Електронен високочестотен плазмен катализатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Мар 2006, 10:50

Няма нищо общо със скоростите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 26.08.2004
Местоположение: София

Мнение от Stranger » 31 Май 2006, 13:49

Извинявайте, че възкресявам темата, но имам както няколко въпроса , така и малко полезна информация, а и смятам, че темата е все още буди интерес и не е приключила.

Първо ще започна с оскъдната информация , която имам аз.Ще почна малко по отдалеч.Купих си нови кабели, Беру Силикон пауър или нещо такова, и решик тъй или иначе съм го подкарал, дай да сменя и свещите.Бях си харесал, Беру Ултра Х платин, знаете за какжо става въпрос.Речено сторено, сложих свещите, колата стана чувствително по рязка.Карах 20 км и на другият ден като я запалих и подкарах забелязах че прекъсва около 1500 оборота, след време започна да прекъсва все по нагоре и по нагоре.Реших, че проблемът е в свещите, отвъртях ги, перфектни са!Всичките изглеждат като нови, няма нагар няма нищо.Една вечер дигам капака и когато изфорсирах, гледам, че е дискотека, кабелите здраво светят и искрата прескача, смених ги със старите, положението стана още по зле.Един приятел монтиор ми каза, че вероятно тези свещи искат повече ток и кабелите немогат да издържат на напрежението, което минава през тях.Та заради това реших, че вместо да си къпувам още един чифт кабели, които е съмнително каква работа ще ми свършат, по добре да си монтирам , въпросният плазмен катализатор.Видях се с едно момче, което е си е монтирало такъв на астра като моята.Той ми обясни че Бъчваров ( така се казва човекът който го е измислил и го монтира ) премахва изцяло съпротивлението от, палеци, капачки, кабели и де що има, и преработва кабелите ( доколкото разбрах им слага по добра изолация , която обаче не е силиконова ) и кабелите стават доста твърди ( не са гъвкави като преди ).Човекът каза, че е доволен и като го сложил, като че ли живнала колата.Обаче като си говорихме пак преди няколко дни, каза че му е изгорял , даже се е запалил , плазменият катализатор ( онази джаджа с чипа и радиатора ).Според него проблемът е, че е монтирана на затворено място където няма достатъчно охлаждане ( при него е между акумулатора и бомбето на амортисиора, което наистина е доста затворено ) и също, че не е монтиран предпазен бушон, който да възпрепятства подобни ексцесий :confused: .Та това е което аз имам като информация, и въпреки малко отрицателният привкус мисля, да си монтирам такава джаджа, най малкото, защото нямам избор (нови кабели според мен не са вариант ).

Това, което искам да питам , е:
Lucky, твоят къде е монтиран и наистина ли загрява толкова много?Ходи ли вече на дино да го пробваш и махнал ли си старият катализатор?И защо е трябвало, да си махнеш NGK-тата и да си сложиш умрелите бош?

Тия дни сигурно ще ходя да си сложа, но не мислям да си махам беру-то, та ще споделя личното ми мнение.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 31 Май 2006, 18:02

загрява се от температурата под капака предполагам. сигурно и самото устройство пече но при мене е на много отворено място все пак човека каза да му сложа охлаждане и прекарах една търба фи 10 от под бронята точно върху него и майстора е доволен. Първоначално сложих бош щото нещо не бяхме уцелили електрическите параметри на устройството сега вече съм си с НГКто не съм ходил на дино щото после излезнаха още неща несвързани с катализатора и няма смисъл.

Имам лошо предчуствие че щом в момента си с дискотека от искри с плазмата ще стане още по лошо :roll: щото все пак ще минава повече ток. Но тоците много не ги разбирам така че дано да греша

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 26.08.2004
Местоположение: София

Мнение от Stranger » 31 Май 2006, 19:26

да, ако остана със същите кабели, сигурно ще е по лошо, но до колкото разбирам, той сменя оригиналните кабели или най малкото ги преправя?Поне така беше направил на астрата, при теб не го ли е правил?

А значи ли че докато уцели правилните настройки за моята кола, ще трябва и аз да карам с боша който го дават по каталог?Дали ще мога да ползвам същите настройки като на човека с астрата или то си е до кола, а не до модел на кола :)

Поздрави

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 02 Юни 2006, 14:22

при мени не е сменял кабели само добави необходимите за плазмата.
за настройката май само аз имах проблем приятел със същата като мойта 3 месеца по-млада от ръз всичко заспа

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Юни 2006, 17:52

Lucky написа:при мени не е сменял кабели само добави необходимите са плазмата.
за настройката май само аз имах проблем приятел със същата като мойта 3 месеца по-млада от ръз всичко заспа


При теб няма нужда да сменя кабели бреееееееееее. Те до бобините ти са 12 волта. И пет плазми да туриш няма как да искрят :)
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook