Спукана тръба тече много вода
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Спукана тръба тече много вода
Здравейте, колеги колата е БМВ 530д автоматик 2001г. 193к.с.
Тръбата се намира точно над перката на двигателя тя е в формата на буквата "у" мисля, че под термостата трудно достъпна е в нея влиза маркуча от казанчето. Не е спукана, а направо разцепена приложил съм снимка но незнам дали съм я приложил правилно така, че да я видите за коя част става въпрос. Първо всичкия антифриз изтека а сега наливам вода и си тече като чешма и олива ремъка ролките всичко.
Има ли варянт с нещо да я залепя за първо време докато е сменя в сервиз и колко ще струва тази част с труда, защото според мен ще има даста разглобяване незнам дали ще мога да се справя не съм разбирач незнам какво да правя дайте съвет.
Има едно свирине отзад от задно дясно колело ми идва от какво може да е според вас не ми се вярва да е свързано с тръбата.
Очаквам всякакви мнения и съвети. Поздрави !
Тръбата се намира точно над перката на двигателя тя е в формата на буквата "у" мисля, че под термостата трудно достъпна е в нея влиза маркуча от казанчето. Не е спукана, а направо разцепена приложил съм снимка но незнам дали съм я приложил правилно така, че да я видите за коя част става въпрос. Първо всичкия антифриз изтека а сега наливам вода и си тече като чешма и олива ремъка ролките всичко.
Има ли варянт с нещо да я залепя за първо време докато е сменя в сервиз и колко ще струва тази част с труда, защото според мен ще има даста разглобяване незнам дали ще мога да се справя не съм разбирач незнам какво да правя дайте съвет.
Има едно свирине отзад от задно дясно колело ми идва от какво може да е според вас не ми се вярва да е свързано с тръбата.
Очаквам всякакви мнения и съвети. Поздрави !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Спукана тръба тече много вода
Тая тръба явно е под напрежение, така че едва ли ще може да се залепи.
А за колелото, може да е лагер на главината.
А за колелото, може да е лагер на главината.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Спукана тръба тече много вода
doncheff написа:Тая тръба явно е под напрежение, така че едва ли ще може да се залепи.
А за колелото, може да е лагер на главината.
Колега, имаш ли представа колко щи струва тази тръба с труда и този лагер. Защото се намирам в Италия и така не мога да я карам.
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Спукана тръба тече много вода
На тая У образна тръба има една обезвъздушителна тапа.Смени я.Оригинална в Дару Кар е 10 лв
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Спукана тръба тече много вода
До колкото се ориентирам въпросната тръба е номер 7 от схемата.
За нова оригинална:
"Номенклатурен номер : 11537802629
Описание : ТРЪБА
Ед.цена (с ДДС) : 86.05 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените"
Но положението при теб - отиваш в някоя италианска морга и взимаш някоя здрава такава тръба за пари едва ли превишаващи и половината левова равностойност на горе посочената цена.

За нова оригинална:
"Номенклатурен номер : 11537802629
Описание : ТРЪБА
Ед.цена (с ДДС) : 86.05 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените"
Но положението при теб - отиваш в някоя италианска морга и взимаш някоя здрава такава тръба за пари едва ли превишаващи и половината левова равностойност на горе посочената цена.

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Спукана тръба тече много вода
gentata написа:До колкото се ориентирам въпросната тръба е номер 7 от схемата.
За нова оригинална:
"Номенклатурен номер : 11537802629
Описание : ТРЪБА
Ед.цена (с ДДС) : 86.05 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените"
Но положението при теб - отиваш в някоя италианска морга и взимаш някоя здрава такава тръба за пари едва ли превишаващи и половината левова равностойност на горе посочената цена.
Да колега точно за №7 става въпрос, за труд имаш ли представа, колко пари ще вземат и антифриз трябва да сложат. Питам за България колко ще струва тук в Италия ще е доста по скъпо знам но да си направя съпоставка в цените.
Въпроси несвързани с темата знам, че при махната капачка за масло на двигателя ако пуши е нормално ако духа е лашо имам чувството, че леко духа.
Съжелявам, че и с този въпрос се отклонявам още от темата но, когото изключвам колата, като завъртя ключа тресе двигателя, и се чува едно чукане дали ще е тампон, иначе когато паркирам от позиция "Д" натискам спирачката вдигам ръчната и минавм на позиция "П".
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Спукана тръба тече много вода
todorakis82 написа:Да колега точно за №7 става въпрос, за труд имаш ли представа, колко пари ще вземат и антифриз трябва да сложат. Питам за България колко ще струва тук в Италия ще е доста по скъпо знам но да си направя съпоставка в цените.
Въпроси несвързани с темата знам, че при махната капачка за масло на двигателя ако пуши е нормално ако духа е лашо имам чувството, че леко духа.
Съжелявам, че и с този въпрос се отклонявам още от темата но, когото изключвам колата, като завъртя ключа тресе двигателя, и се чува едно чукане дали ще е тампон, иначе когато паркирам от позиция "Д" натискам спирачката вдигам ръчната и минавм на позиция "П".
-Не знам какави пари би била работата, да кажат колеги които се занимават с това или пък тези на които са им правили подобен ремонт.
-Кое те притеснява около тази капачка за маслото. В другата тема казах за какво е. Ако имаш ненормално голям разход на масло, липса на мощност (за това може да са не една или две причините) или пък да речем нестабилна работа на двигателя, тогава вече може да се притесняваш от нещата случващи се при отварянето на капачката до като работи двигателя. При наличие на някое от споменатите неща -> диагностика. Ако пък тези признаци не се забелязват я остави тази капачка там
-И тампон/и може да е и какво ли още не.
-Виждам прочел си темата за автоматичните кутии
ПП без диагностика и каквито и да било действия по отстаняване или поне по изясняване на разните питанки само ще си търкаме клавиатурите
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Спукана тръба тече много вода
gentata написа:todorakis82 написа:Да колега точно за №7 става въпрос, за труд имаш ли представа, колко пари ще вземат и антифриз трябва да сложат. Питам за България колко ще струва тук в Италия ще е доста по скъпо знам но да си направя съпоставка в цените.
Въпроси несвързани с темата знам, че при махната капачка за масло на двигателя ако пуши е нормално ако духа е лашо имам чувството, че леко духа.
Съжелявам, че и с този въпрос се отклонявам още от темата но, когото изключвам колата, като завъртя ключа тресе двигателя, и се чува едно чукане дали ще е тампон, иначе когато паркирам от позиция "Д" натискам спирачката вдигам ръчната и минавм на позиция "П".
-Не знам какави пари би била работата, да кажат колеги които се занимават с това или пък тези на които са им правили подобен ремонт.
-Кое те притеснява около тази капачка за маслото. В другата тема казах за какво е. Ако имаш ненормално голям разход на масло, липса на мощност (за това може да са не една или две причините) или пък да речем нестабилна работа на двигателя, тогава вече може да се притесняваш от нещата случващи се при отварянето на капачката до като работи двигателя. При наличие на някое от споменатите неща -> диагностика. Ако пък тези признаци не се забелязват я остави тази капачка там
-И тампон/и може да е и какво ли още не.
-Виждам прочел си темата за автоматичните кутии![]()
![]()
ПП без диагностика и каквито и да било действия по отстаняване или поне по изясняване на разните питанки само ще си търкаме клавиатурите
Благодаря ти колега за съветите знам, че без диагностика не става обаче в ситуацията в която се намирам тук в Италия няма сервиз на БМВ около мен и затова всички въпроси ги задавам на вас от форума просто няма към кого да се обърна. И сега тая тръба от, какво може да се пробие така, направо си е разцепена пръска като душ, като стисна по-дебелата тръба, която идва от мотора и влиза в радятора мисля, че №3 от схемата. Иначе даста си капи.
Всички въпроси с къпачката ги задавам, защото това ми е първата кола дизел и се притеснявам данеби нещо да не е наред съжелявам спирам с тази къпачка.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Спукана тръба тече много вода
Смених тръбата,
тук в Италия 120 евро ми взеха сложиха 50:50 антифриз и вода, казах им да видят и задния ляв габарит на стопа прави номера той незнам LED ли се води на 4-5 реда свети, като го ударя и светва някой път, ако свети то свети по слабо от другия гледам няма зацапано по буксите но, защо прави така незнам и нищо не са направели всичко е наред с габарита ми казват жалките жабари, като взех колата беше светло и като стана тъмно гледам свети по слабо от другия и не свети.
Неможех да отключвам от ключа оправиха го смениха батерията с ромбоидния ключ съм, и нещо по алармата са правели така ми казаха 50 евро и затова взеха, иначе алармата незнам орегинална ли е имам идин диод, които свети червено и се натиска намира се между копчето за заключване и аварийните не на огледалото има сензори до огледалото а самата аларма е с логото но БМВ. Също имам един диод които не свети намира се вдясно на тъблото в ъгала до гредата за какво е бил незнам.
Благодаря за мненията
Темата е за ключ.
тук в Италия 120 евро ми взеха сложиха 50:50 антифриз и вода, казах им да видят и задния ляв габарит на стопа прави номера той незнам LED ли се води на 4-5 реда свети, като го ударя и светва някой път, ако свети то свети по слабо от другия гледам няма зацапано по буксите но, защо прави така незнам и нищо не са направели всичко е наред с габарита ми казват жалките жабари, като взех колата беше светло и като стана тъмно гледам свети по слабо от другия и не свети.Неможех да отключвам от ключа оправиха го смениха батерията с ромбоидния ключ съм, и нещо по алармата са правели така ми казаха 50 евро и затова взеха, иначе алармата незнам орегинална ли е имам идин диод, които свети червено и се натиска намира се между копчето за заключване и аварийните не на огледалото има сензори до огледалото а самата аларма е с логото но БМВ. Също имам един диод които не свети намира се вдясно на тъблото в ъгала до гредата за какво е бил незнам.
Благодаря за мненията
Темата е за ключ.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани