Хидравлична помпа
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- jonbonesjones
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.10.2011
- Пол: Мъж
Хидравлична помпа
Здравейте ,
на скоро си взех 520и , бяха ми взети пари за рециклиране на рейка заради лек луфт , тъй като ми се наложи да посетя няколко сервиза след това по други причини ми бяха да дадени мнения , че рейката не е рециклирана...не бяха сменяни накрайници , не беше мита и тн...върнаха парите ...Усещах си волана по твърд след "рециклажа" и при въртене на място се чува виене или подобен звук ( не много леко) ...
Въпросът ми е какво може да направил въпросният майстор , за да товари помпата и волана да ми е по твърд... на скоро проверявах маслото на хидравликата , беше си в норма. Също така по-големите джанти товарят ли повече?
на скоро си взех 520и , бяха ми взети пари за рециклиране на рейка заради лек луфт , тъй като ми се наложи да посетя няколко сервиза след това по други причини ми бяха да дадени мнения , че рейката не е рециклирана...не бяха сменяни накрайници , не беше мита и тн...върнаха парите ...Усещах си волана по твърд след "рециклажа" и при въртене на място се чува виене или подобен звук ( не много леко) ...
Въпросът ми е какво може да направил въпросният майстор , за да товари помпата и волана да ми е по твърд... на скоро проверявах маслото на хидравликата , беше си в норма. Също така по-големите джанти товарят ли повече?
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Хидравлична помпа
Просто са ти натегнали рейката... върху нея има един винт с който се обира луфта между червяка и гребена, но този луфт го има само на едно място - когато волана е прав - винаги там се износва. Останалата част от червяка и гребена не се износват толкова много(да не кажа изобщо) и затова сега след като е натегнат винта, при завит волан се получава увеличено триене между червяка и гребена, което се изразява в затягане на движението на волана. Това автоматично води до повишаване на налягането в хидравличната система от където помпата се товари, а семерингите на рейката ще изпуснат в скоро време.
Напиши в търсачката "рейка" - има писано мнооооооого по проблема
Напиши в търсачката "рейка" - има писано мнооооооого по проблема
- jonbonesjones
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Хидравлична помпа
Тоест семерингите и помпата са обречени , така ли да го разбирам хаха
Изчетох всичко. Забравих да допълня , че при минаване по павирана улица с много бавна скорост при леко навиване на волана в ляво се чува почукване...надясно не се чува , както и направо и се чува само по паваж... не са сменяни накрайници
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Хидравлична помпа
Рейката в момента тече ли? Ако тече и казанчето за хидр. течност е празно, заради това вие помпата - провери дали имаш достатъчно течност в казанчето. Относно натягането - до сега не съм чел за помпа здала багажа заради натегната рейка, но за семерингите е почти сигурно... въпрос на време и това колко е натегната рейката.
За потропването - колата в сервиз да проверят накрайници, тампони и т.н. по окачването.
За потропването - колата в сервиз да проверят накрайници, тампони и т.н. по окачването.
- jonbonesjones
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Хидравлична помпа
не губи течност или ако губи е много малко , незабележимо . Няма видими течове ,но ме дразни това виене , ще го чакам то ще си излезе 
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани