви идеи .? Предварително благодаря
![ПОМООООООЩ :help:](./images/smilies/help.gif)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани