Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- detozex
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 520d
- Мечтае да кара: Яхта
Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Колата е 520д 2002..с елетрическо отваряне и затваряне на страничните огледала/може и всички други Е39-ки да го имат като екстра..не съм запознат/.При шофьорското /лявото/ огледало нещата изглеждат по-добре, но при дясното не е така.Тръгва да се прибира, обаче не се движи адекватно и понякога спира на определено положение, което всеки път е различно....дори и да не спре ,се прибира по-бавно от лявото.При отваряне се отварят почти равномерно.Имам чувството, че нещо ги тормози
Потърсих снимки на разглобени такива огледала, но не намерих.
Интересно ми е как се разглобява и още повече какво следва след отварянето.
Мисля дали може да е някоя слаба , калпава връзка ....маса или нещо друго по електрическата част, или нчкакъв механичен проблем.
Ако някой е имал подобен проблем моля, нека сподели или ме прехвърли към такава тема/потърсих , но наистина не намерих/
Благодаря предварително
Потърсих снимки на разглобени такива огледала, но не намерих.
Интересно ми е как се разглобява и още повече какво следва след отварянето.
Мисля дали може да е някоя слаба , калпава връзка ....маса или нещо друго по електрическата част, или нчкакъв механичен проблем.
Ако някой е имал подобен проблем моля, нека сподели или ме прехвърли към такава тема/потърсих , но наистина не намерих/
Благодаря предварително

Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
сваляш стъклото,сваляш черната декоративна лайсна,след това и капачката на огледалото и ще видиш моторчето,разглобяваш ,почистваш ,смазваш и тестваш -прегледай и хубаво зъбите да нямаш някой избягал 
- bmw e 39
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 28.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525dА 2003
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
За да се направи пълна профилактика трябва да се разглоби цялото огледало.
За целта се режат кабелите, сваля се цялото огледало, както е написал колегата "сваляш стъклото,сваляш черната декоративна лайсна,след това и капачката на огледалото" след това моторчето. И чак като се свали моторчето над пружината вътре трябва да се свали и държача тип зегерка.
По този начин се разделят двете основи, между тях има една част от типа на лагер което улеснява движението на огледалото, трябва да се почисти хубаво, и всичко останало. Проблема е там че тези части събират прах и мръсотия.
След като се почисти всичко започва събирането в обратния ред и мазане с грес. И на края запояваме кабелите по цветовете и готово.
АЗ НАПРАВИХ ТАЗИ МАНИПУЛАЦИЯ И СЕГА ВСИЧКО РАБОТИ.
За целта се режат кабелите, сваля се цялото огледало, както е написал колегата "сваляш стъклото,сваляш черната декоративна лайсна,след това и капачката на огледалото" след това моторчето. И чак като се свали моторчето над пружината вътре трябва да се свали и държача тип зегерка.
По този начин се разделят двете основи, между тях има една част от типа на лагер което улеснява движението на огледалото, трябва да се почисти хубаво, и всичко останало. Проблема е там че тези части събират прах и мръсотия.
След като се почисти всичко започва събирането в обратния ред и мазане с грес. И на края запояваме кабелите по цветовете и готово.
АЗ НАПРАВИХ ТАЗИ МАНИПУЛАЦИЯ И СЕГА ВСИЧКО РАБОТИ.
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
т'ва малко циганийка ми идва - рязане на кабелите....по - добре да си свали кората и после да си сваля огледалото по нормалният начин.
- detozex
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 520d
- Мечтае да кара: Яхта
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Някой може ли да помогне със снимков материал, че малко в повече ми идва цялата процедура.Просто от скоро имам колата и малко не съм сигурен какво правя в подобни ситуации...
- bmw e 39
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 28.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525dА 2003
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Нестава, кабелите се режат след като се свали кората и се демонтира огледалото. Кабелите се режат за да може де се разделят двете основи.
- detozex
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 520d
- Мечтае да кара: Яхта
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
http://www.youtube.com/watch?v=A0-ZKXlVUpU
Това намерих днеска..мисля , че е точно това за което става въпрос....ако се бъркам поправяйте
Това намерих днеска..мисля , че е точно това за което става въпрос....ако се бъркам поправяйте
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Кабелите могат да се откачат от буксите зад огледалото и си се измъкват без проблем без да се реже нищо. Различно е захващането на самото стъкло в зависимост дали е със затъмнение или не. А огледалото (стойката) е захванато за вратата с три болта. развиват се от вътрешната старна на вратата. След едно щателно почистване и смазване всичко ще си дойде на място


Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
detozex написа:http://www.youtube.com/watch?v=A0-ZKXlVUpU
Това намерих днеска..мисля , че е точно това за което става въпрос....ако се бъркам поправяйте
Ако,се опиташ да свалиш така стъкло със затъмнение,почти 100% ще го спукаш,после ме питай как се намира читаво такова и дали не е трябвало да си караш със почти сгъваеми огледала.Намерете в една от темите ми,там Преслав е обяснил човека,как се свалят ел.хроматични стъкла на огледалата.
ПП относно кабелите на огледалото е направо нечувано,да режете кабелите,за да свалите огледалото,при условие,че кората на вратата се сваля по бързо от това време за което вие си пишете поста в тази тема.
- bmw e 39
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 28.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525dА 2003
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Така, посред нощ слезнах до колата и снимах кабелите които не са на букса, в настройващият механизъм за посокота на самото огледало.
Цялата манипулация;
ВЪНКА;
1. Сваляме стъклото. (Има отделна тема само за това, използвайте търсачката)
2. Ако има, разкачат се кабелите за подгрев и кабелите за автоматично затъмняване, и сме готови със свалянето на стъклото.
3. Отвиват се четирите винта на декоративната лайстна и се сваля.
4. Освобождават се щипките на външното капаче и се сваля.
До тука от вънка сме готови.
ВЪТРЕ;
1. Сваляме кората на вратата (разкачат се всички възможни кабели и се гледа внимателно кое за къде е било че ще има и обратен ред после)
2. Отвиваме трите винта които држат огледалото.
3. Вече огледалото е свободно и можем да го свалим (където огледалото ляга на вратата има едни уплътнители, трябва да се внимава кое къде е че са няколко на брой и да не се скъсат)
СЕГА ЗАПОЧВА ИНТЕРЕСНАТА ЧАСТ, РАЗГЛОБЯВАНЕТО.
1. Сваляме моторчето (моторчето отгоре има черна капачка, на което се виждат три винта, отвиваме ги и го освобождаваме, моторчето е захваното на капачето което затваря зъбните колелца, трудно се вади)
За следващи стъпки ще ни пречат кабелите които минават през отвора м-у двете основи както е на горната снимка и през тръбичката вътре в пружината както е на долната снимка. За истеглянето на кабелите според мен има два варианта. Да се режат, защото не на всякъде всичко е на букси или единични кабели.Друг вариант, да се извадят пиновете от основната букса която се щтраква в настройващия модул на вратата. Ако се вадят пиновете трябва да се опишат внимателно.
2. Махаме зегерката която е над пружината и сме готови с разглобяването.
3. Всичко налично което е свързано с механиката на огледалото се почиства старателно, най-важно е да се почисти добре м-у двете основи. Всичко да се намаже с подходяща грес и да се събере в обратния ред.
П.П. За кабелите, аз тази манипулация я повторих 5 пъти и за пълното разглобяване не открих друг вариант без махането на кабелите. Ако има такъв нека някой да го обясни с подробности, а не с някакви кратки изречения.
Цялата манипулация;
ВЪНКА;
1. Сваляме стъклото. (Има отделна тема само за това, използвайте търсачката)
2. Ако има, разкачат се кабелите за подгрев и кабелите за автоматично затъмняване, и сме готови със свалянето на стъклото.
3. Отвиват се четирите винта на декоративната лайстна и се сваля.
4. Освобождават се щипките на външното капаче и се сваля.
До тука от вънка сме готови.
ВЪТРЕ;
1. Сваляме кората на вратата (разкачат се всички възможни кабели и се гледа внимателно кое за къде е било че ще има и обратен ред после)
2. Отвиваме трите винта които држат огледалото.
3. Вече огледалото е свободно и можем да го свалим (където огледалото ляга на вратата има едни уплътнители, трябва да се внимава кое къде е че са няколко на брой и да не се скъсат)
СЕГА ЗАПОЧВА ИНТЕРЕСНАТА ЧАСТ, РАЗГЛОБЯВАНЕТО.
1. Сваляме моторчето (моторчето отгоре има черна капачка, на което се виждат три винта, отвиваме ги и го освобождаваме, моторчето е захваното на капачето което затваря зъбните колелца, трудно се вади)
За следващи стъпки ще ни пречат кабелите които минават през отвора м-у двете основи както е на горната снимка и през тръбичката вътре в пружината както е на долната снимка. За истеглянето на кабелите според мен има два варианта. Да се режат, защото не на всякъде всичко е на букси или единични кабели.Друг вариант, да се извадят пиновете от основната букса която се щтраква в настройващия модул на вратата. Ако се вадят пиновете трябва да се опишат внимателно.
2. Махаме зегерката която е над пружината и сме готови с разглобяването.
3. Всичко налично което е свързано с механиката на огледалото се почиства старателно, най-важно е да се почисти добре м-у двете основи. Всичко да се намаже с подходяща грес и да се събере в обратния ред.
П.П. За кабелите, аз тази манипулация я повторих 5 пъти и за пълното разглобяване не открих друг вариант без махането на кабелите. Ако има такъв нека някой да го обясни с подробности, а не с някакви кратки изречения.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна bmw e 39 на 07 Юни 2013, 19:46, променена общо 1 път
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
много добре си го обяснил колега
навих се и аз да направя профилактика на мойте , понеже има някаква разлика в затварянето и надявам се да се реши...
навих се и аз да направя профилактика на мойте , понеже има някаква разлика в затварянето и надявам се да се реши...
- detozex
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 520d
- Мечтае да кара: Яхта
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
Няма ли вариант да се направи профилактика без да се сваля огледалото от вратата...всмисъл след като се разглоби от вънка да се напръска с нещо/въздух под налягане от тези дето чистят компютрите с тях,ВД40..??/
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Е39 520д '02 Ел.Оледалата не се затварят напълно
bmw e 39 написа:...Друг вариант, да се извадят пиновете от основната букса която се щтраква в настройващия модул на вратата. Ако се вадят пиновете трябва да се опишат внимателно.
....
Да това е начина малко трудоемко но няма да има снадки след рязането на кабелите и евентуални проблеми там. Като си писах поста имах предвит буксите на самите огледала (стъклата).

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

