530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
Здравейте !
От скоро съм с 530д. седан 184кс. ръчка , проблема е че се разтриса купето при гасене на двигателя независимо дали е натиснат съединитея или не е , и днес забелясах че при ускорение когато ск. лост е на 4та предавка доста вибрира (има го само на 4та) . От прочетеното във форума предполагам че може да са тампони на двигателя но нека още някой да ме насочи. Как да разбера със сигурност дали са за смяна за да не сменявам здрави неща и ако може примерна цена на тампоните ?
От скоро съм с 530д. седан 184кс. ръчка , проблема е че се разтриса купето при гасене на двигателя независимо дали е натиснат съединитея или не е , и днес забелясах че при ускорение когато ск. лост е на 4та предавка доста вибрира (има го само на 4та) . От прочетеното във форума предполагам че може да са тампони на двигателя но нека още някой да ме насочи. Как да разбера със сигурност дали са за смяна за да не сменявам здрави неща и ако може примерна цена на тампоните ?
- ico530d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: 530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
Колега, първо честито! Много безаварийни км и още повече да те радва возилото! Та по въпроса с тресенето на мотора, обслужи го, ако не изчезне напълно ще намалее. Моята 530д като и смених всички филтри и маслото се оправи, иначе тампон на мотора, около 100лв е ако не се лъжа! Успех!

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: 530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
И според мен са тампони на двигателя и на ск. кутия.
Проверява се лесно. Отваряш капака, даваш на първа, дърпаш ръчната и опитваш да потеглиш. Ако ти се мести двигателя, значи 100% са за смяна. Зависи и от качеството на тампоните. Ако са гадни, няма да се мести, но ще вибрира и притриса.
Проверява се лесно. Отваряш капака, даваш на първа, дърпаш ръчната и опитваш да потеглиш. Ако ти се мести двигателя, значи 100% са за смяна. Зависи и от качеството на тампоните. Ако са гадни, няма да се мести, но ще вибрира и притриса.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
Разтрисането при гасене нее силно но го има (до сега не съм имал дизел) а лоста забелязах че вибрира при по гаден път , чудя се дали да се занимавам. Иначе колата много радва 

- ico530d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: 530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
Ами ако толкова много те дразни ги погледни, явно е че са тръгнали, но ако не ти се занимава (аз така правя) викай си: Толко силна, че чак се самоизяжда


- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: 530Д вибрира лоста на 4та и разтриса при гасене.
Колега може и маховика да ти е тръгнал,погледни го и него преди да сменяш каквото и да е
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани