Предна реактивна щанга - репорт

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Предна реактивна щанга - репорт

Мнение от zenthel » 15 Юни 2013, 21:32

Привет колеги! Реших да драсна за 5 минути личните впечатления относно видимо ненужна покупка.

Първо шаситата на е39 са много стегнати! Факт.
Структурната стабилност е на високо ниво и е39 генерацията не смятах, че има особена нужда от подпиране. НО...реших да опитам.

Монтирах реактивна щанга на моята : e39 523 '00.

Цена: 150лв (след Еконт).
Материал: Алуминий.
Сглобка: Три отделни детайла - две основи и арка.
Визия: Изглежда отлично, Като ореол й стои. Доста по-добре отколкото си представях.
Произход: Китай!
Съвет: Ако купувате огледайте я добре. Трябва да пристигне опакована във фолио и да няма следи от монтаж!
Тегло: 2.3кг. Алуминий, Неполиран, гол детайл.

СНИМКИ:
http://www.thebizzy.com/?page_id=821


Идеята: Колата се кара спокойно, не я юркам, със стандартно окачване съм. Не очаквах генерална промяна. Но от любопитство и резултатът ме изненада...

Впечатленията:

Позитиви: Като
Волана вечно ми тресеше на тая кола! Няма зимна гума, няма лятна. Преди/След Баланс.
Чисто нови Летни Vredestein Sessanta +Баланс Веднъж +Втори баланс СЛЕД 450 километра. Без промяна.

СЛЕД Като монтирах щангата - проблемът изчезна генерално! Воланът е чувствително По-стегнат.
Рейката някак по-комуникативна. Просто цялостна промяна. В завоите не усещам предишното леко чупене отпред, по-стабилна е.


Негативи:
Волана стегна, да, но с него и предницата се втвърди чувствително. При движение по нашите пътища... дупките се осещат осезаемо по-силно, има едно затрисане на купето. Като трус е; колата е на години и по-износените детайли леко поцъкват току-таме при по-големи дупки. След монтажа на щангата осезаемо се стегна колата.
Имайте го впредвид. Возията се попромени.
(Констатирам описаните неща при Нулева друга промяна по колата - налягане на гумите - непроменено,
Тегло постоянно, Гуми - същите! Амортисьори, пружини и т.нат - НИЩО непроменено)

Лично съм доволен от добавката.
Не целя реклама на нито един магазин. Когато търсех информация по въпроса не намерих Нищо конкретно.
Иска ми се, който търси занапред да има аргументирана ясна база, за да вземе решение.

Поздрав
:wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Предна реактивна щанга - репорт

Мнение от M10 » 15 Юни 2013, 21:48

Колега, това се нарича разпънка а реактивна щанга е друго име на стабилизиращата (онова с биалетките, anti roll bar, swaybar) ;) Относно структурната стабилност на купето на е39, съм съгласен.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook